arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۹۸۹۷
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۱۳ - ۰۵ خرداد ۱۴۰۰

رئیسی: تیم اقتصادی دولت باید قوی و هماهنگ باشد

ابراهیم رئیسی کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: تیم اقتصادی دولت باید هم قوی و هماهنگ و کارامد باشد و هر کدام یک آهنگی ساز نکنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: ابراهیم رئیسی کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: تیم اقتصادی دولت باید هم قوی و هماهنگ و کارامد باشد و هر کدام یک آهنگی ساز نکنند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی در دیدار با فعالان اقتصادی که صبح امروز در محل اتاق بازرگانی برگزار شد، گفت: طبیعتا دیدگاه های شما نسبت به مسائل اقتصادی برای هر دولتی موثر خواهد بود زیرا شما میدان دارید و کف بازار اقدامات اقتصادی هستند.

وی افزود: امروز مسائل اقتصادی و نظام مسایل اقتصادی یک مساله نیست و شناخت مساله و شناخت راه حل مساله و تعیین اولویت و در میدان عمل میدان داری کردن و در اتاق دربسته ننشستن مهم است.

وی با بیان اینکه من خود مدیر میدانی هستم تاکید کرد: ما ایرانی قوی می خواهیم و برای ایران قوی زمینه موجود است و خدا نیروی انسانی و کارآمد و دلسوز را به این کشور عنایت کرده و آنچه که حلقه مفقوده است مساله مدیریت قوی و کارامد و جهادی است تا بتواند این ذخایر را تبدیل به یک قدرتی در حوزه اقتصاد کند زیرا ایران قوی بدون اقتصاد قوی شکل نمی گیرد.

رییسی تصریح کرد: در دولت ، تیم اقتصادی دولت باید هم قوی و هماهنگ و کارامد باشد و هر کدام یک آهنگی ساز نکنند. تصمیمات باید از یک ثبات برخوردار باشد و باید در دولت شکل گیرد. ثبات اقتصادی نیازمند ثبات در تصمیم گیری است.‌

نظرات بینندگان