arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۰۹۲۳۹
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۹ - ۱۲ دی ۱۴۰۱

وزیر خارجه اسرائیل: جبهه بین‌المللی علیه برنامه هسته‌ای ایران تشکیل خواهیم داد

ایلی کوهن وزیر خارجه جدید اسرائیل بعد از ظهر امروز دوشنبه ادعا‌های جدیدی علیه جمهوری اسلامی ایران مطرح کرد. وی با بیان اینکه ایران موشک‌های دوربُرد خود را ارتقا می‌دهد، مدعی شد که اسرائیل جبهه بین‌المللی تشکیل خواهد داد تا آنچه آن را طرح هسته‌ای نظامی ایران می‌نامد، شکست دهد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: ایلی کوهن وزیر خارجه جدید رژیم صهیونیستی بعد از ظهر امروز دوشنبه ادعاهای جدیدی علیه جمهوری اسلامی ایران مطرح کرد.

شبکه خبری العربیه به نقل از کوهن گزارش داد، رژیم صهیونیستی، توانمندی نظامی مستقل خود را توسعه خواهد داد تا با هر گونه سناریوی احتمالی از سوی جمهوری اسلامی ایران مقابله کند.

وی با بیان اینکه ایران موشکهای دوربُرد خود را ارتقا می‌دهد، مدعی شد که رژیم صهیونیستی جبهه بین‌المللی تشکیل خواهد داد تا آنچه آن را طرح هسته‌ای نظامی ایران می‌نامد، شکست دهد.

این وزیر صهیونیست همچنین خبر داد که قصد دارد در نشستی شرکت کند که مارس آینده برگزار خواهد شد و در آن کشورهای عربی حضور دارند که روابط خود را با رژیم صهیونیستی عادی کرده‌اند. کوهن در این نشست، با وزرای خارجه این کشورها دیدار خواهد کرد.

کوهن در پایان گفت که قرار است این نشست به میزبانی مغرب برگزار شود. این در حالی است که وی هیچ اشاره‌ای به نام کشورهایی که قرار است در این نشست شرکت کنند، نکرده است.

نظرات بینندگان