arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۰۴۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۰۴ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۱

برگ های برنده ایران در برابر آمریکا

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
یک کارشناس امور راهبردی با تاکید بر موضع قوی ایران با پشتوانه دستاوردهای صلح آمیز انرژی هسته ای در مذاکرات با 1+5 ، تصریح کرد که تهران برگه های برنده زیادی در مقابل آمریکا دارد.

به گزارش انتخاب، "احمد روشنفکر راد" روز سه شنبه در گفت و گو با  العالم، اظهار داشت: آقای جلیلی دبیر شورای عالی امنیت ملی اشاره کرد که غرب باید حجم واقعی توانمندی های ایران را درک کند و این سخن در راستای گفت و گوهای آتی در بغداد است.

کارشناس مسائل راهبردی ایران با انتقاد از جوسازی های رسانه های غربی و متخاصم در خصوص برنامه هسته ای ایران، گفت: در حال حاضر اوضاع روند درست خود را پیدا کرده و در مسیری مثبت قرار گرفته است؛ دور آینده گفت و گو میان تهران و کشورهای 1+5 که در بغداد برگزار خواهد شد، بسیاری از مسائل حل و فصل از جمله نگرانی غرب در قبال برنامه هسته ای مسالمت آمیز ایران، برطرف خواهد شد.

روشنفکر راد تاکید کرد: ایران با جدیت برای موفقیت گفت و گو با گروه 1+5 در بغداد تلاش می کند، اما آمریکا همواره سعی در تخریب روند مذاکرات دارد؛ در هر صورت جمهوری اسلامی برگه های برنده بسیاری در مقابله با آمریکا در اختیار دارد که در صورت لزوم از آن ها استفاده خواهد کرد.

کارشناس امور راهبردی ایران درباره نگرانی آمریکا از همگرایی ایران و عراق گفت: واشنگتن علت این همگرایی را درک می کند، زیرا اوضاع منطقه خاورمیانه را به دقت زیر نظر دارد و می داند که میان ملت های ایران و عراق پیوندهایی چند هزار ساله وجود دارد که پیشینه آن به پیش از ظهور آمریکا به عنوان قدرتی بزرگ در جهان بر می گردد
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۶
0
0
ما که کارشناس سیاسی هستیم از سخنان این آقا چیزی متوجه نشدیم برگهای برنده ایران چه چیزهایی هست
نظرات بینندگان