arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۵۴۵۲۰
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۴ - ۰۸ دی ۱۴۰۰

فرمانده نیروی دریایی سپاه: اشراف اطلاعاتی کامل در منطقه داریم

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران تاکید کرد: امروز جمهوری اسلامی کاملا در منطقه مسلط است، رصد و اشراف اطلاعاتی نیز وجود دارد که اقتدار این نظام را نشان می دهد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران تاکید کرد: امروز جمهوری اسلامی کاملا در منطقه مسلط است، رصد و اشراف اطلاعاتی نیز وجود دارد که اقتدار این نظام را نشان می دهد.

دریادار علیرضا تنگسیری روز چهارشنبه در گلزار شهدای شهر کرمان در جمع خبرنگاران افزود: ما به عنوان شاگردان حاج قاسم در برابر دشمنان ایستاده ایم و این مساله را در جریان اخیر نجات نفتکش از نیروهای آمریکایی می توان دید.

فرمانده نیروی دریایی سپاه تاکید کرد: تمامی رزمندگان جمهوری اسلامی برگرفته از آرمان های شهدا در برابر دشمن حاضر می شوند.

سردار تنگسیری همچنین گفت: امروز توفیق نصیب ما شد در دومین سالگرد حاج قاسم بر سر مزار این شهید بزرگوار حاضر شویم و با مسئولان نیروی دریایی با این شهید عزیز عهد ببندیم که راهش را ادامه دهیم و همانطور که شهید سلیمانی حامی و پشتیبان ولایت و مردم بود، ما هم همین مسیر را ادامه دهیم.

مکتب حاج قاسم را باید زنده نگه داشت

وی با بیان اینکه حاج قاسم ابعاد شخصیتی مختلفی داشت اظهارداشت: باید مکتب حاج قاسم را زنده نگه داشت.

دریادار تنگسیری بیان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند مکتب حاج قاسم ولایتمداری و زنده کردن مقاومت است.

وی با تشریح چگونگی آشنایی خود با سردار سلیمانی گفت: از سال ۶۳ و عملیات خیبر افتخار آشنایی با حاج قاسم را داشتم و همانقدر که حاج قاسم در میدان نبرد اخلاص داشت که نمی توانستیم تشخیص بدهیم فرمانده است، بعد از آن هم که به درجه سرلشکری و مدال ذوالفقار رسید، تفاوتی در رفتارش مشاهده نشد.

دریادار تنگسیری بیان کرد: مردم به عشق حاج قاسم از روز شهادت تا دومین سالگردش همواره در این مکان مقدس حضور دارند و اینجا هیچ زمانی خالی نشد؛ این نتیجه معامله با خداست.

وی با بیان اینکه حاج قاسم روح شهامت را در ما دمید تاکید کرد: شهادت حاج قاسم نیز روح شجاعت و جوانمردی را در رزمندگان ما دمید.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز چهارشنبه با حضور در گلزار شهدای شهر کرمان با اهدای گل و نثار فاتحه نسبت به مقام شامخ سردار دل ها و دیگر شهیدان گلگون کفن آرمیده در این مکان مقدس ادای احترام کرد.

نظرات بینندگان