arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۰۴۰۵۹
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۲ - ۳۰ آبان ۱۴۰۱

بهترین شیرآلات ایرانی کدامند؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بهترین شیرآلات ایرانی کدامند؟

شیرآلات را می‌توان یکی از مهمترین تجهیزات یک خانه نامید؛ زیرا بدون آنها بسیاری از فعالیت ها در خانه مانند آشپزی، شستن مواد غذایی و ظروف، استحمام و ... با مشکل روبرو خواهد شد. این نکته مهم نشان دهنده اهمیت بالای شیرآلات است اما آیا هر محصولی می‌تواند نیاز ما را به طور کامل برطرف نماید؟ پاسخ منفی است. ما باید از شیرآلاتی استفاده نماییم که با مواد اولیه درجه یک و در بالاترین سطح کیفیت تولید شده‌اند که برای استفاده از چنین محصولاتی، باید اطلاعات کاملی در مورد بهترین برندها داشته باشیم. به همین دلیل ما در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین شیرآلات ایرانی آشنا نماییم.

بهترین برندهای ایرانی شیرآلات

شیرآلات قهرمان

هر وقت حرف بهترین شیرآلات ایرانی باشد، اولین نامی که به خاطر ما می‌آید، قهرمان است. قهرمان، قدیمی ترین برند در حوزه ساخت و عرضه شیرآلات در ایران محسوب می‌شود و آغاز فعالیت آن به سال 1359 برمی‌گردد. شیرآلات قهرمان با توجه به استفاده از مواد اولیه مرغوب و به کارگیری ماشین آلات پیشرفته خارجی توانسته است محصولاتی با بهترین کیفیت و مطابق با استانداردهای بین المللی تولید نماید. علاوه بر کیفیت، قیمت شیرآلات قهرمان نیز بسیار مناسب است و اکثر اقشار مردم می‌توانند از محصولات این برند خریداری نمایند.

شیرآلات قهرمان در 4 دسته اصلی شیرآلات آشپزخانه، شیرآلات حمام، شیرآلات روشویی و شیرآلات توالت تولید می‌شوند. خبر خوب برای افراد علاقه مند به استفاده از شیرآلات به صورت ست این است که آنها نیز می‌توانند از ست شیرآلات قهرمان برای هرچه زیباتر شدن آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی خود استفاده نمایند.

شیرآلات KWC   

بهترین شیرآلات ایرانی کدامند؟

برند دوم در لیست برترین شیرآلات ایرانی، برند KWC است. نام KWC بسیاری از افراد را به یاد برندهای خارجی می‌اندازد که البته خیلی هم بیراه نیست. برند KWC در حقیقت یک برند سوئیسی می‌باشد که از سالهای بسیار دور فعالیت خود را آغاز نموده است و به عنوان یکی از برترین برندهای تولید شیرآلات در دنیا به شمار می آید.

مدیران شرکت شیرهای ساختمانی و صنعتی ایران که چندین سال در فکر تولید شیرآلات با بالاترین کیفیت و بهینه ترین مصرف آب بودند، توانستند پس از رایزنی های فراوان، اقدام به انتقال تکنولوژی از برند KWC نمایند و کارخانه ای را که مجهز به ریخته گری، ماشینکاری، پولیش، آبکاری و قالب سازی باشد، راه اندازی کنند. کارخانه کی دبلیو سی ایران در سال 1363 در شهرک صنعتی کاوه تاسیس شد و پروسه تجهیز و بهره برداری آن تا سال 1380 به طول انجامید.

برند کی دبلیو سی ایران مطابق با جدیدترین متدهای دنیا اقدام به طراحی و تولید محصولات خود نموده است تا شیرآلاتی با کیفیت و با بهینه ترین حالت مصرف آب را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. از مهمترین ویژگی های شیرآلات کی دبلیو سی می‌توان به بدنه با آلیاژ برنج (با درصد سرب مطابق با استاندارد اروپا) و آبکاری های متنوع نیکل-کروم، PVD و رنگی اشاره نمود. شیرآلات KWC در دو نوع روکار و توکار و در 4 دسته اصلی آشپزخانه، روشویی، توالت و حمام عرضه می‌شود.

