arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۰۱۷۹۴
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۸ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۹

هلال احمر: بیش از ۳۵ نفر از نیروهای عملیاتی در محل حادثه انفجار گمرک اسلام قلعه افغانستان اغزام شدند

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر خراسان رضوی آخرین وضعیت اعزام نیروهای هلال احمر برای اطفای حریق گمرک اسلام قلعه در هرات افغانستان واقع در نقطه صفر مرزی را تشریح کرد و از اعزام بیش از ۳۵ نفر از نیروهای عملیاتی در محل حادثه انفجار گمرک اسلام قلعه افغانستان خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر خراسان رضوی آخرین وضعیت اعزام نیروهای هلال احمر برای اطفای حریق گمرک اسلام قلعه در هرات افغانستان واقع در نقطه صفر مرزی را تشریح کرد ,و از اعزام بیش از ۳۵ نفر از نیروهای عملیاتی در محل حادثه انفجار گمرک اسلام قلعه افغانستان خبر داد.


غلامرضا صیادی در خصوص آخرین تمهیدات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی برای اطفای حریق گمرک اسلام قلعه در هرات افغانستان واقع در نقطه صفر مرزی، اظهار کرد: از زمانی که شورای هماهنگی مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی اعلام کرد که در مرز دوغارون و گمرک اسلام قلعه افغانستان برای تانکرهای حامل سوخت انفجاری صورت گرفته، جمعیت هلال احمر شهرستان‌های تربت جام، تایباد و خواف به حالت آماده‌باش درآمدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر خراسان رضوی افزود: خودروهای آمبولانس شهرستان‌های تایباد، تربت جام و خواف به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: همچنین یک دستگاه اتوبوس آمبولانس جمعیت هلال احمر خراسان رضوی نیز به ناوگان امدادرسانی این حادثه افزوده شد.

صیادی بیان کرد: تاکنون بیش از ۳۵ نفر از نیروهای عملیاتی در محل حضور یافته‌اند و منتظر اتمام اطفای حریق در داخل کشور افغانستان هستیم تا عملیات امدادی آغاز شود.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۴

 

نظرات بینندگان