arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۸۲۴
تعداد نظرات: ۵۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۲ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۱
سؤال از رئیس جمهور دشمن را شاد کرد؛

حدادعادل: داوطلب ریاست مجلس می‌شوم ولو اینکه غیر خودم کسی به من رأی ندهد/منتظر انتقام طرفداران فتنه هستم

غلامعلی حدادعادل منتخب اول مردم تهران در انتخابات مجلس نهم در نشست هم‌اندیشی 153 نفر از اصولگرایان مجلس نهم که شب گذشته در تالار سوره حوزه هنری برگزار شد، اظهار داشت: خدا را به دلیل داشتن چنین رهبری و مردم با بصیرتی که در انتخابات 12 اسفند 90 و 15 اردیبهشت 91 شاهد بصیرت آنها بودیم، شکر می‌کنم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 غلامعلی حدادعادل منتخب اول مردم تهران در انتخابات مجلس نهم در نشست هم‌اندیشی 153 نفر از اصولگرایان مجلس نهم که شب گذشته در تالار سوره حوزه هنری برگزار شد، اظهار داشت: خدا را به دلیل داشتن چنین رهبری و مردم با بصیرتی که در انتخابات 12 اسفند 90 و 15 اردیبهشت 91 شاهد بصیرت آنها بودیم، شکر می‌کنم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انتخاب، منتخب مردم تهران در مجلس نهم با بیان اینکه امشب که دوستان بنده را مورد لطف خود قرار دادند، به یاد خاطره‌ای از مجلس ششم افتادم، تصریح کرد: زمانی که آراء را اعلام می‌کردند، بنده در لیست 30 نفره‌ای بودم و در آن لیست نفر 20 یا 22 شده‌ بودم که هر 8 ساعت یک بار رادیو آمار را اعلام می‌کرد.

وی ادامه داد: همه در آن لیست سر جایشان بودند و تنها من و یکی دیگر آرام، آرام پایین می‌آمدیم. بالاخره در نتایج نهایی بنده 33 و آن نفر دیگر 29 شدیم.

حدادعادل با بیان اینکه پس از باز شماری 700 صندوق توسط شورای نگهبان جزء 30 نفر شدم، افزود: زمانی که مجلس ششم افتتاح شد، همه نشسته بودند که من وارد شدم و از جلوی نمایندگان عبور کردم و در انتهای مجلس در جایی که خالی بود، نشستم.

به گزارش انتخاب به نقل از مهر، منتخب مردم تهران در مجلس نهم یادآور شد: چندی بعد یکی از نمایندگان به بنده گفت زمانی که وارد مجلس شدید، کسی که تو را نمی‌شناخت و فقط عکس تو را دیده بوده، از همان ابتدا به طور مداوم به شما فحش و ناسزا می‌داد.

* باید مددکار رهبری باشیم

وی با تاکید بر اینکه وضعیت مجلس ششم به این شکل بود، اظهار داشت: همین که خدا آن مجلس را به این مجلس تبدیل کرده است، جای شکر دارد، از این رو ما باید مددکار رهبری باشیم؛ رهبری که قبولش داریم و زهد و تقوایش بر کسی پوشیده نیست.

حدادعادل با بیان بیان اینکه صراط مستقیم راهی است که از افراط و تفریط دوری می‌کند، گفت: در عرصه سیاست گرفتاری ما این است که اگر رهبری میزان الاعمال و صراط مستقیم است، متاسفانه برخی از آنچه رهبری توصیه می‌کنند، افراط کرده یا در آن حدی که رهبری می‌خواهند، در آن حضور ندارند.

منتخب مردم تهران در مجلس نهم با تاکید بر اینکه برای انجام وظیفه راه برای همه نمایندگان باز است، گفت: در مجلس هشتم وظیفه خود دیدم که داوطلب شوم، همانطور که مجلس هفتم این کار را کردم و پس از آنکه رای نیاوردم، به قول و قرار اصولگرایی عمل کردم.