شیرآلات شودر

نامی که شاید در این چند سال مرتباً به گوشتان خورده است، شودر است. برند شودر که در سال 1370 تاسیس شده است، درحال حاضر یکی از بهترین برندهای شیرآلات در ایران به شمار می‌رود و توانسته است حجم قابل توجهی از بازار شیرآلات در دست بگیرد. هدف گذاری برند شودر، تولید محصولات با کیفیت و کسب رضایت حداکثری مشتریان داخلی و خارجی بوده است که موفقیت آنها در بازارهای داخلی و بین المللی نشان از دستیابی آنها به این هدف است.

برند شودر در راه رسیدن به این هدف، چندین نکته مهم نظیر طراحی جذاب و مدرن، به کارگیری ماشین آلات پیشرفته، استفاده از مواد اولیه مرغوب و خدمات پس از فروش مناسب مدنظر قرار داده است و نتیجه این امر، تبدیل شدن شودر به یکی از بهترین شیرآلات ایرانی می‌باشد. همچنین شیرآلات شودر در میان مردم به عنوان محصولاتی با بهینه‌ترین حالت مصرف آب شناخته می‌شود.

شیرآلات راسان

بهترین شیرآلات ایرانی کدامند؟

چهارمین برندی که به سراغ آن می‌رویم، راسان است. شرکت ماهسان پویا با نام تجاری راسان، فعالیت خود را از سال 1376 آغاز نمود. البته این شرکت پیش از اقدام به تولید شیرآلات، در زمینه واردات شیرآلات آلمانی فعالیت می‌نمود. این شرکت پس از مدت کوتاهی و با دریافت اطلاعات کافی از بازار شیرآلات، حضور خود در صنعت شیرآلات را از واردات به تولید تغییر نمود.

ویژگی بارز شیرآلات راسان، کیفیت بالای آنها و مطابق با استانداردهای جهانی است به طوری که این محصولات به واسطه این ویژگی توانستند به بازارهای بین المللی راه پیدا کنند. ویژگی دیگری از شیرآلات راسان که نباید به آسانی از کنار آن گذشت، آبکاری های بسیار فوق العاده این برند است. آبکاری شیرآلات راسان به روش مدرن PVD صورت می‌گیرد تا شاهد شیرآلاتی با بالاترین سطح کیفیت از لحاظ آبکاری باشیم.

شیرآلات کاویان

آخرین برندی که در این مقاله به آن خواهیم پرداخت، برند کاویان است. کاویان نیز به مانند راسان و شودر سابقه آنچنان بالایی ندارد و در سال 1378 فعالیت خود را آغاز نموده است. البته بنیانگذاران برند کاویان پیش از احداث کارخانه، حدود 10 سال در این حوزه فعالیت داشته و با آگاهی کامل اقدام به تولید نمودند.

شیرآلات کاویان را باید اقتصادی‌ترین برند در لیست بهترین شیرآلات ایرانی نامید؛ زیرا هدف گذاری اولیه برند کاویان، تولید شیرآلات با بالاترین کیفیت و در عین حال با مناسب‌ترین قیمت بود و می‌توان گفت که کاویان تا به امروز نیز پایبندی خود را به این هدف نشان داده است. شیرآلات کاویان به مانند برندهای دیگر به 4 دسته اصلی آشپزخانه، روشویی، توالت و حمام تقسیم بندی می‌شوند.

سخن پایانی

ما در این مقاله سعی نمودیم که شما را با بهترین برندهای شیرآلات ایرانی آشنا نماییم. نکته ای که باید به آن اشاره کرد این است که برندهای دیگری نیز هستند که از لحاظ کیفیت و قیمت در سطح مطلوبی قرار دارند اما هنوز نتوانستند خود را به سطح این 5 برند برسانند و همچنان فاصله معناداری با آنها دارند. البته تا چند سال آینده قطعا این لیست بیشتر خواهد شد و شاهد نامهای دیگری در آن خواهیم بود. در حال حاضر 5 برند قهرمان، کی دبلیو سی، شودر، راسان و کاویان را باید بهترین برندهای ایرانی در حوزه شیرآلات معرفی نمود.

نظرات بینندگان