arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۹۹۵۴۳
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۵ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۹

افزایش ۲۰ درصدی کشف مواد مخدر در استان یزد

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: با تلاش ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر از ابتدای سالجاری تاکنون بیش از ۴۳ تن و ۴۴۱ کیلوگرم انواع موادمخدر در این استان کشف شد که نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۰ درصد افزایش دارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: با تلاش ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر از ابتدای سالجاری تاکنون بیش از ۴۳ تن و ۴۴۱ کیلوگرم انواع موادمخدر در این استان کشف شد که نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۰ درصد افزایش دارد.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری پلیس یزد سردار "عباسعلی بهدانی فرد" با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مبارزه با موادمخدر اظهار داشت: پلیس استان یزد در مبارزه با باندهای وارد کننده موادافیونی طرح های مختلفی را به اجرا گذاشته است.

وی ادامه داد: در همین مدت و عملیات های مختلف پلیس استان یزد، ۵۱ باند اصلی وارد کننده موادمخدر شناسایی و منهدم و بیش از ۲۹۰ نفر از اعضای این باندها دستگیر شدند.

سردار بهدانی فرد تصریح کرد: در این خصوص ۶۳ دستگاه خودرو سبک و سنگین از قاچاقچیان توقیف و متهمان با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

این مقام ارشد پلیس استان یزد در خاتمه بر مبارزه همه جانبه با سوداگران مرگ تاکید کرد و یادآور شد: استان یزد محل امنی برای فعالیت سوداگران مرگ نیست.

کشف۵هزار لیتر روغن موتور تقلبی در یزد
رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی از کشف ۵ هزار لیتر روغن موتور تقلبی در شهرستان یزد خبر داد .
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "هادی رسائی" با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر عرضه انواع روغن موتور های تقلبی توسط افرادی در شهرستان یزد، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران با بررسی های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی متهم و محل نگهداری کالا توسط آنان شدند .

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی های قضائی، ماموران در عملیاتی غافلگیرانه متهم را دستگیر و در بازدید از محل تولید کالا توسط وی ۵ هزار لیتر روغن موتور تقلبی کشف کردند.

وی با اشاره به این که متهم با جمع آوری روغن های سوخته و ظروف استفاده شده از مراکز سرویس خودروها با افزودن موادی شیمیایی اقدام به فروش آن در بازار می کرد گفت:در ادامه بازرسی های به عمل آمده از محل زندگی این فرد مقادیر قابل توجهی برچسب و ظرف خالی روغن موتور کشف شد .

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان یزد در پایان خاطرنشان کرد، متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و محل مورد نظر پلمب شد

دستگیری فروشنده پرنده کمیاب شکاری
رئیس پلیس امنیت عمومی استان از دستگیری یک شکارچی پرنده قبل از فروش یک بهله "بالابال" خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "هادی رسائی" درباره این خبر گفت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان یزد از خبری در خصوص خرید و فروش پرندگان شکاری توسط فردی در شهر یزد مطلع شدند.

وی افزود: ماموران با کار اطلاعاتی متهم را شناسایی و او را هنگامی که قصد فروش یک بهله "بالابال" را داشت دستگیر و متهم را به دادسرا معرفی و پرنده کشف شده را به اداره محیط زیست شهرستان یزد تحویل دادند.

این مقام انتظامی ادامه داد: کارشناسان، ارزش ریالی پرنده شکاری "بالابال" کشف شده را بالغ بر۲ میلیارد ریال برآورد کردند.

رسائی تصریح کرد: افرادی که اقدام به حمل و نگهداری پرندگان قاچاق، وحشی یا شکار آنان می کنند توسط پلیس دستگیر و به محاکم قانونی معرفی خواهند شد.

نظرات بینندگان