arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۲۰۲۱۳
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۶ - ۰۵ فروردين ۱۴۰۲

تخفیفات ویژه فیلیمو و نماوا و فیلم نت به مناسبت نوروز 1402

در ایران نیز سامانه‌های مختلفی به عنوان VOD فعال بوده و با ارائه خدمات مختلف جای خود را در گوشی همراه اکثر ایرانیان باز کرده‌اند. شبکه‌هایی چون فیلیمو، فیلم نت و نماوا در حال حاضر در ایران جزو فعال‌ترین و پرکاربرترین وبسایت‌های پخش آنلاین فیلم و سریال می‌باشند که به ارائه به روزترین فیلم و سریال‌های حال حاضر ایران و جهان، انیمیشن، عکس و... به صورت آنلاین می‌پردازند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تا پیش از این که سیستم پهنای باند اینترنت در ایران به اندازه امروز گسترده شود، صدا و سیما و تلویزیون ملی تنها راه تماشای فیلم و سریال‌های به روز کشور بود اما با گسترش روز افزون زیرساخت‌های اینترنتی و گره خوردن صنعت فیلم و سریال به تکنولوژی‌های ارتباطی، فیلم بازان مشتاق بالاخره امکان دسترسی به محتوای تصویری مورد علاقه خود را یافتند. با پیدایش فناوری VOD و ورود آن به ایران، عمده فیلم‌ها و سریال‌های تولید شده از طریق همین تلویزیون‌های تعاملی توزیع می‌گردند.

سرویس‌های  VODدرواقع همان سامانه‌هایی هستند که امکان دسترسی آنلاین به فیلم و سریال و بطور کلی محتوای ویدئویی را در پلتفرم‌های مختلفی چون گوشی موبایل، تبلت، کامپیوتر به مخاطبان ارائه می‌دهد. در جهان شبکه‌هایی مانند نتفیلیکس و هولو به عنوان بزرگ‌ترین سرویس‌های VOD شناخته می‌شوند که با استریم کردن فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به یکی از پرطرفدارترین وبسایت ها در این زمینه تبدیل شده اند.

در ایران نیز سامانه‌های مختلفی به عنوان VOD فعال بوده و با ارائه خدمات مختلف جای خود را در گوشی همراه اکثر ایرانیان باز کرده‌اند. شبکه‌هایی چون فیلیمو، فیلم نت و نماوا در حال حاضر در ایران جزو فعال‌ترین و پرکاربرترین وبسایت‌های پخش آنلاین فیلم و سریال می‌باشند که به ارائه به روزترین فیلم و سریال‌های حال حاضر ایران و جهان، انیمیشن، عکس و... به صورت آنلاین می‌پردازند.

معرفی نماوا

نماوا یک سرویس VOD فعال در ایران می‌باشد که بهترین و محبوب‌ترین سریال‌ها و فیلم‌های مطرح ایران و جهان را برای کاربران خود به اشتراک می گذارد. این سامانه در سال 92 با تلاش و سرمایه گذاری شرکت شاتل راه اندازی شد و هم اکنون لیست بلند بالایی از انواع فیلم و سریال‌های ایرانی و خارجی را به صورت طبقه بندی شده بر اساس ژانر در وبسایت خود ارائه می‌دهد. کاربران نماوا می‌توانند با مراجعه به وبسایت نماوا و یا نصب اپلیکیشن آن در موبایل و یا کامپیوتر خود و حتی تلویزیون به مجموعه ای از فیلم و سریال در دسته‌های ایرانی، خارجی، اکشن، عاشقانه، انیمیشن، ترسناک، خانوادگی، مستند و... دسترسی پیدا کنند و با خرید اشتراک به صورت ماهانه بدون محدودیت به تماشای فیلم و سریال‌های مورد علاقه خود بنشینند.

تخفیفات ویژه فیلیمو و نماوا و فیلم نت به مناسبت نوروز 1402

طرح‌های اشتراکی نماوا برای کاربران خود به صورت 1 ماهه، 3 ماهه و 6 ماهه است و علاوه بر آن حجم اینترنت مصرفی برای کاربران شاتل به صورت رایگان و برای کاربران سایر سرویس‌های اینترنتی به صورت نیم بها است. با خرید اشتراک امکان دسترسی نامحدود به تمامی محتواهای سایت و آرشیو فیلم‌ها و حتی دانلود درون برنامه ای فیلم‌ها فراهم است.

