arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۳۰۴۵
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۰۲ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۱

مس به جای قلعه نویی، تراکتور را می خرد!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
شرکت ملی مس ایران که یک شهر صنعتی همانند سرچشمه در تبریز تحت نام سانگون دارد درصدد است امتیاز باشگاه تراکتورسازی را خریداری کند.

به گزارش انتخاب به نقل از گل،  تیم مس کرمان  می خواهد فصل آینده با توپ پر وارد بازی های لیگ برتر شود و برای انتخاب نفر اول نیمکت خود برای فصل آینده هم رسما شب گذشته وارد عمل شد و با امیر قلعه نویی باب مذاکره را باز کرد.

تیم تراکتورسازی در این فصل پتانسیل درگیر شدن با مشکلات مالی را داشت و همین سبب می شد که امیر قلعه نویی چندان علاقه ای برای ماندن در تبریز نداشته باشد اما او در مذاکره با کرمانی ها خبری می شنود که مجددا نظرش برای ماندن در تبریز تغییر می کند.

 ظاهرا قلعه نویی به مس می آید اما نه مس کرمان! شرکت ملی مس ایران که یک شهر صنعتی همانند سرچشمه در تبریز تحت نام سانگون دارد درصدد است امتیاز باشگاه تراکتورسازی را خریداری کند. البته این شرکت قصد ندارد نام تراکتورسازی را به مس تغییر دهد تا از این بابت خود را با هواداران پرشور تبریزی با چالش مواجه کند!

گفته می شود این اتفاق به احتمال زیاد روز چهارشنبه قطعی می شود و باشگاه تراکتورسازی به زیر مجموعه شرکت مس می رود تا مشکلات مالی آن برای فصل آینده حل شود.

نظرات بینندگان