arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۰۶۱۰۵
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۶ - ۱۶ آذر ۱۴۰۱

استفاده از طرح لایه باز آماده به‌عنوان مؤثرترین و بهترین روش برای طراحی و چاپ طرح عید غدیر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 استفاده از طرح لایه باز آماده به‌عنوان مؤثرترین و بهترین روش برای طراحی و چاپ طرح عید غدیر

طرح دات آی آر مرجع دانلود طرح لایه باز غدیر

عید غدیر یکی از اعیاد بسیار مهم برای مسلمانان است که حضرت علی در آن به ولایت رسیده است. هر سال این عید در میان ایرانیان و شیعیان جهان جشن گرفته می‌شود. استفاده از طرح‌ لایه باز عید غدیر، برای چاپ بنر و پوستر و همچنین پست و استوری‌های فضای مجازی جهت گرامیداشت این عید بسیار مناسب است. به فاصله عید قربان تا عید غدیر دهه امامت و ولایت می‌گویند. در این دهه جشن‌ها و مراسمات مختلفی برگزار می‌شود بنابراین طرح‌ بنر دهه امامت و ولایت برای اطلاع رسانی مراسمات این اعیاد کاربردی است.

طرح لایه باز غید غدیر

شما با استفاده از طرح‌های لایه باز می‌توانید پس از تهیه طرح اصلی، ویرایش‌های مورد نظرتان را بر روی آن پیاده کنید. این بنر‌ها از ظاهر مذهبی برخوردارند. طرح‌های لایه باز طراحی شده برای عید غدیر تنوع بسیار زیادی دارند. طرح لایه باز عید غدیر شامل انواع طرح بنر و پوستر عید غیدر، طرح بنر و پوستر دهه امامت و ولایت، طرح و قالب اینستاگرام عید غدیر، طرح تایپوگرافی عید غدیر، طرح سکه عید غدیر و... است. طرح  بنر عید غدیر در ابعاد مختلف مانند پوستر، استند، پلاکارد و لمپوست طراحی شده و قابل چاپ است.

ویژگی‌های طرح لایه باز عید غدیر

در طرح‌ لایه باز عید غدیر شما می‌توانید هر نوع تغییر و ویرایش در طرح‌ها و فایل‌های گرافیکی را بر روی طرح اعمال کنید. به‌طور مثال هرگونه متن و عکس و تزئین آن به‌راحتی قابل ویرایش است و طبق سلیقه مشتری می‌توان آن را به‌صورت سفارشی‌سازی طراحی کرد. معمولا در طرح عید غدیر لایه باز از تصویرسازی حضرت علی (ع) و حضرت محمد (ص)، المان گل و نورافشانی، کادر اسلیمی و مذهبی و تایپوگرافی عید سعید غدیرخم مبارک و خوشونیسی احادیث روز عید غدیر استفاده می‌شود.

مزایای استفاده از طرح های لایه باز عید غدیر

امکان ایجاد تغییرات سلیقه­ای در بهترین‌ترین حالت ممکن و ذخیره کردن آن در طرح‌های لایه باز از مهم‌ترین قابلیت‌های این طرح‌ها است و به همین دلیل کاربرد آن‌ها در اطلاع رسانی بسیار زیاد است. این طرح‌ها به دو صورت وکتوری و پیکسلی در دسترس هستند که در نرم‌افزار‌های فتوشاپ می‌توان به آن‌ها دسترسی داشت.

از طریق طرح‌ لایه باز عید غدیر می‌توان تمام تصاویر گرافیکی را به‌آسانی در نرم‌افزار‌های فتوشاپ تغییر داد و انواع بنر‌های لایه باز را در کمترین زمان ممکن به طرح مورد نظر تبدیل کرد. طرح‌های لایه باز دارای دو نوع پولی و رایگان هستند. طرح لایه باز پولی توسط افراد حرفه‌ای طراحی شده و طرح‌های رایگان از سایت‌های خارجی برداشته می­شوند.

از این طرح‌ها می‌توان به‌صورت چندباره و بدون هیچ محدودیتی استفاده کرد. از مهم‌ترین مزایای آن افزایش سرعت چاپ است که از این طریق به‌راحتی می‌توانید چندین طرح را به‌صورت روزانه در مقدار دلخواه چاپ کنید. در ادمه انواع طرح لایه باز عید غدیر را نام برده و به صورت مختصر توضیحی برای هر کدام ارائه می‌دهیم.

استفاده از طرح لایه باز آماده به‌عنوان مؤثرترین و بهترین روش برای طراحی و چاپ طرح عید غدیر

