arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۲۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۲۳ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۱

دیدار صمیمانه احمدی نژاد با دبیر شیمی مقطع دبیرستان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رییس جمهور همزمان با سالروز گرامیداشت مقام معلم، با حضور سرزده در منزل بیژن همتیان دبیر شیمی مقطع دبیرستان خود از مقام والای وی و فرهنگیان کشور تجلیل کرد.

به گزارش انتخاب به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، محمود احمدی‌نژاد عصر امروز با حضور در منزل دبیر مقطع متوسطه خود ضمن گفتگو و احوال‌پرسی در فضایی صمیمانه از خدمات و تلاش‌های ارزنده وی و سایر معلمان و فرهنگیان کشور تجلیل کرد.

رییس جمهور در این دیدار صمیمانه در پاسخ به سوالی مبنی بر توصیه وی به نسل کنونی و دانش‌آموزان گفت: هر نسلی نسبت به نسل گذشته خود به لحاظ استعدادها و توانمندی‌ها در مرحله جدیدتری قرار می‌گیرد که می‌بایست در جهت شکوفاتر کردن آن تلاش نماید.

احمدی نژاد با اشاره به نقش مهم مدرسه، والدین و معلمین در تعلیم و تربیت افراد جامعه، گفت: هنر مدرسه والدین و معلمان این است که بتوانند آن شاکله‌ای که خداوند در وجود انسانها آفریده را در مسیری صحیح ، مطابق با استعدادها و علایق آنها پرورش داده و هدایت کنند.

رییس جمهور با بیان اینکه در اجتماع فرصت‌های بسیاری جهت رشد و تعالی انسانها وجود دارد، گفت: هر جامعه‌ای برای رسیدن سعادت و کمال نیازمند وجود همه مشاغل و حرفه‌های گوناگون است، بنابراین انسان‌ها باید با شناخت و بهره‌گیری از استعدادهای متفاوتی که خداوند متعال به آنها داده است، در فعالیت‌ها و رشته‌های مختلف حضور یافته و زمینه رشد و کمال خود و اجتماع را فراهم آورند.

در این دیدار صمیمانه احمدی‌نژاد و آقای همتیان به مرور و نقل خاطرات دوران تحصیل رییس‌جمهور پرداختند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
0
1
‫همین بزرگوار نحوه تبدیل ریال به ریگ روان را به رییس جمهور یاد داده بود؟!
نظرات بینندگان