arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۷۶۲۴۸
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۲۲ - ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱

سازمان تامین اجتماعی: آماده ایم به محض ابلاغ دولت دو روز مانده به پایان اردیبهشت افزایش حقوق بازنشستگان را واریز کنیم

موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: بر اساس اعلامی که پیش از این صورت گرفته است پس از تصویب افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در هیات دولت و به محض ابلاغ آماده هستیم که در دو روز پایانی اردیبهشت ماه واریز افزایش حقوق بازنشستگان را داشته باشیم. همچینن معوقات افزایش حقوق فرودین را طی ماه‌های تیر و خرداد واریز می‌شود.  
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از آمادگی این وزارت خانه برای واریز افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در دو روز پایانی اردیبهشت ماه خبر داد.

موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: بر اساس اعلامی که پیش از این صورت گرفته است پس از تصویب افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در هیات دولت و به محض ابلاغ آماده هستیم که در دو روز پایانی اردیبهشت ماه واریز افزایش حقوق بازنشستگان را داشته باشیم. همچینن معوقات افزایش حقوق فرودین را طی ماه های تیر و خرداد واریز می شود. 

وی افزود: بر اساس مصوبه شوری عالی کار حقوق مستمر بگیران تامین اجتماعی 57.4 درصد برای حداقل‌بگیران و برای سایر سطوح 38 درصد به‌علاوه 515 هزار تومان افزایش خواهد یافت. این مصوبه در حال حال در هیات دولت است و در انتظار تصویب در هیات دولت است.

نظرات بینندگان