arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۸۷۹۶
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۲ - ۲۹ تير ۱۴۰۰

خصوصیات پروفیل در و پنجره باکیفیت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

خصوصیات پروفیل در و پنجره باکیفیت

شاید گمان کنید پروفیل در و پنجره از جمله بخش‌هایی است که اهمیت چندانی ندارد و یا در صورت مطلوب نبودن کیفیت این بخش صدمه چندانی به ساختار کلی در و پنجره نمی‌رسد. اما باید بدانید که به هیچ عنوان این مسئله درست نیست و کیفیت پروفیل و قاب در و پنجره یکی از مهم‌ترین نکاتی است که باید به آن توجه کرد پس لازم است که هوشمندانه فکر و درست زندگی کنید. از جمله پروفیل‌های بسیار محبوب این روزهای بازار در و پنجره می‌توان به پروفیل در و پنجره هافمن اشاره کرد. این پروفیل به جهت کارایی بسیار مطلوب خود و همچنین مزایایی که به همراه دارد به محصولی پرطرفدار تبدیل شده است.

در ادامه به بررسی برخی مزایای این محصول و دلایل محبوبیت آن می‌پردازیم.

طول عمر بالا

یکی از جذابیت‌های پروفیل یو پی وی سی؛ طول عمر بالای این محصول است. مقاومت زیاد پروفیل در برابر بسیاری از عوامل طبیعی و غیر طبیعی زمینه ساز این طول عمر و کیفیت است. پروفیل یو پی وی سی رفتار بسیار مقاوم در مقابل تابش نور خورشید، گرمای هوا، باد و باران، برخی آلودگی‌های موجود و مواردی از این دست دارد. وقتی پروفیل در زمان روبه‌شدن با چنین شرایطی دچار تغییر شکل، رنگ و ... نشود طول عمر بسیار خوبی خواهد شد و همین امر یکی از موارد نشان دهنده‌ی کیفیت محصول است.

مقاومت و استحکام

پروفیل یو پی وی سی یکی از سبک‌ترین محصولات موجود در بازار است. همین سبک بودن و وزن کم پروفیل در و پنجره باعث می‌شود تا ساخت، تعویض و نصب در و پنجره آسان باشد. نکته‌ی جالب و مهم این است که این محصول در عین سبک بودن بسیار مقاوم است و به خوبی از پس تحمل وزن کل ساختار در و پنجره برمی‌آید. این استحکام و مقاومت پروفیل در و پنجره ناشی از وجود گالوانیزه‌هایی در تمام طول پروفیل است. روشن است تحمل وزن شیشه‌ها و دیگر بخش‌های در و پنجره به ساختار و قاب پنجره‌ای مستحکم نیاز دارد که یک پروفیل با کیفیت این شرایط را به خوبی فراهم می‌سازد.

یکی از انواع پروفیل‌های موجود در بازار که می‌تواند از پس این مهم برآید؛ پروفیل هافمن است. هافمن به واسطه‌ی سال‌ها تجربه و تخصص توانسته محصولی را روانه‌ی بازار کند که یک سروگردن بالاتر از استانداردهای بین‌المللی قرار می‌گیرد و کارایی و کیفیت مثال زدنی دارد.

خدمات پس از فروش ویژه، امکان طراحی و ساخت انواع در و پنجره به کمک این پروفیل، تعویض آسان محصولات قدیمی با در و پنجره ساخته شده با پروفیل هافمن و ... را می‌توان از دلایلی دانست که این پروفیل را به یکی از پرچمداران این بازار تبدیل کرده است.

قیمت مناسب

قیمت مناسب این محصول یکی از جذابیت‌های آن به شمار می‌آید. منظور از این مورد تناسب بین کارایی محصول و قیمت آن است. پروفیلی که باعث شود تا شما دائما به دنبال رفع خرابی‌های در و پنجره نباشید و یا هزینه‌ی تعویض را برایتان به همراه نداشته باشد محصولی مرغوب و به صرفه است.

دوستدار طبیعت

پروفیل در و پنجره یو پی وی سی را می‌توان یک محصول دوستدار طبیعت دانست. از یک جهت طول عمر این پروفیل باعث می‌شود تا در و پنجره و محصولات مشابه دیرتر فرسوده شده و همین امر سبب کم شدن مصرف منابع طبیعی می‌گردد. از طرفی دیگر این پروفیل امکان بازیافت دارد. پروفیل بازیافت شده امکان استفاده در بخش‌های مختلف صنعت را دارد و به ایجاد آسیب کم‌تر در طبیعت کمک می‌کند. لازم است بدانید پروفیل به کار رفته در ساختار در و پنجره نباید بازیافتی باشد و پروفیل بازیافتی در بخش‌های دیگر صنعت استفاده می‌شود.

البته اینکه پروفیل‌ها به واسطه‌ی ساخت در و پنجره عایق به کاهش مصرف انرژی نیز کمک می‌کنند بر کارایی در و پنجره و طبیعت دوست بودن آن کمک می‌کند.

عایق سرما و گرما

ساختار پروفیل به طور کلی عایق سرما و گرما است. همین عایق بودن باعث می‌شود تا تغییرات آب و هوایی باعث تغییر چشم‌گیر در مصرف انرژی نشود. از طرفی دیگر ساختار پروفیل‌های یو پی وی س یهافمن به گونه‌ای است که امکان طراحی و ساخت انواع در و پنجره دو جداره و سه جداره و نصب آسان شیشه‌های این مدل در و پنجره‌ها فراهم باشد. چنین ساختاری که به خوبی نقش عایق را بازی می‌کند؛ باعث کاهش هزینه‌های انرژی می‌گردد و از طرفی دیگر به افزایش سطح کیفیت زندگی در محیط‌های مختلف و افزایش آسایش کمک می‌کند.

نظرات بینندگان