arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۱۹۵۸۸
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۳ - ۲۸ اسفند ۱۴۰۱

صبحانه در کیش کجا بریم؟

کافه ترنج، همان کافه های هتل ترنج هستند که در فضایی ساحل و خاص از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. هتل ترنج دارای دو کافه به نام های کافه گلف و کافه ترنج است. کافه ترنج در ساحل دریای خلیج فارس قرار گرفته و نزدیکی آن به دریا از جذابیت های این کافه به حساب می‌آید. کافه ترنج از ساعت 7:30 صبح الی 1 بامداد فعالیت دارد که در آن انواع نوشیدنی سرد و گرم، دسر و غذاهای بین المللی را می‌توانید سفارش دهید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

کیش همان مقصد جذابی است که می‌توانیم تعطیلاتی آرام و سفری خاطره انگیز را در آن تجربه کنیم. جزیره مرجانی کیش جاذبه های گردشگری، پارک آبی، تفریحات هیجان انگیز و البته رستوان ها و کافه های جذاب آن، سفر به کیش را خاطره انگیزتر می‌کند. رزرو هتل کیش معمولا با صبحانه همراه است، اما جالب است بدانید تعداد زیادی کافه در کیش وجود دارند که می‌توانید صبحانه های متفاوتی در آنها تجربه کنید. پس اگر بلیط هواپیما خود را نگرفتید، زودتر اقدام کنید، ما هم در ادامه بهترین کافه های کیش را برای سرو صبحانه به شما معرفی خواهیم کرد.

صبحانه در کیش کجا بریم؟

معرفی صبحانه های محلی جزیره کیش

صبحانه خوشمزه ترین و البته مقوی ترین وعده غذایی به شمار می‌آید که نباید چیزی کمتر از صبحانه های شاهی داشته باشید. در کیش صبحانه محلی خاصی وجود نداد اما نان های محلی کیش نظیر خبز لس، خبز تاوه، خبز بریزه و خبز فلزین و چندین مدل نان دیگر وجود دارد که سبب تمایز صبحانه های کیش با سایر صبحانه هایی که امتحان کردید، می‌شود.

کافه ترنج کیش

کافه ترنج، همان کافه های هتل ترنج هستند که در فضایی ساحل و خاص از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. هتل ترنج دارای دو کافه به نام های کافه گلف و کافه ترنج است. کافه ترنج در ساحل دریای خلیج فارس قرار گرفته و نزدیکی آن به دریا از جذابیت های این کافه به حساب می‌آید. کافه ترنج از ساعت 7:30 صبح الی 1 بامداد فعالیت دارد که در آن انواع نوشیدنی سرد و گرم، دسر و غذاهای بین المللی را می‌توانید سفارش دهید.

کافه طهرون کیش

صبح خود را با یکی از آیتم های منوی صبحانه کافه طهرون کیش آغاز کنید. این کافه که یکی از بهترین کافه های جزیره کیش به حساب ‌می‌آید، بواسطه موقعیت ساحلی که دارد از محبوبیت بالایی نیز در میان کیشوندان و گردشگران برخوردار است. کافه طهرون در اسکله تفریحی، کنار کیبل اسکی واقع شده و منویی متنوع از انواع غذاها و نوشیدنی ها دارد. کافه طهرون هر روزه از ساعت 9 صبح تا 2 بامداد فعالیت دارد که بهتر است پیش از رفتن با شماره تلفن کافه تماس بگیرید و میز رزرو کنید تا در آنجا معطل نشوید.

کافه مارینا کیش

هتل مارینا کیش، یکی از هتل های پنج ستاره و مجهز کیش است که برای آسایش مهمانان خود از هیچ امکانات و خدماتی دریغ نکرده است. یکی از این امکانات، کافه های هتل مارینا است که در نزدیکی دریای خلیج فارس قرار دارند. در کافه مارینا کیش می‌توانید انواع نوشیدنی سرد و گرم، دسرها و شیرینی های خوشمزه و همینطور اسنک را با بهترین کیفیت سفارش دهید و نوش جان کنید. برای رفتن کافه مارینا کیش، کافی است اسم کافه مارینا را در گوگل مپ سرچ کنید و یا با تاکسی خود را به این کافه برسانید.

صبحانه در کیش کجا بریم؟

کافه لاوازا کیش

منوی متنوع صبحانه با تازه ترین مواد غذایی، یک وعده غذایی کامل برای شروع یک صبح دل انگیز در جزیره زیبای کیش است. کافه لاوازا کیش که در مجتمع تجاری کوروش برند، میدان مرجان، قرار گرفته در مدت کوتاهی به یکی از محبوب ترین کافه های کیش برای صرف صبحانه تبدیل شده است. در کنار صبحانه های کافه لاوازا کیش، می‌توانید خوش طعم ترین قهوه های جزیره را میل کنید. فضای گرم و صمیمی کافه در کنار منوع متنوع کافه لاوازا، یکی از بهترین مکان ها برای سرو عصرانه یا یک صبحانه مقوی خواهد بود.

صبحانه در کیش کجا بریم؟

کافه کاکتوس کیش

کافه کاکتوس کیش، یکی از کافه های لوکس جزیره کیش به حساب می‌آید که نسبت به سایر کافه های کیش، قیمت بالاتری دارد. این کافه دارای فضای باز و بسته است که با منوی متنوع، امکان سفارش نهار و شام را با کیفیتی خوب به مهمانان خود فراهم می‌کند.

کافه دنج کیش

صبحانه خود را دی یکی از قدیمی ترین کافه های کیش، کیش دنج میل کنید. کافه دنج که در میدان مرجان و در نزدیکی بازار مرجان قرار گرفته، یک فرصت عالی برای استراحت و سفارش یک نوشیدنی خوشمزه است. پرسنل حرفه این کافه در کنارتان هستند تا در سریع ترین زمان، سفارشات شما را آماده کنند.

خرید بلیط کیش با ارزانترین قیمت در فلای تودی

کیش در هر فصل و موقعیتی از سال، از جذابیتی منحصر به فردی برخوردار است. اگر قصد سفر به این جزیره را دارید، بلیط کیش خود را به راحتی و با ارزانترین قیمت ‌می‌توانید در سایت فلای تودی خریداری کنید. برای خرید بلیط هواپیما کافی است، وارد سایت فلای تودی شوید و مبدا و مقصد خود را انتخاب کنید. اگر قصد خرید بلیط یک طرفه را دارید، تاریخ ورود و اگر بلیط رفت و برگشت می‌خواهید، تاریخ خروج را هم وارد کنید، پس از وارد کردن تعداد نفرات و کلاس پروازی موردنظر روی گزینه جستجو کلیک کرده تا قیمت بلیط هواپیما ایرلاین های مختلف به شما نمایش داده ‌شود. با نمایش قیمت بلیط ها، می‌توانید نوع پرواز (سیستمی، چارتری یا لحظه آخری) را مشاهده و با توجه به بودجه و ایرلاین مورد نظر بر روی گزینه خرید بلیط کلیک کنید. همچنین پشتیبانی 24 ساعته فلای تودی آماده پاسخگویی به شما در تمام مراحل خواهد بود.

نظرات بینندگان