وی با تاکید بر اینکه بنده نزد خدا حجت داشتم، اظهار داشت: اگر بنده داوطلب نمی‌شدم، ممکن بود یک عده‌ای بگویند اگر خودت را کنار نمی‌کشیدی، این گونه نمی‌شد از این رو وظیفه‌ام این بود داوطلبی خود را اعلام کنم که ‌به وظیفه خود عمل کردم و دیگران نیز به وظیفه خود عمل کردند.

* داوطلب ریاست مجلس می‌شوم حتی اگر کسی به من رأی ندهد

حداد‌عادل تصریح کرد: پس از سکوت 4 ساله در مقطع تبدیل مجلس هشتم به مجلس نهم احساس تکلیف کردم و اگر تا روز رای‌گیری زنده باشم، داوطلب ریاست مجلس می‌شوم ولو اینکه غیر خودم کسی به من رأی ندهد؛ بنده نزد خدا حجت دارم و شما هم حجت دارید و به آن عمل کنید.

* از دولت به خاطر آن انتخاب گله‌ای ندارم

منتخب مردم تهران در مجلس نهم با تاکید بر اینکه بنده از هیچ کس گله نمی‌کنم، افزود: بنده از دولت که نیروهایش را برای آن انتخاب بسیج کرد، گله‌ای ندارم، بلکه ‌فقط نگاه کردم و چیزی نگفتم.

وی با بیان اینکه 12 سال برای حقیقت اصولگرایی تلاش کردم، افزود: در مجلس نهم در درجه اول حفظ وحدت اصولگرایی مهم است چراکه وظیفه مجلس تنها انتخاب رئیس مجلس نیست و آن ابتدای کار است و انتخاب اعضای هیئت رئیسه، کمیسیون‌ها، طرح‌ها و لوایح، موضع‌گیری‌ها همه احتیاج به وحدت اصولگرایان دارند.

* بر حفظ مرز اصولگرایان با غیراصولگرایان پافشاری دارم

حدادعادل ادامه داد: متاسفم از اینکه عده‌ای در اصولگرایی با نام دیگری بخواهند انشقاق و انشعاب راه بیندازند چراکه مهمترین مسئله برای مجلس نهم تقویت و حفظ فراکسیون اصولگرایان و افزایش کارکرد اصولگرایی با حفظ مرز آن با غیراصولگرایان است و بنده بر سر این مرز پافشاری دارم.

منتخب مردم تهران در مجلس نهم با تاکید بر اینکه در چارچوب آئین نامه هر نماینده از حق قانونی خود بهره مند شود و فرقی بین اصولگرا و اصلاح‌طلب و مستقل نیست، گفت: در مسئله مرام و روش سیاسی نمی‌توان واقعیت‌ها را فراموش و معامله کرد بلکه مرز‌ها باید سر جای خود باشند.

* فراکسیون اصولگرایان باید در قانونگذاری فعال باشد نه اینکه 6 ماه یکبار جلسه تشکیل دهد

وی با بیان اینکه فراکسیون اصولگرایان باید در قانونگذاری فعال باشد نه اینکه 6 ماه یکبار جلسه تشکیل دهد، اظهار داشت: نباید به این شکل باشد که فراکسیون در مواقعی مثل استیضاح وزیر یا رای به وی فعال شود بلکه طرح‌ها و لوایح قبل از اینکه به صحن بروند باید در فراکسیون اصولگرایان بوده و در آن جا جمع‌بندی شوند.

* اقتدار مجلس با قدرت‌نمایی،‌ زور‌آزمایی و مجادله لفظی حفظ نمی‌شود

حدادعادل در بخش دیگری از سخنان خود به حفظ اقتدار مجلس اشاره و تصریح کرد: البته این اقتدار نباید از طریق قدرت‌نمایی،‌ زور‌آزمایی و مجادله لفظی باشد بلکه با تدبیر و مدیریت می‌توان اقتدار مجلس را حفظ کرد.

