arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۶۰۳۸۵
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۲۲ - ۱۲ بهمن ۱۴۰۰

عضو کمیسیون امنیت ملی: برخی مسابقه قدرت و ثروت در کشور به راه انداخته اند / در سطوح مختلف نیازمند یک پوست اندازی هستیم

نوش آبادی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: متاسفانه برخی مسابقه قدرت و ثروت در کشور به راه انداخته اند و منافع حزبی خود را بر همه موارد ترجیح می دهند در حالی که شعار این ملت، برابری و مساوات بوده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: بخشی از مشکلات کشور ناشی از شرایط بیرونی و تحریم است و بخشی از معضلات ناشی از مدیریت ناکارآمد عده ای از افراد در برخی برهه ها است.

شامگاه سه شنبه ۱۲ بهمن در مراسم یوم الله ۱۲ بهمن که در مسجد ارشاد امرآباد ورامین با حضور رییس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان تهران ، مسوولان و مردم برگزار شد حسین نوش آبادی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، اظهار کرد: ورود امام خمینی(ره) به میهن اسلامی و استقبال باشکوه مردم از امام راحل، اوج عزت و اقتدار امام را به نمایش گذاشت.

وی با اشاره به این‌نکته که ۱۲ بهمن یکی از ایام الله تاریخ انقلاب اسلامی است افزود: در قرآن کریم روزهای مختلفی به عنوان ایام الله نامیده شده است و امام راحل نیز در بیانات خود، دهه فجر را یوم الله دانستند و دهه فجر و آزادی ملت ایران از استبداد رژیم پهلوی در ۲۲ بهمن ، با آزادی مردم در عصر استبداد فرعون، مطابقت دارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: سنت الهی آنگونه رقم خورده که مردم برای آزادی و استقلال باید خودشان برخیزند و ۴۳ سال پیش ملت ایران، ثمره مجاهدت و مبارزه خود را مشاهده کردند و هرساله باید دهه فجر گرامی داشته شود و گرامیداشت دهه فجر به عنوان تعظیم شعائر محسوب می شود.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: بخشی از مشکلات کشور ناشی از شرایط بیرونی و تحریم است و بخشی از معضلات ناشی از مدیریت ناکارآمد عده ای از افراد در برخی برهه ها است.

وی افزود: متاسفانه برخی مسابقه قدرت و ثروت در کشور به راه انداخته اند و منافع حزبی خود را بر همه موارد ترجیح می دهند در حالی که شعار این ملت، برابری و مساوات بوده است.

نوش آبادی گفت: تبعیض ها و بی عدالتی ها منطبق با چارچوب های فکری و نظری حضرت امام و مقام معظم رهبری نیست و در سطوح مختلف نیازمند یک پوست اندازی، انقلاب و جهش هستیم.

نظرات بینندگان