arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۰۲۹۱۲
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۰۹ - ۲۲ آبان ۱۴۰۱

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: هدف از اغتشاشات، توقف روند پیشرفت کشور بود که ناکام ماند

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: هدف اصلی دشمن از ایجاد اغتشاشات، توقف روند پیشرفت کشور و تضعیف ایران اسلامی بود که با هوشیاری به موقع مردم ناکام ماند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: هدف اصلی دشمن از ایجاد اغتشاشات، توقف روند پیشرفت کشور و تضعیف ایران اسلامی بود که با هوشیاری به موقع مردم ناکام ماند.

وحید جلال‌زاده عصر روز شنبه در نشست با مدیران و برنامه سازان صداوسیمای مرکز آذربایجان‌غربی، به تشریح نقشه‌های دشمنان در وقایع اخیر کشور پرداخت و اظهار داشت: موفقیت‌های پی‌در پی ایران در صحنه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی سبب شد دشمنان با ایجاد فتنه و ناآرامی سعی در توقف روند روبه رشد کشور داشته باشند.

وی یکی دیگر از اهداف اغتشاشات اخیر را بازی جهانی و منطقه‌ای علیه جبهه مقاومت برشمرد و افزود: این اقدامات تنها بخشی از نقشه شوم دشمنان علیه محور مقاومت در منطقه بود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، عنوان کرد: انتقال قدرت از غرب به شرق، گسترش جبهه مقاومت و انزوای قدرت پوشالی آمریکا سه شاخصه مهم در نظم نوین جهانی است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، تشکیل میز اقدام علیه ایران در آمریکا و برخی کشورهای منطقه را یکی از اقدامات خصمانه علیه ایران اسلامی عنوان و خاطرنشان کرد: این اقدامات همانند گذشته با شکست مواجه خواهند شد و مردم ایران با اقتدار مسیر پیشرفت را ادامه می‌دهند.

جلال‌زاده با اشاره به وظایف خطیر رسانه ملی در برهه کنونی، ابراز داشت: تحلیل و نگاه رسانه باید از سطح اغتشاشات شهری به ابعاد جهانی این موضوع معطوف شده و به ریشه‌یابی این موضوع پرداخته شود.

در این جلسه، مدیرکل صداوسیمای مرکز آذربایجان‌غربی نیز در این جلسه با اشاره به وقایع اخیر در کشور، گفت: در ماجرای اتفاقات اخیر، یک جنگ ترکیبی تمام عیار علیه جمهوری اسلامی شکل گرفت.

وی افزود: اقناع‌سازی عمومی و مقابله با جنگ شناختی یکی از وظایف مهم رسانه ملی است و بر همین مبنا باید در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان و بازنمایی آرامش جامعه تاثیرگذاری بیشتری داشته باشیم.

نظرات بینندگان