* سؤال از رئیس جمهور از اقتدار مجلس کاست و دشمن را شاد کرد

منتخب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: آنچه در 24 اسفند تحت عنوان سؤال از رئیس جمهور شکل گرفت، نه تنها به اقتدار مجلس نیفزود بلکه از اقتدار مجلس و نظام کاست و دشمنان را شاد کرد.

وی رعایت آئین نامه را موجب اقتدار مجلس دانست و تصریح کرد: عده‌ای از نمایندگان قصد استیضاح وزیری را داشتند و می‌خواستند در مجلس اعلام شود اما آنها امضای خود را پس گرفتند و این مسئله از دستور خارج شد. هیچ جای آئین‌نامه وجود ندارد که 10 نماینده بلند شوند و به پس گیرنده‌های امضاءها بد و بی‌راه بگویند؛ کجای آئین نامه است که بد و بی‌راه گفته شود.

حدادعادل از مسائل مهم دیگر را توجه به نمایندگان شهرستان‌ها دانست و گفت: 4 سال پیش یک روز مانده به شروع مجلس می‌گفتند ما مجلس را در استان‌ها تشکیل می‌دهیم معلوم بود این حرف ممکن نیست بنده این حرف را نمی‌زنم اما ما باید تلاش کنیم ماهی یکبار مسائل یک استان را در مجلس مطرح کنیم و وزرای مربوطه در آنجا گفت‌و‌گو کنند.

* برای کاستن از تشنج و اختلاف رئیس مجلس کوتاه بیاید

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: رابطه تقابل با دولت باید به رابطه تعامل با دولت بدل شود البته همه این مسئله در دست مجلس نیست اما در آنجایی که مصلحت نظام اقتداء می‌کند، برای کاستن از تشنج و اختلاف رئیس مجلس کوتاه بیاید چراکه رهبری فرمودند اگر طرف دیگر کوتاه نیامد، شما کوتاه بیاید.

حدادعادل با تاکید بر اینکه مجلس نهم باید یک محور کار داشته باشد، اظهار داشت: بهترین محور شعار تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی است و این موضوع می‌تواند همه را به یک حبل‌المتین در عرصه قانون‌گذاری رهنمون کند.

* از طرفداران فتنه انتظار حمایت ندارم و منتظر انتقام آنها هستم

مشاور عالی مقام معظم رهبری در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: بنده از طرفداران فتنه انتظار حمایت ندارم و منتظر انتقام آنها هستم، اگر در روزنامه‌های اصلاح‌طلبان مسخره می‌کنند، انتظار غیر از این نیست و من انتظار پاداش ندارم.

وی ادامه داد: از نمایندگان محترم خواهش می‌کنم از کسانی که درباره مسائلی که آنها در خصوص مسائل مالی مطرح می‌کنند، طلب مصداق کنند و اینکه بگویند در مجلس هفتم حداد‌عادل با آنها چه کار کرده و کدام حق قانونی ‌‌از آنها ‌سلب شده است.

حدادعادل با بیان اینکه آنچه در مجلس شکل گرفت، فردی نبود بلکه تصمیم هیئت رئیسه بود، افزود: اگر کسی ادعا می‌کند حقی را ضایع کردم، از سازمان بازرسی کل کشور دعوت کنند و بگویند در مجلس هفتم چه حقی از کدام کارمند و نماینده ضایع شده است و در دوره بعد بررسی کنند که آیا طبق قانون بوده یا نه.

منتخب مردم تهران در مجلس نهم با تاکید بر اینکه اگر ما در مجلس خلاف قانون عمل کنیم چطور انتظار داریم مردم به قانون مصوبه ما عمل کنند، یادآور شد: زمانی که رئیس مجلس هفتم شدم، به حسابداری گفتم از نمایندگان مجلس یعنی مجلس پنجم و ششم هر کسی پولی از مجلس قرض گرفته با نامه بنده پول گرفته شود چراکه چند صد میلیون تومان در دوره‌های قبل نمایندگان برداشته بودند.

