arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۷۷۰۰
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۰ - ۰۵ تير ۱۳۹۱

مسي در آستانه پدر شدن شمع 25 سالگي را فوت كرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
اعتماد: ليونل مسي، روز گذشته، روز خاص و زيبايي را پشت سر گذاشت. بهترين بازيكن دنيا و شايد حتي بهترين بازيكن تاريخ فوتبال دنيا، ديروز شمع هاي 25 سالگي اش را فوت كرد. اين در حالي است كه او در طول سال هاي اخير به پختگي و بلوغ كامل، چه درعرصه زندگي شخصي و چه در عرصه فوتبالي، رسيده است.

او امسال در حالي تولدش را در كنار والدين و نامزدش آنتونيا جشن مي گيرد كه تا چند ماه ديگر پدر خواهد شد: فرزندي كه به گفته خود مسي پسر است. ليونل قبل از آنكه براي سپري كردن تعطيلات تابستاني اش به آرژانتين بازگردد، در جشن تولدي اختصاصي كه روزنامه ال موندو دپورتيوو براي او ترتيب داده بود، شركت كرد تا سپري شدن ربع قرن از زندگي اش را در بارسلونا جشن بگيرد. او در اين مراسم، پيراهني با شماره 25 را هم به نشانه 25 سالگي اش بر تن كرد. مسي در روزهاي اخير و در امريكاي جنوبي به حضور در مراسم خيريه مي پردازد. او ابتدا به كانكن مكزيك سفر كرد و بعد به بوگوتا رفت.

 مسي در حالي شمع هاي 25 سالگي اش را فوت كرد كه فصلي رويايي را سپري كرد. آمار و ارقام گلزني او، جايي براي حرف زدن باقي نمي گذارند. 50 گل در طول يك فصل رقابت هاي لاليگا و مجموع 82 گل در تمام تورنمنت ها براي بارسلونا و تيم ملي آرژآنتين، آماري بود كه ركوردي تاريخي را به نام مسي ثبت كرد. ليونل در روز 16 اكتبر سال 2004 و در بازي بارسلونا مقابل اسپانيول، اولين بازي رسمي اش را در ليگ اسپانيا انجام داد و در طول اين مدت در 329 بازي رسمي براي بارسا به ميدان رفت و 253 گل براي اين تيم به ثمر رساند: آمار و ارقامي كه ثبت آن تنها از پس يك نابغه برمي آيد.

 او در طول اين فصل ركورد 232 گل سسار با پيراهن بارسا و ركورد كوبالابا 194 گل براي بارسا را نيز پشت سر گذاشت. مسي در سه سال اخير توپ طلارا مال خود كرد و امسال هم يكي از نامزدهاي اصلي كسب اين جايزه است. درخشش مسي در سال هاي اخير به نحوي بوده كه حتي رقباي او هم به تمجيد از او پرداخته اند. روبينيو ستاره سابق رئال مادريد و تيم ملي برزيل درمورد او گفته: «همه دنيا ديوانه مسي هستند.» روز يكشنبه مسي در حالي شمع هاي تولدش را فوت كرد كه شبكه هاي مختلف اجتماعي مملو از پيغام هاي تبريك به او بود.

 در حالي كه اين روزها رقابت هاي يورو 2012 در حال برگزاري است، مسي زياد روي اين بازي ها تمركز نكرده و اين بازي ها را دنبال نمي كند و اهداف ديگري را مد نظر دارد: «راستش را بخواهيد، بازي هاي يورو را دنبال نمي كنم. طرفدار تيم خاصي نيستم اما دوست دارم كه به خاطر هم تيمي هايي كه در اسپانيا دارم، اين تيم قهرمان شود.»
نظرات بینندگان