arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۰۵۹۱
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۰۲ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۱

امام جمعه تهران: کسانی که در تجمل مسابقه می گذارند، عقده و کمبود شخصیت دارند

رهبر معظم انقلاب اسلامی هم به عنوان فرزندان خلف حضرت فاطمه زهرا(س) خصایص والای انسانی را از آن حضرت دارند به طوری که همچون مردم زندگی می کنند و خود را خدمتگذار مردم می دانند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 امام جمعه موقت تهران گفت: برپایی اجتماعات بزرگ عزاداری حضرت فاطمه(س) نشانه عشق شیعیان به آن حضرت است.

به گزارش انتخاب؛ حجت الاسلام والمسلمین صدیقی در اجتماع بزرگ مردم عزادار در میدان فاطمی با بیان برخی ویژگی های حضرت فاطمه زهرا(س) افزود: آن حضرت در عمر پر برکتشان مراقب اوضاع جامعه بودند و لحظه ای از سعادت امت غافل نبودند. امام جمعه موقت تهران گفت: حضرت فاطمه(س) از پنج سالگی مراقب شآن رهبری و در حوادث تلخ دوران پیامبر مدافع آن حضرت بودند و پس از پدر نیز پاسدار ولایت علوی بود.

وی افزود: مبنای کار حضرت فاطمه(س) اخلاص و رضای خدا بود و اقداماتشان بدون توقع از کسی صورت می گرفت. حجت الاسلام والمسلمین صدیقی ادامه داد: ولایت مداری و جان فشانی برای برافراشته ماندن پرچم اسلام در جامعه ، دیگر خصیصه این بانوی بزرگوار است.

امام جمعه موقت تهران در ادامه گفت: بنیان گذار کبیر جمهوری اسلامی ایران و پس از ایشان رهبر معظم انقلاب اسلامی هم به عنوان فرزندان خلف حضرت فاطمه زهرا(س) خصایص والای انسانی را از آن حضرت دارند به طوری که همچون مردم زندگی می کنند و خود را خدمتگذار مردم می دانند.

وی افزود: کسانی که در تجمل مسابقه می گذارند بدانند این روحیه حاکی از وجود عقده و کمبود شخصیتی در آنهاست و باید توجه داشت که راحتی دنیا و آخرت در با خدا بودن است .

نظرات بینندگان