arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۰۹۱۶۶
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۱ - ۱۲ دی ۱۴۰۱

امام جمعه سمنان: خوشبختانه پیوند بین مساجد و مدارس انجام شده / اردوهای راهیان نور برای دانش‌آموزان بسیار مؤثر و حائز اهمیت است

حجت‌الاسلام‌ مرتضی مطیعی، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: باید در آموزش و پرورش فعالیت‌های بیشتری در زمینه «جهاد تبیین» انجام گیرد و طرح استعدادیابی دانش‌آموزان در سمنان انجام شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: باید در آموزش و پرورش فعالیت‌های بیشتری در زمینه «جهاد تبیین» انجام گیرد و طرح استعدادیابی دانش‌آموزان در سمنان انجام شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان صبح امروز در جلسه بررسی «جهاد تبیین» در دفتر امام جمعه سمنان اظهار کرد: برای موفقیت در حوزه جهاد تبیین باید تلاش شود تا در آموزش و پرورش فعالیت‌های بیشتری انجام گیرد و افکار منفی و نادرست حاکم بر برخی دانش‌آموزان تغییر کند.

وی بیان کرد: برای اجرای بهتر امور جهاد تبیین، باید در عمق مدارس پیگیر موارد مطرح‌شده در خصوص جهاد تبیین بود و تا رسیدن به نتیجه مطلوب پیگیری‌های لازم انجام پذیرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان ادامه داد: در اجرای طرح، تلاش شود تا گروه‌های مخرب موجود در جامعه شناسایی و اصلاح شوند.

مطیعی افزود: در حین اجرای طرح استعدادیابی انجام شود تا دانش‌آموزانی که در حوزه‌های مختلف مانند رسانه، علمی و ورزشی دارای توانمندی هستند، شناسایی شوند.

وی تصریح کرد: مسؤولیت‌پذیری می‌تواند در آینده دانش‌آموزان بسیار مؤثر و مفید باشد و باید از ظرفیت‌های تمام گروه‌های موجود در جامعه برای اجرای هر چه بهتر این طرح استفاده شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان ادامه داد: خوشبختانه پیوند بین مساجد و مدارس انجام شده است و در آینده نیز برای اجرای کامل این طرح باید اقدامات مؤثری انجام شود.

مطیعی گفت: اردوهای راهیان نور برای دانش‌آموزان بسیار مؤثر و حائز اهمیت بوده و لازم است در انجام آن اقدامات لازم انجام گیرد.

نظرات بینندگان