arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۰۶۵۹
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۳ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۱

نظر عسگراولادي در مورد حضور احمدی نژاد در جلسه مجمع

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
يك عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت:نشست اخير مجمع تشخيص مصلحت نظام در فضايي كاملا صميمي و گرم برگزار شد و رييس مجمع از حضور رييس‌جمهور استقبال كرد و اظهار اميدواري نمود كه اين حضور تداوم داشته باشد.

حبيب الله عسگراولادي در گفت و گو با خبرنگار سياسي خبرگاري دانشجويان ايران (ايسنا) در ارزيابي خود از برگزاري نشست اخير مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: جناب آقاي احمدي‌نژاد در نشست نخستين مجمع بدليل سفر استاني توفيق حضور نداشت، اما روز شنبه با حضور خود و بويژه با مشاركت در بحث‌ها يك فضاي كاملا دوستانه و در عين حال مسئولانه پديد آوردند، با توجه به اين‌كه مقام معظم رهبري در نشست با مجمع بر حضور فعال اعضاء در مجمع تاكيد داشتند، بحمدالله اين مهم، شكل عملي به خود گرفت و ما شاهد حضور همه اعضاء به طور همزمان بوديم.

وي مجمع تشخيص مصلحت را محل تعامل قوا و تعامل نخبگان كشور دانست و گفت: همه علايق وسلايق سياسي در مجمع وجود دارند، ضمن اين‌كه جلسات مجمع آثار وضعي روي فضاي سياسي كشور دارد. مجمع محل تضارب آراي گوناگون براي صيانت از مصالح عمومي است و نفس كنار هم نشستن شخصيت‌هاي نخبه موضوعيت دارد.

عسگراولادي تصريح كرد: تصميمات در مجمع تابع درستي و درجه اتقان ديدگاه‌ها و نظرات اعضاء است و آنچه از مجمع بيرون مي‌آيد، محصول خرد جمعي نخبگان موجود در اين محفل قانوني و رسمي است و بي‌ترديد اثرات خوبي روي همگرايي و وحدت در جامعه مي‌گذارد.

اين عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام تاكيد كرد:حضور آقاي احمدي‌نژاد در مجمع بي‌ترديد ميزان وحدت و همگرايي نخبگان را روي مباحث كلي كشور ارتقاء مي‌دهد و اميد دشمن را از ايجاد واگرايي در بين قوا و مسئولان به ياس تبديل مي‌كند. نشست گرم و صميمي سران قوا در زير سقف مجمع تشخيص مصلحت فصلي از همدلي در كشور را نويد مي‌دهد، ما به اين همدلي در سالي كه قرار است، يك عزم جدي بوجود بيايد تا از توليد ملي، كار و سرمايه ايراني حمايت كنيم، نياز داريم.
نظرات بینندگان