وی با بیان اینکه در دوره هفتم نیز بنده برای اینکه شان نماینده محفوظ باشد، به کسانی که نیاز داشتند، 10 یا 20 میلیون پول دادم، گفت: عده‌ای برگرداندند و عده‌ای هم یادشان رفت که سال آخر به حسابداری گفتم فلان نماینده 5 میلیون بدهکار است و از اکنون تا پایان سال تقسیط صورت گیرد و از حقوقش کم شود که با این شیوه نه کسی از مجلس پنجم و ششم بدهکار بود و نه از مجلس هفتم اگر این بد است، من بد کردم.

* آخرتم را به دنیای کسی نمی‌فروشم

حدادعادل ادامه داد: بنده در مجلس نهم نیز همین کار را می‌کنم و آخرتم را به دنیای کسی نمی‌فروشم و یک ریال و یک قران از بیت المال را راضی نمی‌دانم که اصراف شود؛ متاسفم از آنچه که حسن یک مدیر است امروز عیب به شمار می‌رود و به جای مسائل فتنه این مسائل را مطرح می‌کنند که فلانی میوه را از کمیسیون قطع کرده است.

رئیس مجلس هفتم در ادامه به برنامه خانه سازی، تعمیرات، خرید زمین و گسترش مجلس که اقدام بسیار خوبی اشاره و تصریح کرد: این برنامه مربوط به زمان بنده در ریاست مجلس هفتم است.

* ریخت و پاش‌ها و غیر‌قانونی خرج کردن را ‌کم می‌کنم

وی با تاکید بر اینکه هر جا مصلحت کلی مجلس و رفاه نمایندگان باشد، از هیچ خرجی که به بهبود کار مجلس بینجامد، مضایقه نمی‌کنم، افزود: اما ریخت و پاش‌ها و غیر قانونی خرج کردن را سعی می‌کنم کم باشد.

حدادعادل به حضور نمایندگان خدمت مقام معظم رهبری اشاره کرد و یادآور شد: نمایندگان ‌پس از این دیدار در دفتر مشاوره ایشان ناهار صرف کردند و ‌در واقع نمایندگان مهمان رهبری بودند اما متاسفانه تیتر یک روزنامه‌های اصلاح‌طلب شد و بیش از این انتظاری از آنها نمی‌رود.

رئیس مجلس هفتم تصریح کرد: بنده تکلیفم این است که در این میدان وارد شوم و شما هر چه وظیفه‌تان بود، عمل کنید و انشاءالله که برای خدا باشد و مجلسی بهتر از مجالس قبل شکل گیرد.

وی بر همین اساس خاطرنشان کرد: امروز که مقام معظم رهبری باید انقلاب اسلامی را در جهان اسلام رهبری کنند، نباید دغدغه‌شان دعوای بنده و عمر و زید باشد.

