arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۷۳۴۹
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۲۰ - ۲۰ تير ۱۴۰۰

رویای مربی شدن مدیر فنی به باد رفت!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رضا مردمی: فرازکمالوند چهره همیشه جنجالی فوتبال ایران آرزوی نشستن روی نیمکت استقلال به عنوان سر مربی را داشت. او بعد از اتفاقاتی که منجر به جدایی اش از استقلال شد در یک محفل خصوصی گفته بود نتایج استقلال بعد از من به گونه ای رقم خواهد خورد که هواداران پشت مجیدی را خالی کرده و بعد از پیروزی سایپا مقابل استقلال در هفته بیست و هفتم روی نیمکت استقلال نشسته و جانشین مجیدی خواهم شد!

این رویای شیرین اما بعد از شکست دیروز سایپا مقابل استقلال به کابوس تلخ این مربی تبدیل شده تا با سقوط سایپا به لیگ یک ، پرونده این مربی برای همیشه در لیگ برتر بسته شود.

صحبتهای عجیب کمالوند در مورد دروازه بان سایپا در صحنه پنالتی هم شاید به خاطر ناراحتی شدید از این نقشه بر آب شدن افکار او بوده باشد وگرنه کدام عقل سالم به جای آرامش دادن به گلر تیمش تمرکز او را گرفته و به جای او تصمیم می گیرد؟!

البته این مربی در زمان حضور در استقلال با حمایت برخی از اهالی رسانه توانسته بود سهم زیادی از موفقیت های شاگردان مجیدی را به خود اختصاص دهد. برخی طرفداران آبی معتقد بودند صدرنشینی استقلال در گروه مرگ در گرو تجربه این مربی جوان رقم خورده اما وقتی سایپا با آن همه هزینه و حمایت در جمع فانوس به دستان ، آخرین روزنه های امید را به سمت خود بسته می بیند ، به اشتباهشان پی برده‌اند .

کمالوند اگرچه سالها در فوتبال نا سالم و پر حاشیه ما کار کرده و به چم و خم این فضای آلوده آشناست لکن هرگز به آن حد از توانایی نرسیده است که بتواند در تیم بزرگی مثل استقلال نقشی تعیین کننده ایفا کند

نظرات بینندگان