arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۰۸۱۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۶ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۹

کاهش ثروت ترامپ در دوران ریاست جمهوری

7 هواپیمای ترامپ در سال 2015 حدود 59 میلیون دلار و ارزش 5 هواپیمای او در سال 2020 حدود 6.5 میلیون دلار برآورد شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

عصر ایران: به گزارش بی بی سی دارایی خالص دونالد ترامپ در زمان ریاست جمهوری شخص خودش حدود 700 میلیون دلار کاهش یافت و به 2.3 میلیارد دلار رسید.

در دوران همه‌گیری کرونا ساختمان‌های اداری، هتل‌های برند و مراکز تفریحی و تجاری ترامپ درآمد خود را از دست دادند و از ارزش افتادند.

ناوگان هوایی و باشگاه‌های گلف ترامپ نیز با افت درآمد و ارزش ملکی خود مواجه شدند.

ترامپ در حال حاضر به خاطر مسائل مالی و تجارت خانوادگی خود تحت تحقیقات قانونی قرار دارد.

املاک تجاری ترامپ حدود سه چهارم دارایی خالص وی را تشکیل می‌دهند. پس از شیوع کرونا و افزایش دورکاری، برج‌های اداری ترامپ خالی شدند یا ارزش تجاری و درآمدزایی خود را از دست دادند. روند دورکاری در آمریکا احتمالا برای طولانی مدت در این کشور ادامه خواهد داشت و این روند کاهش درآمد از این برج‌ها می‌تواند برای او ادامه دار باشد.

بلومبرگ که اخبار و داده‌های مالی را ارائه می‌دهد، کاهش 26 درصدی ارزش دارایی‌های اصلی و تجاری رئیس جمهور پیشین آمریکا را تخمین زده است.

ترامپ همچنین مالک، مدیر و صاحب امتیاز مجموعه‌ای چند دهه‌گانه از هتل و استراحت‌گاه‌های تفریحی و 19 زمین با نام خود است.

اگرچه گلف در طول شیوع همه‌گیری کرونا به عنوان یک ورزش در فضای باز محبوب شد اما اسناد موجود حکایت از ضرر مداوم دو مجموعه گلف ترامپ در کشور اسکاتلند دارند.

پس از حمله طرفداران ترامپ به کاخ "کاپیتول" یا ساختمان کنگره در دی ماه سال جاری، "اتحادیه گلف بازان حرفه‌ای آمریکا" (Professional Golfers' Association) توافق خود برای میزبانی تورنمت قهرمانی در زمین گلف نیوجرسی ترامپ را فسخ کرد و اعلام کرد چنین توافقی به برند آنها ضربه می‌زند.

نظرات بینندگان