arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۷۷۸۶۸
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۱۵ - ۰۳ خرداد ۱۴۰۱

نحوه انتخاب سبک مبلمان مناسب برای خانه

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نحوه انتخاب سبک مبلمان مناسب برای خانه

مبلمان قلب تپنده هر خانه ای است و گنجاندن آن در طراحی داخلی به یک امر ضروری تبدیل شده است. نوع چیدمان و طراحی دکوراسیون منزل بر مدل و سبک مبلمان انتخابی تاثیر می گذارد. سبک های متعددی وجود دارد که از بین آنها می توان بهترین مدل را برای نیازهای خود انتخاب کرد.

سوال اینجاست که از کجا می‌توانید مبلمان در طرح‌ها، سبک‌ها و هزینه‌های مختلف، از مبل راحتی‌های گرفته تا مبل‌های چستر و مبل‌های کلاسیک خریداری کنید، تا بتوانید بهترین جایگزین را انتخاب کنید.

یکی از مهم ترین لوازم در جذابیت دکوراسیون منزل، مبلمان است. هنگام خرید مبل راحتی، عواملی مانند مدل، سبک و اندازه را در نظر بگیرید که مکمل طراحی نما، دکوراسیون منزل و کیفیت هستند.

اگر دوست دارید به جای اتلاف وقت و انرژی به خرید مبلمان از خرده‌فروشی‌های آنلاین، به خرید مبلمان آنلاین بپردازید، با ما همراه باشید تا شما را با یک تجربه خوشایند از خرید مبل از مونیکا چوب آشنا کنیم. در این پست با چند نوع مبلمان راحتی و چستر آشنا می شوید و با انتخاب مدل مناسب می توانید محصولی با کیفیت و با قیمتی ارزان تهیه کنید.

کدام مبل برای خانه من مناسب است؟

وقتی صحبت از خرید یا تعویض مبلمان می شود، اولین سوالی که به ذهن خطور می کند این است که چه مدل مبلمانی برای خانه من مناسب است؟ تنوع طرح ها ممکن است تصمیم گیری برای خرید را دشوار کند، اما باید وقت بگذارید و محصول مورد نظر خود را با دقت انتخاب کنید، به خصوص مبلمانی که هم قیمت بالایی دارند و هم به ویژگی هایی مانند سبک و زیبایی، کیفیت و راحتی نیاز دارند.

 آیا در یک فضای کوچک زندگی می کنید؟ یا خانه بزرگ دارید؟ اندازه خانه شما چقدر است؟ با پاسخ دادن به این سؤالات، می توانید میزان نسبی مساحت مورد نیاز خانه خود را تعیین کنید. اگر فضای زندگی شما محدود است، مبل های ال شکل انتخاب خوبی هستند.

مدل های استیل برای خانه های کوچک توصیه نمی شود، اما این مانع از خرید آنها نمی شود. اگر ملک بزرگ و جادار دارید، گزینه های بیشتری خواهید داشت، از مبلمان سلطنتی (استیل) و اشرافی گرفته تا مبلمان مدرن و منحصر به فرد چستر و مبلمان کلاسیک (همان نیمه استیل)، بنابراین می توانید مبلمان عالی برای خانه خود را ببینید. با شناسایی انواع مبلمان انتخاب کنید.

نحوه انتخاب سبک مبلمان مناسب برای خانه

انواع مبلمان های شیک و زیبا برای منزل ایرانی‌ها

مبلمان در انواع سبک ها، طرح ها و مدل ها با دسته بندی های متمایز بسته به قیمت، کاربرد و مشخصات عرضه می شوند. در بخش های بعدی به سه مورد از بهترین و محبوب ترین سبک های ایده آل برای خانه های ایرانی پرداخته می شود که همگی جذاب و مقرون به صرفه هستند.

برای خرید مبلمان از مونیکا چوب کافی است مبلمان مورد علاقه خود را انتخاب کنید و بهترین متریال و سبک را به موقع درب منزل خود دریافت خواهید کرد. اجازه دهید یک مبل راحتی و یک مبل چستر را به شما نشان دهیم.

مبلمانی که هنگام ترکیب راحت، مقرون به صرفه و شیک و جذاب باشند

در خانوارهای ایرانی، مبلمان راحتی رایج ترین فضای زندگی است. این سبک به دلیل قیمت مقرون به صرفه، طیف گسترده ای از سبک ها و رنگ ها، ظاهر مدرن، مد روز و مناسب بودن برای خانه های بزرگ و کوچک محبوب است. عوامل زیادی بر قیمت و خرید یک مبل راحتی تاثیر می گذارد. برخی از این موارد به دلیل هزینه های وارداتی است که به این موضوع ارتباطی ندارد، در حالی که برخی دیگر عناصری هستند که به فرآیند ساخت مبل وابسته هستند.

