arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۴۶۷۴۶
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۰۸ - ۱۹ آبان ۱۴۰۰

صبحانه خبری / اول صبح این خبر‌ها را از دست ندهید / نفتکش ویتنامی آزاد شد / تکذیب نقض رای طبری / ارتش: پهپاد‌های آمریکایی را رهگیری کردیم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

در بسته خبری پیش رو، مهم‌ترین اخبار ۲۴ ساعت گذشته را با هم مرور می‌کنیم. این صبحانه خبری مفید و مختصر را بخوانید.

نفتکش ویتنامی آزاد شد
«تانکر ترکرز» شرکت ردیابی نفتکش‌ها در تازه‌ترین گزارش خود از وضعیت نفتکش ویتنامی «ام‌وی ساوتیس» که دو هفته پیش توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توقیف شد، نوشت که «سپاه پاسداران اکنون این کشتی را آزاد کرده است».

تکذیب نقض رای طبری
در پی انتشار اخباری در رابطه با پرونده اکبری طبری و بیژن قاسم‌زاده، خبرگزاری قوه قضائیه اعلام کرد که نقض رای اکبر طبری از سوی دیوان عالی کشور صحت ندارد و حکم وی عینا در دیوان عالی کشور تایید شده است.

فرانسه: مذاکرات از جایی که متوقف شده باید از سرگرفته شود
سخنگوی وزارت خارجه فرانسه به نقل از وزیر خارجه این کشور اعلام کرد که مذاکرات احیای برجام باید از همان مرحله ای که تا ۲۰ ژوئن رسیده بود، از سر گرفته شود.

مرگ مغزی رتبه ۷۰ کنکور به دلیل جراحی زیبایی
دختر ۱۹ ساله اهوازی دارای رتبه ۷۰ کنکور بر اثر عمل زیبایی به کما رفت. او به دنبال تزریق دارو برای انجام عمل زیبایی توسط افراد غیرمتخصص در یکی از کلینیک های شهر اهواز دچار ایست قلبی تنفسی شد و پس از چند مرحله CPR، تلاش کادر پزشکی برای نجات وی بی نتیجه ماند.

آخرین آمار کرونا در ایران
طبق اعلام وزارت بهداشت، ۸ هزار و ۳۰۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۲۰۳ نفر از آنها بستری شدند.مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۶ میلیون و ۴ هزار و ۴۶۰ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۱۲ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۲۷ هزار و ۵۵۱ نفر رسید.

ارتش: پهپاد‌های آمریکایی را رهگیری کردیم
ارتش اعلام کرد پهپاد‌های آمریکایی که به منطقه FIR و محدوده ADIZ (منطقه دفاع هوایی) ایران در برگزاری رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۰ ارتش، ورود کرده بودند، رهگیری شدند.

نظرات بینندگان