arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۳۱۶۵
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۱۳ - ۱۲ شهريور ۱۴۰۱

امدادرسانی به بیش از ۴۵۰۰ نفر از سوی هلال احمر

سرپرست روابط عمومی جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به بیش از ۴۵۰۰ نفر از سوی امدادگران این جمعیت از ابتدای مردادماه تا روز گذشته خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 ایسنا: سرپرست روابط عمومی جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به بیش از ۴۵۰۰ نفر از سوی امدادگران این جمعیت از ابتدای مردادماه تا روز گذشته خبر داد.

 اشکان موسوی با اشاره به اهم عملیات‌های امداد و نجات از ابتدا تا دوازدهم شهریورماه امسال گفت: طی این ۱۲ روز در مجموع ۸۰۶ ماموریت از سوی جمعیت هلال احمر در حوادث و سوانح مختلف به اجرا درآمده که در این ماموریت ها به چهار هزار و ۵۸۶ نفر امدادرسانی شده است.

وی افزود: امدادگران جمعیت هلال احمر همچنین در این بازه زمانی ۵۹۶ نفر را از خطر حوادث نجات داده به ۵۱۸ نفر خدمات درمانی سرپایی ارائه داده‌اند. طی این مدت ۳۹۵ مصدوم را نیز برای درمان تخصصی به مراکز درمانی منتقل کرده‌اند.

بر اساس اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر، موسوی ادامه داد: در ۱۲ روز گذشته ۷۸ عملیات تخصصی رهاسازی مصدوم در جاده‌های کشور توسط نیروهای ویژه هلال احمر انجام شده که در این عملیات های رهاسازی، ۱۴۶ مصدوم سوانح ترافیکی نجات داده شدند.

سرپرست روابط‌عمومی جمعیت هلال احمر تصریح کرد: نیروهای امدادی هلال احمر در تمامی ساعات شبانه‌روز درحال خدمت رسانی به شهروندان در تمامی عرصه‌ها هستند و برای امدادرسانی بهتر به زائران در مراسم پیاده روی اربعین تمامی نیروهای هلال احمر به آماده باش کامل درآمده و در ایستگاه‌های ثابت و موقت جمعیت هلال احمر مستقر شده‌اند.

نظرات بینندگان