arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۳۵۲۴۰
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۶ - ۰۸ شهريور ۱۴۰۰

عامل تخریب آبمیوه فروشی نارمک پایتخت دستگیر شد

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری عامل نزاع و تخریب یک واحد صنفی آبمیوه فروشی در حوالی میدان نارمک خبر داد و گفت: متهم از اقوام شاکی بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری عامل نزاع و تخریب یک واحد صنفی آبمیوه فروشی در حوالی میدان نارمک خبر داد و گفت: متهم از اقوام شاکی بود.

به گزارشه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سعید راستی بیان داشت: در پی شکایت مالک یک واحد صنفی آبیموه و بستنی فروشی مبنی بر حضور تعدادی از اراذل و اوباش در مقابل مغازه‌اش و ایجاد تخریب و درگیری با وی، پایش دوربین‌های مداربسته انجام گرفت.

وی ادامه داد: با این اقدام مشخص شد، یکی از اقوام شاکی که از اراذل و اوباش سطح‌دار پایتخت بوده، طی یک اختلاف حساب مالی قدیمی با شاکی، با همکاری چند تن از افراد شرور واحد صنفی مذکور را تخریب و قبل از رسیدن ماموران از محل گریخته‌اند.

این مقام انتظامی با اشاره شناسایی مخفیگاه و هویت عامل اصلی این درگیری در حوالی تهرانپارس، افزود: صبح امروز تیمی از ماموران مجرب مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی به آدرس اعلامی اعزام، متهم را دستگیر و به پلیس امنیت عمومی انتقال دادند.

رئیس مرکز عملات پلیس امنیت عمومی پایتخت با اشاره به اینکه متهم پس از اعتراف به بزه انتسابی به دادسرا معرفی شد، خاطرنشان کرد: تلاش برای دستگیری سایر متهمان متواری همچنان ادامه دارد.

محموله لوازم اداری قاچاق ۲ میلیاردی در "کهریزک" توقیف شد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ بیان داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر قاچاق مقادیر زیادی لوازم اداری (انواع کارتریج و تونر) در یک انبار کالا در کهریزک، ماموران برای بازرسی به محل اعزام و موفق به کشف شش هزار و ۴۴ عدد انواع کارتریج و تونر مخصوص چاپگر فاقد مدارک و مستندات قانونی شدند.

سرهنگ علی ولی پور گودرزی با بیان این‌که در این رابطه یک نفر شناسایی و به مراجع قضائی معرفی شد، ابراز کرد: بر اساس برآوردهای صورت گرفته توسط کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده ۲ میلیارد تومان است.

عامل تخریب آبمیوه فروشی نارمک پایتخت دستگیر شد

۹ هزار ماسک غیربهداشتی در یک کارگاه تولیدی پایتخت کشف شد

رئیس پایگاه دهم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ اظهار داشت: با دریافت خبری مبنی بر این‌که مالک کارگاهی در محدوده بزرگراه آیت الله سعیدی، بدون داشتن محوزهای قانونی به تولید ماسک‌های غیربهداشتی می‌پردازد و پس از بسته‌بندی آن‌ها را به بازار مصرف عرضه می‌کند، تیمی از ماموران این پایگاه پس از تائید صحت خبر مالک کارگاه را دستگیر کردند.

به گفته سرهنگ یزدان سلیمان آبادی، ماموران در بازرسی از این کارگاه ۹ هزار ماسک غیر بهداشتی کشف و متهم به نداشتن مجوز از مراجع ذی‌ربط اعتراف کرد.

وی گفت: با دستور قضائی محل کارگاه پلمب و مالک آن برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

دستگیری سارقان خودرو طی یک عملیات تعقیب و گریز در "شوش"

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی تهران بزرگ بیان داشت: ساعت چهار بامداد، پنجم شهریور ماه کارآگاهان گشت پلیس آگاهی حین گشت‌زنی در محدوده خیابان "شوش" به یک دستگاه خودرو پراید به همراه ۲ سرنشین مظنون شدند که با استعلام از مرکز فرماندهی و کنترل پلیس آگاهی مشخص شد خودرو دارای سابقه سرقت به تاریخ هفدهم مردادماه از کلانتری ۱۰۸ "نواب" است.

سرهنگ کارآگاه کرم یوسفوند گفت: کارآگاهان در ادامه با هماهنگی مرکز پیام و استفاده از علائم هشدار دهنده نظیر آژیر، چراغ گردان و بلندگو به راننده خودرو پراید دستور توقف دادند، ولیکن متهم پس از شنیدن دستور ایست با افزایش سرعت و حرکات مخاطره‌آمیز وارد خیابان‌های فرعی شده و با حرکات مارپیچی و سرعت بسیار زیاد باعث رعب و وحشت شهروندان و خودروهای عبوری شد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: مجدداً افسر اکیپ راننده خودرو مسروقه را توسط علائم هشدار دهنده دعوت به آرامش و توقف کرد اما وی توجهی به این امر نداشته و به فرار به صورت خطرآفرین ادامه و پس از گذشتن چندین خیابان فرعی وارد خیابان "مولوی" شد.

وی ابراز داشت: افسر اکیپ به منظور جلوگیری از فرار و خسارت‌های احتمالی با رعایت قانون به کارگیری سلاح و حقوق شهروندی اقدام به شلیک تیر هوایی در فواصل زمانی و مکانی معین کرد اما راننده باز هم توجهی نداشت، با سرعت بیشتر به سمت خیابان "وحدت اسلامی" تغییر مسیر داد و پس از گذشتن مسافتی خودرو را متوقف و به صورت پیاده از محل گریخت.

یوسفوند افزود: در ادامه سریعاً اعضای اکیپ به تعقیب به صورت پیاده ادامه و پس از شیلک تیر هوایی موفق به دستگیری راننده و سرنشین به نام‌های "حسن" و "ناصر" دستگیر شدند.

به گفته وی، متهمان دارای سابقه متعدد سرقت خودرو و قطعات آن هستند.

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی اعلام کرد: خودرو به پارکینگ هدایت و متهمان به منظور سیر مراحل قانونی در اختیار اداره دوم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

نظرات بینندگان