arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۰۷۳۶
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۶ - ۱۴ فروردين ۱۴۰۰

پلمب ۱۲ قهوه‌خانه متخلف در اهواز

جانشین فرماندهی انتظامی اهواز گفت: ۱۲ قهوه‌خانه متخلف باتوجه به خطرات ناشی از شیوع ویروس کرونا، در یکی از مناطق اهواز شناسایی و پلمب شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

جانشین فرماندهی انتظامی اهواز گفت: ۱۲ قهوه‌خانه متخلف باتوجه به خطرات ناشی از شیوع ویروس کرونا، در یکی از مناطق اهواز شناسایی و پلمب شد.

سرهنگ کیومرث کشوری بیان کرد: به دنبال گزارش‌های متعدد مردمی از عرضه قلیان و دخانیات در تعدادی از قهوه خانه‌های اهواز، ماموران دایره اطلاعات کلانتری ۲۶ ملی راه به این محل‌ها اعزام شدند.

وی افزود: قهوه خانه‌ها یکی از مکان‌های اصلی برای انتشار ویروس کرونا هستند و رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی نیز به شیوع ویروس کمک می‌کند.

جانشین فرماندهی انتظامی اهواز ادامه داد: بر این اساس با هماهنگی‌ به عمل آمده با معاون دادستان دادسرای عمومی و انقلاب اهواز از تمامی کافه‌ها و قلیان سراهای سطح این حوزه، بازرسی و سرکشی به عمل آمد.

وی گفت: در بازدید از این محل‌ها تعداد ۱۲ قهوه خانه متخلف شناسایی و پلمب شد و تعداد ۸۰ جام قلیان جمع‌آوری، و چهار متصدی قهوه خانه نیز دستگیر شدند.

سرهنگ کشوری بیان کرد: بازرسی از سایر قهوه‌خانه‌های اهواز همچنان ادامه دارد و در صورت مشاهده هرگونه تخلف و اقدام خلاف مصوبات ستاد مقابله با کرونا، با متصدیان برخورد جدی خواهد شد.

ماجرای سرقت عجیب در منطقه گلستان اهواز

جانشین فرماندهی انتظامی اهواز همچنین در خصوص کلیپ منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر سرقت عجیب از یک منزل مسکونی در منطقه گلستان گفت: از روز گذشته کلیپی مبنی بر سرقت آهن‌آلات ، در و پنجره و تخریب یک منزل مسکونی در منطقه گلستان اهواز در فضای مجازی منتشر شده که در بررسی‌ها مشخص شد این ملک متعلق به شخصی به هویت معلوم در تهران بوده که چند سالی خالی از سکنه است.

وی افزود: هفته گذشته ۲ سارق که اقدام به سرقت آهن آلات این منزل کرده بودند، توسط کلانتری ۲۷ اهواز دستگیر شدند که از طریق کلانتری با مالک تماس حاصل شد اما وی گفته بود که قصد تخریب منزل را دارد و تاکنون چندین سرقت نیز در این مکان اعلام شده است.

سرهنگ کشوری گفت: سارقان به دادگاه اعزام شدند اما به دلیل حضور نیافتن شاکی آزاد شدند.

 ایرنا

نظرات بینندگان