در ادامه نمونه هایی از مدل های مبلمان راحتی آورده شده است.

  • مبل راحتی کاناپه
  • مبل راحتی لاوست
  • مبل راحتی تخت شو
  • مبل راحتی مدرن و فانتزی
  • مبل راحتی چستر
  • مبل راحتی طرح L

ساختار مبل از چهار جزء اصلی تشکیل شده است: کلاف، فوم، پارچه و لوازم جانبی. کلاف بدنه پایه مبل است که اگر کیفیت عالی داشته باشد در هر بار نشستن و بلند شدن از روی آن از هم پاشیده نمی شود و به حالت اولیه خود باقی می ماند. نوع کلاف استفاده شده تأثیر قابل توجهی بر قیمت نهایی محصول دارد.

یکی دیگر از عناصر کلیدی در این طراحی فوم است که در دو نوع سرد و گرم وجود دارد. فوم سرد به دلیل استفاده از حرارت غیرمستقیم کیفیت بالاتری دارد و عمر مبلمان را افزایش می دهد. پارچه مبل یکی از مهم ترین اجزای آن است و برای ماندگاری طولانی باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

در نهایت، از مواد مختلفی مانند فلز، پلاستیک و قطعات چرمی برای افزایش ظرافت مبلمان استفاده می شود. مونیکا چوب انواع مختلفی از مدل های کاناپه را برای انتخاب دارد و می توانید با خرید از آنجا بهترین مبلمان را برای خانه خود تهیه کنید.

نحوه انتخاب سبک مبلمان مناسب برای خانه

مبل چستر در ظاهر اول ترکیبی از ظرافت و سادگی است.

مبل چستر با گلدوزی های لمسی، دوخت و فرورفتگی با تزئینات دکمه ای از سایر انواع متمایز می شود که همگی به جذابیت استثنایی آن کمک می کنند. در این طرح از چوب، فوم و مواد استفاده شده است که هم برای استفاده در منزل و هم برای محل کار بسیار عالی است.

پارچه هایی مانند چرم، مخمل و سایر مواد مشابه بخش قابل توجهی از فروش مبلمان در ایران را تشکیل می دهند. بیشتر مردم به دلیل ظاهر منحصر به فرد و ویژگی های ساختاری آن به سمت مبل چستر جذب شده اند و این فرم از مبل های منحصر به فرد و جذاب اکنون در اکثر خانه ها به چشم می خورد.

دستگیره ها و فرورفتگی های موجود در قسمت نشیمن، طراحی منحصر به فردی را ایجاد کرده است که در مدل های دیگر یافت نمی شود. ترکیبی از چوب و چرم، بهترین و شناخته شده ترین مدل برای قیمت گذاری و خرید مبل چستر است.

ساختار مبل چستر

مبلمان چستر که به عنوان مبل چسترفیلد نیز شناخته می‌شود، زیرگروهی از مبلمان راحت با ساختاری مشابه اما تفاوت‌های جزئی پارچه و طرح است. بدنه مبل از کلاف و فوم تشکیل شده است، در حالی که روکش آن از چرم، مخمل، پشم، کتان و مواد دیگر تشکیل شده است. برای ساخت ابتدا باید طرح مورد نظر را قبل از شروع ساخت کلاف و سایر مراحل انتخاب کنید.

کلاف به طور کلی از چوب، ام دی اف، نئوپان و سایر مواد مشابه تشکیل می شود و مرحله اولیه تولید است و پس از آن فوم چسبانده شده و روکش اعمال می شود. مرحله بعدی دوخت و ساختن فرورفتگی های مبل چستر است و یک اتاق نشیمن دوست داشتنی و باکیفیت خواهید داشت.

نتیجه

یکی از مزایای عمده خرید مبلمان از مونیکا چوب کیفیت بالا و تنوع در انواع و الگوهای موجود است که گزینه های بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد. اگر به دنبال خرید مبل یا مبل چستر با قیمت مناسب هستید، مونیکا چوب با شناخت نیاز مشتریان خود سعی در ارائه اجناس باکیفیت و قیمت مناسب دارد. اگر نمی توانید مدل مبل مورد علاقه خود را پیدا کنید و سبک خاصی را مد نظر دارید، لطفاً آن را برای ما ارسال کنید تا دقیقاً مطابق با مشخصات شما آن را برای شما و عزیزانتان بسازیم.

جهت اطلاعات بیشتر و دیدن انواع مدل‌های دیگر از سایت مونیکا چوب (monicawoodco.com)  دیدن فرمایید. 

آدرس ، شماره‌ها و اطلاعات بیشتر جهت بازدید و خرید حضوری : تهران، اکباتان مجتمع مگامال طبقه F2

نظرات بینندگان