انواع طرح اینستاگرام عید غدیر و طرح لایه باز دهه امامت و ولایت

طرح بنر دهه امامت و ولایت

دهه ولایت و امامت از عید قربان تا عید غدیر برای مسلمانان و شیعیان اهمیت زیادی دارد. به­دلیل اهمیت زیاد آن در میان شیعیان، در دهه ولایت و امامت در سراسر کشور برنامه‌های فرهنگی خاص مثل برگزاری دعای عرفه در امامزادگان و بقاع متبرکه، انواع سخنرانی و مدیحه‌سرایی، برپایی محافل قرآنی و برگزاری نماز عید قربان، تدارک جشن‌های سراسری و... اتفاق می‌افتد. این زمان برای ر‌هایی از دلبستگی‌های قوی دنیا و عید کمال دین و میثاق با خداوند شناخته می‌شود و در سطح شهر بنر‌های زیادی جهت تبریک و اطلاع رسانی مراسم نصب می­گردد. در طرح بنر دهه امامت و ولایت از متن نستعلیق، کادر اسلامی و مذهبی، جلوه نور، گل و پروانه و... استفاده شده است که در قسمت‌های افقی و عمودی طرح پیاده‌سازی شده‌اند. همچنین از قابلیت ویرایش در نرم‌افزار فتوشاپ برخوردار هستند و المان‌های به‌کاررفته در طراحی آن کیفیت بالایی دارند. شما می‌توانید این بنر را به‌صورت چاپی در قسمت‌های مختلف شهر و فضا‌های مختلف در معرض دید قرار دهید.

طرح پوستر عید غدیر

به طور کلی استفاده از بنر و پوستر راه بسیار مناسبی برای جذب مخاطب و تبلیغ می‌باشد و برای رشد و تاثیرگذاری تبلیغ نیز بسیار موثر است. می‌توان از پوستر در جاهای پر رفت و آمد که محل گردهمایی یا همایش می‌باشد استفاده کرد. پوستر در واقع یک بنر تبلیغاتی بسیار عالی می‌باشد که اطلاعات جامع و مناسبی را در اختیار عموم می‌گذارد و مطالعه آن نه نیازمند وقت چندانی است و نه احتیاج به دقت فراوان دارد. طرح پوستر عید غدیر از طرح های پر کاربرد این مناسبت می باشد. همچنین پوستر دهه امامت و لایت، مخصوص تبریک دهه امامت و ولایت و اطلاعیه مراسمات انجام شده برای این دهه طراحی می‌شود.

طرح اینستاگرام عید غدیر

از طرح‌ لایه باز بنر عید غدیر برای طراحی قالب پست و استوری عید غدیر و انتشار آن در اینستاگرام و فضای مجازی استفاده کرد و این عید مبارک و فرخنده را از این طریق شادباش گفت.

به عنوان مثال می‎توان تایپوگرافی و المان‌های مجود در طرح لایه باز عید غدیر را در طرح پست و استوری عید غدیر بکار برد. علاوه‌براین، طرح‌های آماده پست و استوری عید غدیر و طرح اینستاگرامی تبریک دهه امامت و ولایت به صورت لایه باز نیز وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها نیز برای انتشار در شبکه‌های اجتماعی استفاده کنید.

پروژه آماده افتر افکت عید غدیر

پروژه‌های آماده افترافکت امکان ساخت کلیپ عید غدیر در کمترین زمان ممکن را برای شما فراهم می‌کنند. در واقع از قابلیت­های موجود در پروژه‌ آماده افترافکت عید غدیر می­توان به قابلیت ویرایش آن اشاره کرد. با استفاده از پروژه افتر افکت عید غدیر می‌توانید، رنگ‌ها، متن، تایپوگرافی، تصاویر و المان‌های داخل پروژه را به دلخواه خود تغییر دهید و کلیپ یا تیزری جذاب برای عید غدیر بسازید. با استفاده از تیزر خام عید غدیر می‌توان علاوه ­بر تبریک اعیاد، فعالیت‌های مختلف آن را به اطلاع کاربران رساند تا در این مراسمات حضور پیدا کرده و از آن­ها استفاده کنند. این تیزر‌های خام از هر نظر قابلیت تغییر دارند و بر اساس نیاز و سلیقه مشتری می‌توانند ویرایش شوند.

استفاده از طرح لایه باز آماده به‌عنوان مؤثرترین و بهترین روش برای طراحی و چاپ طرح عید غدیر

طرح بنر عید غدیر، طرح سکه عید غدیر، طرح مهر عید غدیر

بنر لایه باز عید غدیر را از کجا تهیه کنیم؟

مناسبت‌های خاص و ویژه مثل عید غدیر برای برگزاری جشن و بزرگداشت‌های مختلف بسیار مناسب هستند. برای اطلاع‌رسانی همه برنامه‌ها به شکل مناسب در ادارات و ارگان‌ها باید از طرح‌ لایه باز عید غدیر و چاپ آن به عنوان بنر استفاده کنید. این بنر‌ها علاوه­بر دنیای واقعی در سطح اینستاگرام نیز قابل استفاده هستند و می‌توان از سایر شبکه‌های اجتماعی نیز برای پخش آن‌ها استفاده کرد. مجموعه طرح دات آی آر هرساله برای مناسبت جدیدترین طرح لایه باز عید غدیر، پروژه آماده افترافکت و تیزر خام را طراحی می‌کند تا کاربران بتوانند بر اساس سلیقه خود و به‌صورت سفارشی طرح مورد نظر خود را تهیه کنند. این بنر‌های مناسبتی به‌صورت رایگان و پولی هستند که در طرح دات آی آر با کمترین هزینه و به‌صورت حرفه‌ای برای شما طراحی می‌شوند. برای آشنایی بیشتر با انواع طرح لایه باز به سایت طرح دات آی آر مراجعه کنید.

منبع: طرح دات آی آر

Tarh.ir

 

 

 

نظرات بینندگان