arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۴۳۱۱۲
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۳ - ۲۶ مهر ۱۴۰۰

تجربه‌ای متفاوت در رزرو اقامت؛ مروری بر سایت جاباما

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تجربه‌ای متفاوت در رزرو اقامت؛ مروری بر سایت جاباما

در این مطلب به معرفی یکی از بهترین وب‌سایت‌های رزرو هتل و اقامتگاه به نام جاباما می‌پردازیم که در آن می‌توانید به راحتی و بدون اتلاف وقت، اقامت خود در سفر را با قیمت‌های مناسب در سرتاسر ایران رزرو کنید. علاوه بر این، وب‌سایت جاباما حاوی اطلاعات بسیاری در رابطه با سفر و ایران‌گردی است.

همه‌ی ما زمانی را به خاطر داریم که برای سفر کردن مجبور بودیم از مدت‌ها قبل برنامه‌ریزی کنیم. برای رزرو گزینه‌های  اقامتی مشکلات بسیاری داشتند. اما امروز با وجود سامانه‌های رزرو آنلاین مانند جاباما، پیدا کردن محل اقامت به یکی از راحت‌ترین قسمت‌های هر سفر تبدیل شده است. جاباما در حال حاضر یکی از معتبرترین سامانه‌های رزرو هتل، اجاره ویلا و اقامتگاه است. در این مقاله به معرفی وب‌سایت https://www.jabama.com/ و ویژگی‌های جالب آن می‌پردازیم تا بتوانید در سفر بعدی خود از امکانات آن استفاده کنید.

تجربه آسان رزرو اقامت در وب‌سایت جاباما

خوشبختانه سایت جاباما طوری طراحی شده که کار کردن با آن برای هر شخص با هر اندازه دانش تکنولوژی بسیار راحت است. در نگاه اول نوار سفید رنگی می‌بینید که از شما نام مقصد، تاریخ ورود و خروج و تعداد نفرات را می‌خواهد. لیست اقامتگاه‌ها به گونه‌ای طراحی شده که بیشترین اطلاعات را به شما بدهد. در یک نگاه می‌توانید نام هتل یا اقامتگاه، محل، تعداد اتاق و قیمت هرشب اقامت را ببینید و حتی بدون اینکه صفحه‌ی جدیدی باز کنید، عکس‌های اقامتگاه را ورق بزنید!

اگر اقامتگاه خاصی توجه شما را جلب کرد، با کلیک روی نام یا تصویر آن، صفحه‌ی جداگانه‌ای باز می‌شود که در آن می‌توانید سایر اطلاعات مربوط به اقامتگاه را ببینید. در سمت چپ صفحه تاریخ ورود و خروج و تعداد نفرات را انتخاب کنید و ارسال درخواست رزرو را بزنید تا وارد مرحله‌ی پرداخت شوید.

همچنین می‌توانید در صفحه‌ی اصلی وب‌سایت وارد قسمت پیشنهاد‌های آخر هفته‌ی جاباما شوید و اقامتگاه‌های تخفیف‌دار هر هفته را مشاهده کنید. ثبت‌نام در سایت تنها چند ثانیه طول می‌کشد و کافیست شماره موبایل خود را وارد کنید.

تنوع و تعداد بالای هتل‌، سوییت، ویلا و اقامتگاه‌ در سرتاسر ایران

تجربه‌ای متفاوت در رزرو اقامت؛ مروری بر سایت جاباما

اگر کمی در صفحه‌ی اصلی وبسایت پایین‌تر بروید، می‌توانید دسته‌بندی اقامتگاه‌های جاباما را ببینید. اقامتگاه‌های جاباما به چهار دسته‌ی اجاره ویلا و سوییت و آپارتمان، هتل و هتل آپارتمان، کلبه و اقامتگاه بوم گردی، و هاستل و مهمانپذیر تقسیم می‌شوند. برای سفر به شهرهای مختلف کشورمان هم می‌توانید در دسته‌ی اول جستجو کنید و هم در دسته‌ی هتل‌ها اتاق رزرو کنید. یکی از ویژگی‌های مثبت سایت جاباما این است که در آن می‌توانید رزرو هتل را با قیمت بسیار مناسب انجام دهید.

دسته‌ی سوم مخصوص کسانی است که عاشق دهگردی است. در این دسته می‌توانید کلبه‌های دنج و خاص اجاره کنید یا با رزرو یکی از صدها اقامتگاه‌ بوم‌گردی کشورمان، اقامت در خانه‌های قدیمی با فضای گرم و صمیمی را امتحان کنید.

دسته‌ی چهارم، یعنی هاستل‌ها و مهمان‌پذیرها مخصوص افرادی‌ است که به دنبال تجربه‌ی اقامت با قیمت‌کم و در عین حال کیفیت مناسب هستند. این دسته اقامتگاه‌ها دارای فضای اشتراکی هستند و برای افرادی که تنها سفر می‌کنند، فضای اجتماعی جالبی را فراهم می‌کنند.

 جستجوی دقیق‌تر و سریع‌تر اقامتگاه با جزییات مورد نظر شما

اگر فرصت ندارید تا در لیست بلند اقامتگاه‌ها جستجو کنید، پیشنهاد می‌کنیم از ویژگی جالب برای فیلتر کردن جستجو استفاده کنید. با استفاده از این ویژگی، فقط اقامتگاه‌هایی را به شما نشان می‌دهد که کاملا با سلیقه و درخواست شما تطابق داشته باشد؛ کافی است یک نوع اقامتگاه را در مقصد خاصی جستجو کنید.