حداد عادل در پایان شعری از حافظ خواند و گفت: چگونه سر ز خجالت برآورد بر دوست / که خدمتی به سزا بر نیامد از دستم.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۵۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۴
8
355
سؤال از رئیس جمهور دشمن را شاد کرد!!!!!!!!
میشه بسه؟/؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED KINGDOM |
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۴
جوابهای آقای رییستون چطور جناب عادل؟؟؟!!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۴
با این وصف جواب آقای رئیس جمهور هم حتما دل آقای حداد را شاد کرد؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۴
سالی که نکوست.........................
سس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۴
عجب پس اجرای قاونون اساسی دشمن را خوشحال می کند!!
می گم آخه احمدی نژاد هی قانونو زیر پا میذاره برای جلوگیری از شادی دشمن
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
موافقم ، ترو خدا منظور از دشمن کیه ، هممون مگه هموطن نیستیم تا کی دشمنی و کینه و خشونت و دشنام ؟ واقعا تا به کی ...
فافا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
خداروشکرکه مجلس ششم وهمه اعوان و انصارشون دیگه جایی تو این مملکت ندارن!
والعاقبه للمتقین
!!!!!!!
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۴
2
189
بنده خدا تقصیر نداره . احساس تکلیف کرده که باید رییس بشه تا بیشتر ثواب کنه !
پاسخ ها
علیرضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۵
احساس تکلیف کرده و خوابش را هم دیده!!!
1985
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۴
170
13
بنده هم معتقدم که سوال از رئیس جمهور دشمن را شاد کرد آقایان طراح سؤال ظاهرا فقط قصد مچ گیری داشتند نه دغدغه مردم و کشور مشکل کشور ما تورم، بیکاری،مسکن،سرخوردگی و... است نه نحوه برکناری آقای متکی و بکاربردن لفظ مکتب ایرانی بجای مکتب اسلامی توسط نزدیکان احمدینژاد نمایندگان ملت بهتر بود بعد از چندین ماه گرفتن وقت مجلس که مطمئنا وقت مردم است سؤالات بهتری مطرح میکردند تا آقای رئیس جمهور فرصت تفریح در مجلس نداشته باشد.
آرام
|
UNITED STATES
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۴
2
149
واقعا چقدر مسئولیت پذیر . تحت هر شرایطی میخوان خدمت کنن. مو به تنم سیخ شد!!!
آرش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۴
7
60
زنده باد عشق
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۵
اگه منظور سید محمد خاتمی و ......... و ........ هستش دقیقا زدی به هدف.
زنده باد عشــــــق .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۴
302
7
مرحبا به حداد عادل.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۴
2
111
جوابهاي قاطعانه رييس جمهور بيشتر از قبل شادشان نكرد؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۴
2
177
خدابه داد مردم برسه که ایشون که سوال قانونی از رییس جمهور رو دشمن شاد کن میدونه بخواد رییس مجلس بشه
واقعا چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نصرت
|
UNITED STATES
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۴
3
237
اولا هیح برنامه ای راهبردی برای ریاست مجلس که راهگشای مشکلات داخلی و خارجی کشور باشد ندارد فقظ شعارهای عوام پسند میدهد .ثانیا با این تفکر وسوابق جز مجلسی فشل نخواهیم داشت .خدا رحم کند.
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED STATES |
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۵
جناب حداد حیف شما با آن سطح معلومات ادبی تان که خودتان را گرفتار سیاست و قدرت و ریاست کردین حیف / اگه شما رضای خدا و رضایت مردم رو میخواستین معلمی که برای شما بهتر بود از سیاست و ریاست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۴
2
217
يه مدت بيخيال دشمن بشيد و درست برنامه ريزي كنيد اونوقت ببينيد دشمن ميتونه كاري كنه يا نه. با مديريت و نظارت صحيح به صورت اتوماتيك همه چي درست ميشه حتي دشمن هم ناكار ميشه. البته دو موردي كه گفتم سالها زمان ميخواد اگر تازه ابزارش و فرهنگش تامين بشه.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۴
