arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۷۰۹
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۱۷ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۱

تماس قائم مقام هم کارساز نشد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
تماس قائم مقام باشگاه استقلال هم برای بازگرداندن بازیکنان به تمرین بی‌فایده بود.

به گزارش انتخاب به نقل از فارس، پس از اینکه بازیکنان تیم استقلال با درخواست جباری تصمیم گرفتند تمرین امروز این تیم را تحریم و تا مشخص شدن وضعیتشان صبر کنند، پرویز مظلومی نیز به رختکن کمپ استقلال رفت.

علی نظری جویباری، قائم مقام باشگاه استقلال بلافاصله پس از اطلاع از این موضوع با مظلومی تماس گرفت که سرمربی استقلال اعلام کرد بازیکنان در حال ترک ورزشگاه هستند و دیگر کار از کار گذشته است.

مظلومی که از اتفاق رخ داده در تمرین امروز بسیار ناراحت بود به کادرفنی تیم اعلام کرد در حالی که تیمش باید آماده بازی روز چهارشنبه هفته جاری با نسف قارشی ازبکستان شود، چنین مشکلی پیش آمده و قطعا در تیم تاثیرگذار خواهد بود.

کادرفنی استقلال تا آخرین دقایق امید داشت بازیکنان از تصمیم خود منصرف شوند اما این اتفاق نیفتاد و تمام بازیکنان استقلال کمپ اختصاصی این باشگاه را ترک کردند.

مهدی رحمتی در تمرین امروز استقلال حضور نداشت و حنیف عمران زاده در ابتدا با لباس شخصی به تمرین آمد و وقتی همه بازیکنان در اعتراض به شرایطشان ورزشگاه را ترک می کردند او نیز بازیکنان را همراهی کرد. بازیکنان می گفتند تا زمانی که با مدیرعامل جلسه نداشته باشند تمرین نمی کنند.

کادرفنی نیز در جلسه ای به بررسی این موضوع پرداخت تا راهکاری برای مشکل به وجود آمده پیدا کند.

استقلال قرار است روز دوشنبه تهران به مقصد مشهد ترک کند و از آنجا برای دیدار با نسف قارشی عازم ازبکستان شود.

نظرات بینندگان