arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۳۷۶
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۰۳ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۱

اخبار مهم "انتخاب" در 60 ثانیه/چهارشنبه 13 اردیبهشت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
"60 ثانیه" عنوان خبری است که روزانه مهمترین اخبار منتشره در "انتخاب" را در یک خبر جمع آوری کند که در طی "60 ثانیه" امکان ملاحظه همه اخبار وجود دارد. این بخش، در ستون "مهمترین عناوین روز" منتشر می شود:

اخبار چهارشنبه 13 اردیبهشت :

نادران: داد دولتی‌ها هم از گرانی‌ها بلند شده است/ بنای ما هدایت دولت است
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۲۲:۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۲۲:۱۶
... هنگام برگشت آن افسر عبوس آقای خامنه ای را دید و با زبان تمسخر از فاصله ای که دور هم بود صدا بلند کرد:«آشیخ! ریش‌ات را زدند من هم با همان صدای بلند گفتم: بله و با خنده ادامه دادم الحمدالله مدت‌ها بود چانه ام را ندیده بودم که دیدم… احساس کردم من هیچ ناراحتی ندارم. شاید تعجب کرد. دلش می خواست که من ناراحت و متاسف و غمگین بودم که نبودم.
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۹:۱۱
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۹:۰۲
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۸:۴۸
خاتمی در دوران ریاست جمهوری خود به نخبگان اکرام کرد ولی احمدی‌نژاد فقرا را مورد اکرام قرار داد، با این کار سرمایه اجتماعی بالا رفت، احمدی‌نژاد مویرگ‌های بدن جامعه را فعال کرد و تا اقصی‌نقاط کشور آجر روی آجر گذاشت و احمدی‌نژاد در جلب رضایت عمومی توفیقاتی داشت.
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۲
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۰
رضا سلیمانی: جناب آقاي جوان‌فكر، به عنوان يك دوست و همكار قديمي، به حرمت ايامي كه همراه گروه خبري ساير رسانه‌ها، به عنوان خبرنگار ايرنا و بنده به عنوان روابط عمومي رياست جمهوري در برنامه‌هاي خبري آيت‌الله هاشمي رفسنجاني...
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۰
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۰
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۴
علی مطهری نماینده مردم تهران با اشاره به مرزبندی اصولگرایان با اصلاح طلبان گفت : هیچ مانعی برای همکاری اصولگرایان معتدل با اصلاح‌طلبان معتدل نمی‌بینم و هیچ مرز و دیواری میان اصولگرایان معتدل و اصلاح‌طلبان معتدل قائل نیستم .
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۶
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۰
با «پیروز مجتهدزاده»، جغرافیدان، پژوهشگر و کارشناس مسائل تاریخی-سیاسی و از افراد تاثیرگذار برای نامگذاری این روز در تقویم کنونی، درباره خلیج فارس و‌ تاریخچه‌ی حاکمیت ایران بر جزایر تنب و ابوموسی گفت‌وگو کرده‌ایم که در ادامه می‌خوانید.
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۸:۵۰
درحالیکه چند روز به برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری فرانسه باقی مانده است نیکلا سارکوزی ؛ رئیس جمهور کنونی این کشور؛ در تلاش خود برای انتخاب شدن مجدد به عنوان رئیس جمهور فرانسه ضربه ی شدیدی خورده است.
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۰
این حادثه دوشنبه شب اتفاق افتاد. زمانی که راننده سفارتخانه ایران پس از خروج از سوپرمارکت قصد ورورد به ماشینش را داشت، سه فرد مسلح به قصد سرقت خودرو به او نزدیک شدند.
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۰:۱۵
نظرات بینندگان