arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۹۷۵
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۰۴ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۱

طنز/ آقای استاندار! بشدت بیداریم!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مجید تربت زاده - استاندار تهران:« برخی گمان می کنند دولت در زمینه گرانی خوابیده است ».

 

اصولاً ما هم مثل استاندار تهران فکر می کنیم برخی ها فکر بیهوده می کنند و اصولاً فکرهایشان غلط است، فلذا به دلایل زیر معلوم است که دولت نخوابیده است:
1- تمام تلاش برخی مسؤولان دولتی این است که خودشان را در زمینه گرانی به خواب بزنند یا ملت را خواب کنند و از آنجا که آدمی که خودش را به خواب می زند خیلی فرق می کند با آدمی که خواب است، فلذا دولت بشدت بیدار و بلکه هشیار است. حکایت همان ضرب المثل معروف دولتی است که به گرانی، تورم، نوسانات ارزی و تمامی مشکلات می گوید: همه چیز آرام است!
2- اینکه برخی وزیران، مسؤولان، استانداران و فرمانداران از فرط سفرهای استانی، فرااستانی و فراملی در جلسات مهم خواب به نظر می رسند دلیل این نیست که خواب هستند، اینها دارند بشدت در اوضاع مملکت بخصوص «گرانی» غور، تحقیق و تفحص، محاسبه و بلکه مکاشفه می کنند پس دولت بشدت بیدار است.
3- مگر شما هر شب نمی شنوید که جارچی محله تان داد می زند: «مردم! آسوده بخوابید، شهر در امن و امان است....»
رئیس مان می گوید: بس کن پدر جان.... جارچی مال 100سال پیش بود، اصلاً شما وقتی چیزی می نویسی چرا نیشت باز است؟ همین که استاندار محترم متوجه گرانی شده خودش نشان می دهد بالاخره دولت و برخی مسؤولان از خواب گران بیدار شده اند و شش دانگ حواسشان به گرانی هست... شما هم نیشت را ببند، این پیشخند و پیشخوانت را هم جمع کن برو بانک خبر بگیر ببین یارانه نقدی مان را ریخته اند یا نه.
نظرات بینندگان