arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۰۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۲۳ - ۱۴ فروردين ۱۴۰۰

وزیر دفاع ترکیه از تحرکات نظامی در آینده‌ای نزدیک در داخل عراق خبر داد

خلوصی آکار، وزیر دفاع ترکیه طی بازدید از فرماندهی لشکر بیست و سوم پیاده نظام در شرناق در جنوب شرق ترکیه تاکید کرد که کشورش به عملیات خود در داخل عراق تا زمان از پای درآوردن «آخرین تروریست» ادامه خواهد داد. وی تاکید کرد: ارتش ترکیه اوضاع و تحرکات عناصر حزب کارگران کردستان در شمال عراق به ویژه در سنجار و مخمور را زیر نظر دارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شفقنا:  خلوصی آکار، وزیر دفاع ترکیه طی بازدید از فرماندهی لشکر بیست و سوم پیاده نظام در شرناق در جنوب شرق ترکیه تاکید کرد که کشورش به عملیات خود در داخل عراق تا زمان از پای درآوردن «آخرین تروریست» ادامه خواهد داد.

به گزارش آرتی عربی، خلوصی آکار در سخنرانی طی نشستی از طریق تماسی تصویری از شرناق در نزدیکی مرزهای ترکیه با عراق و سوریه با فرماندهان ارتش و یگان‌های مستقر در پشت مرزها گفت: گزارش‌های امنیتی به ترس و وحشت افراد مسلح حزب کارگران کردستان (‍پ.ک.ک) در پی مبارزه و عملیات کارآمد مداوم علیه مقرهای تروریست‌ها اشاره دارد.

آکار ادامه داد: به عملیات‌های نظامی خود با تکیه بر مفهوم هجومی تا زمان از پای درآوردن آخرین تروریست به منظور رها کردن مردم اصیل خود از آفت تروریسم و حمایت از امنیت آنها ادامه خواهیم داد.

وی تاکید کرد: ارتش ترکیه اوضاع و تحرکات عناصر حزب کارگران کردستان در شمال عراق به ویژه در سنجار و مخمور را زیر نظر دارد. ما منتظر انجام اقدامات لازم در نزدیک‌ترین زمان لازم برای از پای درآوردن تروریست‌ها در سنجار و مخمور در شمال عراق هستیم، اطمینان داریم که همسایگان عراقی ما اقدام لازم را در این خصوص خواهند کرد و ما اوضاع را از نزدیک دنبال می‌کنیم.

نظرات بینندگان