0
61
يه مدت بيخيال دشمن بشيد و درست برنامه ريزي كنيد اونوقت ببينيد دشمن ميتونه كاري كنه يا نه. با مديريت و نظارت صحيح به صورت اتوماتيك همه چي درست ميشه حتي دشمن هم ناكار ميشه. البته دو موردي كه گفتم سالها زمان ميخواد اگر تازه ابزارش و فرهنگش تامين بشه.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۴
20
188
آغاز سقوط مجلس از مجلس ششم بود و در مجلس هفتم با مدیریت آقای حداد عادل به حد اعلی رسید!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۴
7
259
آقای حداد شما رو خوب شناختیم تو این چند سال...
خیلی متاسفم ولی شما به هیچ وجه قابل اعتماد نیستید، والسلام
آشنا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۴
3
161
آدم تأسف می خوره ما کشور را به چه طرز فکرهایی سپرده ایم.
البته بعید نیست از کشوری که رسانه اش سایت انتخاب باشه /
معتدلترین کامنتو رد می کنه/
ناشناس
|
GERMANY
|
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۴
4
224
با ریاست جنابعالی بر کرسی ریاست مجلس آخرین پازل خرابی اقتصاد ایران بدست شما تکمیل خواهد شد ولو آنکه کارنامه ی شما در این چند سال زیاد هم جالب نبوده .
مسلمون
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۴
2
81
برای آشنایی بیشتر با سطح آگاهی ایشان از مسایل روز جامعه کافیست به یکی از مصاحبه های ایشان در فروردین امسال دقت نماییم.ایشان فرمودند حاج خانم ما که برای خرید رفته بودند از گرانی ها گلایه داشتند.نمیدانم چرا گرانی وجود دارد؟و....یعنی اولا ایشان از گرانی وحشتناک موجود مطلع نیستند و چه بسا از بسیاری دیگر از معضلات هم بی خبر باشند. ثانیا دلیل تورم را نمیدانند در حالیکه دلیل آن اظهر من الشمس است.طبیعی است که وقتی کسی علت تورم را نشناسد راه حلی هم برای مقابله با آن نخواهد داشت.این حد از عدم تخصص از یک نماینده ساده هم پذیرفته نیست چه برسد به کسی که داعیه ریاست مجلس را دارد.بنده با رعایت احترام به ایشان تحقیقات فرهنگی را برای ایشان مناسب تر میدانم تا ریاست مجلس. اما امان از احساس وظیفه و عمل به تکلیف که چه ها نمی کند.
مهرداد 17 ساله از بوموسی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۴
2
152
من نمی دونم این که میگه به من از سوی خدا تکلیف شده چطور میفهمند که خدا بهشون میگه برو به صحنه!
به ما هم بگن شاید ایمانمون قوی تر بشه :)
مهدی61
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۴
1
127
آقای دکتر قیمتها را تثبیت کن !
از ژاپن پیشی بگیر !
همین دوکار بسته .
(وعده دیگری بدی میشی مثل اقای وعده)
اروم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۴
2
156
يك نمونه درخشان از اقدامات هوشيارانه!!! ايشان در قضيه استيضاح مرتضوي بود كه با وساطت مانع استيضاح شدند و البته مانع استعفاي او شدند حالا هم ميخواد رئيس مجلس بشه. مجلسي كه حداد رئيسش باشه بايد فاتحه اش رو خوند
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۴
آقای مرتضوی قول داده بود پشت آن میز ننشیند فکر کنم میزش را عوض کرد تا به قولش عمل کرده باشد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۴
1
87
ژاپن اسلامی؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
قاصدک
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۵
خیلی با حال بود
مسعود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۴
1
123
آقاي حداد. هنوز شعارهاي عوام پسندانه شما در تبليغات مجلس هفتم از جمله شعار "ژاپن اسلامي" را فراموش نكرده ايم! آقاي حداد عادل . هديه و عيدي شما به مردم در اوايل مجلس هفتم . همان طرح غيركارشناسي" تثبيت قيمتها " بود كه نه به خاطر مردم بلكه به خاطر مقاصد عوام پسندانه و پوپوليستي و تبليغاتي انجام شد و از طرفي خواستيد دولت خاتمي را زمين بزنيد ولي دو سال تمام . اقتصاد كشور را با اين طرح تخريب كرديد .. اگر اين طرح مخرب دو سال تمام اجرا نمي شد و همان افزايش سالانه 10 درصدي را در اين دو سال داشتيم شيب افزايش قيتمهاي هدفمندي كمتر بود و فشار كمتري به مردم وارد مي شد. راستي جناب حداد. چطور شد شما و دوستانتان كه با طرح تثبيت قيمتها به مردم عيدي داديد!! يكدفعه طرفدار افزايش يكباره 300 و 400 درصدي قيمتها شديد؟! آيا به خاطر رضاي الهي و منافع مردم و نظام بود يا به خاطر مسائل سياسي و جناحي؟!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۵
