arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۱۶۳۱
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۰۹ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۱

تيم اوباما عملکرد رامني را در صحنه بين المللي به تمسخر گرفت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
تیم مبارزات انتخاباتی باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا، با اعلام اینکه میت رامنی رقیب جمهوری خواه وی در صحنه بین المللی بسیار با احتیاط حرکت می کند، درباره آماده بودن وی برای راه یابی به کاخ سفید ابراز تردید کرد.

به گزارش انتخاب، رامنی در مرحله نهایی سفری دوره ای روز دوشنبه به لهستان عزیمت کرد، وی پیش از آن از انگلیس و اسرائیل دیدن کرده بود که در این دو مرحله از سفر وی برخی از اظهارات رامنی واکنش های خشمگینانه را موجب شده بود.

جنیفر پساکی، سخنگوی کمیته مبارزات انتخاباتی حزب دمکرات اعلام کرد « از زمانی که میت رامنی سفر خود را آغاز کرده است، با احتیاط پیش می رود. او با احتیاط از کشوری به کشور دیگر می رود ».

پساکی در هواپیمای ایر فورس وان که اوباما را از واشنگتن به نیویورک می برد تا وی شامگاه دوشنبه در نشستی برای جمع آوری منابع مالی شرکت کند، اعلام کرد « هدف سفر رامنی تکیه زدن به کرسی ریاست جمهوری بود ».

وی همچنین گفت « سئوال کلیدی که رامنی باید به آن پاسخ دهد، این است که آیا وی برای رئیس جمهور شدن آمادگی پیدا کرده است یا خیر ».

به گزارش خبرگزاری فرانسه پساکی افزود « در صورتی که به اتفاقاتی که در لندن و بیت المقدس روی داد، توجه کنیم در می یابیم که این اتفاقات آماده بودن وی را زیر سوال می برد ».
نظرات بینندگان