arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۴۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۱۳ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۱

کرایه تاکسی ها علی الحساب زیاد می شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ایسنا نوشت: رییس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه هنوز تکیلف زمان اجرای فاز دوم هدفمندسازی یارانه‌ها مشخص نیست، گفت: ناچاریم که فعلا برای جلوگیری از تخلفات، نرخ کرایه‌های حمل‌ونقل عمومی را تعیین و در صورت اجرای فاز دوم هدفمندسازی یارانه‌ها در آینده، مجددا نرخ‌ها را اصلاح کنیم.

مهدی چمران  با اشاره به اینکه رانندگان تاکسی به عنوان بخش خصوصی فعال هستند و باید بتوانند برای خدمت‌رسانی به شهروندان هزینه‌های خود را تامین کنند، اظهار کرد: شورای شهر عزم آن دارد که هرچه زودتر نرخ کرایه‌های تاکسی در سال 91 را قانونمند کند تا رانندگان و مردم از بلاتکلیفی خارج شوند و از بروز تخلفات جلوگیری شود.

رییس شورای شهر تهران تاکید کرد: شورای شهر ترجیح می‌دهد که هر سال تنها یک‌بار کرایه‌ها را افزایش دهد و از دو وعده افزایش نرخ کرایه‌ها به دلیل تبعاتی که در پی دارد، جلوگیری کند.

وی ادامه داد: اما از آنجا که هنوز تکیلف زمان اجرای فاز دوم هدفمندسازی یارانه‌ها مشخص نیست، ناچاریم که فعلا نرخ کرایه‌ها را با توجه به آغاز سال جدید، افزایش دهیم و منتظر هدفمندی نمانیم؛ در صورت اجرای فاز دوم این قانون هم باید با اصلاح مجدد نرخ کرایه‌ها، میزان افزایش قیمت سوخت را در کرایه‌ها لحاظ کنیم.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سعيد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۴
0
0
ميشه چيزي گران نشه تا حقوق ما اول زياد بشه؟؟!!!!
نظرات بینندگان