مسعود جان گل گفتی هزار بارک الله
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۴
1
97
این دفعه شما کوتاه بیائید خیر وصلاح مملکت وخودتان دراین است
یه دانشجو
|
UNITED STATES
|
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۵
1
25
چگونه سر ز خجالت برآورد بر دوست / که خدمتی به سزا بر نیامد از دستم
جناب حداد عادل همچون آهنی عدالت پیشه بهتره واسه خدمت به مردم برگردین به دانشگاه و تدریس کنید و جامه سیاه سیاست را به یکسو افکنید که هم خدا و هم خلق خدا بیشتر از شما خوشنود خواهند شد
مطهری - گبلان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۵
2
22
به نظر می رسد نمایندگان مجلس نهم آقای دکتر لاریجانی را با توجه به سوابق مدیریتی اش در مجلس هشتم اصلح تر دانسته و به ایشان رای خواهند داد . انشا ء ا...
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۵
1
19
آقاي حداد عزيز به نظر من همون ادبيات رو ادامه بدين برا همه مون بهتره!!! لااقل برا كسي ضرري نداره!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۵
50
1
واقعا مخالفان آدم های پاک بیش از موافقان آنهاست. حداد عادل مدیریتش ضعیف است , دنبال ریاست است , شعارهای عوام پسند می دهد ,و...
همه اینها یک دلیل دارد چون او بلد نیست دروغ بگوید.
چقدر حقیقت مظلوم است و تلخ .
پس من جوان در آینده باید مثل حدادعادل نباشم وگر نه با چنین الفاظی مواجه خواهم بود. ولی اگر مثل بعضی ها نان را به نرخ روز بخورم و شعار آزادی و برهنگی بدهم و اهل ک ث اف ت کاری باشم محبوب خواهم شد!!!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۵
الان این ادبیاتت هم ک ث ا ف ت است
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
چرا به خودت تلقین کردی آزادی برابر است با برهنگی ؟ مگه شعار مردم برای انقلاب ، استقلال آزادی جمهوری اسلامی نبود ؟
مایوس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۵
1
22
با عرض معذرت
چرا همه اینقدر دم از خدمت و اخلاص میزنند
شما باور ندارید اگز خدمت و اخلاص هدف است نیازی به فراخوان واعلان عمومی ندارد
کجا چنین شتابان
امیدوار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۵
23
33
من علی مطهری را خیلی دوست دارم
خداوند پدر بزرگوارشان را با اولیا خودش محشور نماید
راستی چرا توده مردم اینقدر این عزیز را دوست دارن
هیچ وقت دوست نداشتم جای کسی باشم ولی جای علی مطهری چرا
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED STATES |
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
نمیشد علی مطهری بشه رییس مجلس ؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۵
0
35
قدرت طلبی و عطش ریاست که نیست انشاءا...؟
moied
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۵
1
18
ریاستش بر مجلس هفتم خیلی ضعیف بود
مهدی79
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۵
1
19
هنوز هیچی نشده داره جو سازی می کنه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۵
2
20
انشالله با همین یک رای خود رئیس مجلس می شوی انشالله
جانگیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۵
1
19
آقا منم خیلی احساس تکلیف می کنم ..یکی یه کاری بده دستم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۵
2
20
علي مطهري بايد رييس مجلس باشد تا مجلس به راس امور برگردد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
1
17
فکر نمیکنید دشمن این مردم گرونی باشخ ؟
مجتبی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
2
51
فقط خاتمی و ...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
1
19
این بابا فکر میکنه می خواد نماینده بشه داره برنامه میده!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
8
1
فقط حسینیان
نظرات بینندگان