صفحه‌ی کوچکی برایتان باز خواهد شد که در آن می‌توانید تمام شرایط دلخواه خود را انتخاب کنید. اگر به دنبال اقامتگاهی هستید که استخر و جکوزی و ... داشته باشد، حتما از قسمت امکانات خاص این گزینه‌ها را علامت بزنید. در بخش تجهیزات می‌توانید گزینه‌های یخچال، گاز، بخاری و ... را علامت بزنید تا تنها اقامتگاه‌هایی به شما نشان داده شود که از این امکانات برخوردار هستند. حتی در این قسمت می‌توانید محدوده‌ی قیمت مورد نظر خود را مشخص کنید.

پرداخت سریع و فرآیند کنسلی آنلاین

پس از اینکه اقامتگاهی را انتخاب،‌ سپس تاریخ ورود و خروج و تعداد نفرات را وارد کردید، می‌توانید رزرو خود را در سایت انجام دهید. در صورتی که برای اولین بار است که از جاباما اقامتگاه رزرو می‌کنید، یک کد تخفیف ویژه برایتان در نظر گرفته شده است.

بعد از انجام رزرو، ۳۰ دقیقه فرصت دارید تا نوع پرداخت خود را انتخاب کنید و هزینه‌ی اقامت را واریز کنید. از دو روش می‌توانید پرداخت هزینه‌ی اقامت را انجام دهید. در روش فوری، کل مبلغ رزرو را پس از ثبت و تایید رزرو از طریق درگاه‌های اینترنتی پرداخت می‌کنید. اما در روش دو مرحله‌ای، میتوانید درصدی از مبلغ رزرو را به صورت آنلاین پس از رزرو پرداخت کنید و بقیه هزینه را هنگام ورود به اقامتگاه به میزبان پرداخت کنید.

حتی اگر تاریخ سفرتان عوض شد یا از سفر خود منصرف شدید و به دنبال لغو رزرو خود بودید، امکان استرداد رزرو به صورت آنلاین و بدون معطلی را فراهم است.

پشتیبانی ۲۴ ساعته و تضمین کیفیت

شاید بیشترین شکایت مسافران در ایران این باشد که از هیچ‌گونه پشتیبانی و خدمات پس از رزرو برخوردار نمی‌شوند و در صورت عدم رضایت نمی‌توانند شکایت خود را به جایی برسانند. جاباما برای حل این مشکل، سیستم پشتیبانی ۲۴ ساعته به مهمانان خود ارائه می‌دهد. تیم پشتیبانی جاباما به صورت شبانه‌روزی جوابگوی سوالات کاربران است. جاباما همچنین به کاربران خود ضمانت می‌دهد که تمامی اطلاعات و تصاویر اقامتگاه‌ها درست و واقعی بوده و هیچگونه عدم تطابقی وجود نخواهد داشت. تمام این ویژگی‌ها باعث می‌شود که مسافران سفری با کیفیت و بدون نگرانی را تجربه کنند و از اقامت خود لذت ببرند.

یکی از مسائلی که اخیرا باعث شده از سفر کردن پرهیز کنیم یا در حین سفر نگران سلامتی خود باشیم، مسئله‌ی بهداشت اقامتگاه است. اگر شما هم در این زمینه نگرانی‌هایی دارید، در هنگام رزرو اقامتگاه به علامت جاباماپلاس توجه کنید. هرچند نکات بهداشتی و سلامتی در تمامی اقامتگاه‌های جاباما رعایت می‌شود اما اقامتگاه‌هایی که جزو طرح جاباماپلاس هستند، قبل از ورود شما کاملا ضدعفونی می‌شوند. ناظر کیفی جاباما قبل از ورود هر مهمان، اقامتگاه را از نظر نظافت بررسی می‌کند و علاوه بر این به تعداد مسافر‌ها، پکیج بهداشتی رایگان در اقامتگاه قرار می‌دهد. بنابراین می‌توانید با خیال راحت سفر بروید.

مجله جاباما؛ راهنمای ایران‌گردی و سفر

تجربه‌ای متفاوت در رزرو اقامت؛ مروری بر سایت جاباما

یکی از جذابترین بخش‌های جاباما، مجله آن است. در این بخش از وب‌سایت می‌توانید مطالب بسیاری در رابطه با جاذبه‌های گردشگری و مقاصد جذاب ایران پیدا کنید. مجله جاباما حتی برای افرادی که به دنبال تفریحات خاص مثل رستوران‌گردی، خرید سوغاتی و غیره هستند هم مطالب بسیاری دارد.

از نوار بالایی مجله می‌توانید برای پیدا کردن مطالب مختلف استفاده کنید. از قسمت «ایرانگردی با ما»، مقصد مورد نظر خود را انتخاب کنید تا تمامی جاذبه‌ها و نکات جالب آن شهر به شما نشان داده شود. در ستون «راهنمای سفر با ما» می‌توانید اطلاعات و نکات بسیار مفیدی در رابطه با برنامه‌ریزی و فرهنگ سفر پیدا کنید. اگر هم مقصد مشخصی در ذهن ندارید و به دنبال ماجراجویی هستید، وارد قسمت «انتخاب مقصد با ما» شوید و اجازه دهید تا جاباما مقصد مناسب سلیقه‌تان را به شما معرفی کند. شما می‌توانید، مقصد خود را از طریق «مجله جاباما» انتخاب و محل اقامتتان را از «جاباما» رزرو کنید!

نظرات بینندگان