arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۴۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۷ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۱

روزنامه دولت: کواکبیان، احمدی نژاد را با بنی صدر مقابسه کرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
روزنامه ایران در مطلبی با عنوان "آيت‌الله آملي لاريجاني مطالعه فرمايند"، نوشت: روز گذشته روزنامه اصلاح‌طلب وابسته به مصطفي كواكبيان در صفحه اول خود به صورت آشكار و به بهانه بخشنامه اخير رئيس‌جمهور به دستگاه‌هاي اجرايي، وي را به بني‌صدر خائن تشبيه كرد.

اين روزنامه در مطلبي تحت عنوان واكنش فعالان سياسي به بخشنامه احمدي‌نژاد عليه مجلس تيتر زد: «بني‌صدر هم تلاش مي‌كرد، مجلس را تابع خود كند!»

در متن اين مطلب نيز به نقل از اسدالله بادامچيان از اعضاي برجسته حزب مؤتلفه اسلامي آمده است: «هر كسي كه دنبال ديكتاتوري بوده روي مجلس و تابع كردن آن سرمايه‌گذاري كرده است. من به مسائل بدبين نيستم اما بني‌صدر هم مي‌كوشيد كه مجلس را تابع خود كند!»

همچنين در بخش ديگري از اين گزارش، عليرضا محجوب رئيس خانه كارگر اظهار مي‌دارد: «هر ستمگري ظلم خود به مردم را از مجلس آغاز مي‌كند!»

ضمن آن كه اين روزنامه علاوه بر تيتر و مطالب فوق در كاريكاتوري كه در صفحه اول چاپ شده نيز به دولت و رئيس‌جمهور توهين نموده است.

اين اظهارات و مطالب توهين‌آميز نسبت به رئيس جمهور در حالي در يك روزنامه منتشر مي‌شود كه رياست محترم قوه قضائيه در جلسه مسئولين قضايي تأكيد كرده بود؛ دستگاه قضايي با رسانه‌هايي كه به مسئولين كشور اهانت مي‌كنند برخورد خواهد كرد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۶
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
0
2
یعنی واقعا از این موضوع ناراحت شده ایران؟
نظرات بینندگان