arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۲۹۹۵
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۰۸ - ۱۱ شهريور ۱۴۰۱

عمار حکیم: با نگاه عاقلانه و واقع‌بینانه به حوادث اخیر عراق، بر ما واجب است حکومتی قدرتمند تشکیل دهیم

«سید عمار حکیم»، رهبر جریان حکمت ملی عراق در پیامی در واکنش به تحولات اخیر عراق گفت: طی دو روز گذشته شاهد حوادث تأسف‌باری بودیم که در آن خون‌های باارزشی ریخته شد. وی ادامه داد: اگر در این حوادث به دیده عقل و واقع‌بینی نظر کنیم، بر ما لازم می‌آید که برای برپایی حکومت قدرتمند عدالت‌محوری تلاش کنیم
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

«سید عمار حکیم»، رهبر جریان حکمت ملی عراق در پیامی در واکنش به تحولات اخیر عراق گفت: طی دو روز گذشته شاهد حوادث تأسف‌باری بودیم که در آن خون‌های باارزشی ریخته شد.

وی ادامه داد: اگر در این حوادث به دیده عقل و واقع‌بینی نظر کنیم، بر ما لازم می‌آید که برای برپایی حکومت قدرتمند عدالت‌محوری تلاش کنیم که همواره بدان فراخوانده و می‌خوانیم و خواهیم خواند، چون عمیقا ایمان داریم که چنین حکومتی تنها ضامن عدم تکرار چنین حوادث و دست‌اندازهایی از این دست است که مصیبت‌ها و رنج‌های بیشتری را نصیب ملتمان می‌کند.

رهبر جریان حکمت ملی عراق تاکید کرد که میهن عزیزمان با چالشی وجودی مواجه شده که چیرگی منطق و عقل و گفت‌وگو برای توافق بر سر آنچه منفعت ملتمان است و اولویت دادن به آن در برابر همه منافع محدود حزبی و گروهی را لازم می‌آورد.

نظرات بینندگان