arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۰۲۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۰۳ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۱

اگر مسئله کاردار ایران در برزیل درست باشد....

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : احمدی بیغش، گفت: حضور احمدی‌نژاد در جلسه اخیر مجمع تشخیص مصلحت کار پسندیده‌ای بود و ایشان با توجه به مصالح نظام این اقدام را انجام دادند.

بیغش در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، تصریح کرد: معتقدم مشکل احمدی‌نژاد با هاشمی حل نشده است و به هر حال هاشمی هم از حضور ایشان تشکر کردند و این تشکر مانند تشکر ایشان از حضور سایر اعضا بود.

وی با اشاره به اینکه آقای احمدی‌نژاد در جریان کامل مذاکرات ۱+۵ بوده ‌است، گفت: مذاکرات ۱+۵ به گونه‌ای است که سیاست‌های کلان در آن مذاکرات مطرح می‌شود و ضمن اینکه رهبری عزیز سیاستگذار کلان هستند. اعتقاد دارم که احمدی‌نژاد خودش علاقه‌مند بود که مذاکرات به این سمت پیش برود و موفقیت آمیز بود و ایشان مبدع چنین مذاکراتی برای کسب نتیجه موفقیت آمیز بود.

وی در واکنش به اخباری که در رابطه با کاردار ایران در برزیل منتشر شده است، گفت: خدا نکند که چنین مسئله‌ای صحت داشته باشد و البته بعید می‌دانم که درست باشد و اگر این مسئله درست باشد بار سنگینی بر دوش نظام قرار می‌گیرد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۴
2
3
آقا جان اين اختلافات فرهنگيه، كاردار ما كودك نوازي كرده كه در فرهنگ ما امري پسنديده اس، چقدر سخت مي گيريد شماها، سفير كه گفته اختلاف فرهنگي بوده
نظرات بینندگان