بهترین سریال‌های محبوب در حال پخش نماوا

در حال حاضر لیست بلند بالایی از فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی در سامانه نماوا در حال پخش است که اگر بخواهیم به محبوب‌ترین و جدیدترین آنها اشاره کنیم سریال‌ها و فیلم‌های زیر در دسته فیلم‌های ایرانی بسیار پربیننده بوده‌اند:

  • سریال آکتور
  • سریال مترجم
  • فیلم سینمایی تی تی
  • فیلم سینمایی سگ بند
  • سریال سرگیجه
  • سریال آنتن
  • مجموعه محبوب مهمونی
  • سریال شبکه مخفی زنان

نماوا علاوه بر پخش آنلاین فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی، فیلم‌های روز دنیا را نیز به صورت دوبله اختصاصی در اختیار کاربران خود قرار دهد. از جمله فیلم‌ها و سریال‌های خارجی محبوب این سامانه می‌توان به عناوین زیر اشاره کرد:

  • سریال آخرین بازمانده از ما
  • سریال دختر و فضانورد
  • سریال نولی
  • فیلم سینمایی عملیات فورچن
  • فیلم سینمایی مردی بنام اتو

کد تخفیف نماوا

نماوا برای تشویق کاربران خود و سهولت دسترسی همگان به آرشیو فیلم‌ها و برنامه‌ها، طرح‌های تخفیفی ویژه ای را ارائه می‌کند. کاربران جدید و قدیمی این اپلیکیشن می‌توانند با استفاده از انواع کد تخفیف نماوا، طرح‌های اشتراکی این سامانه را با درصد تخفیف‌های بسیار به صرفه تر تهیه نمایند و از تماشای بی وقفه فیلم و سریال‌های دلخواه خود نهایت لذت را ببرند.

شما می‌توانید با ورود به صفحه نماوا در موپُن به لیستی از انواع کد تخفیف نماوا از جمله کد تخفیف 100 درصدی مشترکین همراه اول و شاتل، 30 درصد تخفیف اشتراک 1 ماهه و 3 ماهه و... دسترسی یابید و با کپی کردن کد تخفیف در خرید طرح اشتراکی نماوا از تخفیف‌های ویژه ای بهره مند گردید.

معرفی فیلم نت

فیلم نت یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های نمایش خانگی در ایران است که شما می‌توانید به ورود به آن از طریق گیرنده‌های مختلفی چون موبایل، کامپیوتر و تلویزیون به آرشیو گسترده‌ای از انواع فیلم و سریال ایرانی و خارجی دسترسی داشته باشید.

تخفیفات ویژه فیلیمو و نماوا و فیلم نت به مناسبت نوروز 1402

جذابیت بصری و گرافیکی محیط نرم افزار و وبسایت فیلم نت در همان دید اول ما را با یک پلتفرم حرفه‌ای در زمینه VOD روبه رو می‌کند. علاوه بر آن تنوع فیلم‌های سینمایی، سریال‌ها، انیمه‌ها و مستندهایی که در آرشیو این سامانه می‌بینید طیف گسترده ای از انواع مخاطبان فیلم و سریال با سلیقه‌های مختلف را به خوبی پوشش می‌دهد و این موضوع را می‌توان جزو فاکتورهای مثبت این نرم افزار در نظر گرفت.

شما با ساخت یک حساب کاربری در اپلیکیشن و یا وبسایت فیلم نت می‌توانید به لیست فیلم‌ها و سریال‌های این نرم افزار در ژانرهای مختلف مانند درام خانوادگی، عاشقانه، اکشن، جنایی، انیمیشن و... نگاهی بیندازید اما برای این که امکان تماشای فیلم‌ها و برنامه‌ها را داشته باشید باید طرح اشتراکی فیلم نت را خریداری نمایید. طرح‌های اشتراکی این سامانه به شما این امکان را می‌دهد که در یک بازه زمانی مشخص مثلا 3 ماهه یا 1 ماهه به لیست نامحدودی از فیلم‌ها و سریال‌ها و تمام برنامه‌های فیلم نت دسترسی داشته و بتوانید هرچقدر دلتان می‌خواهد آنها را تماشا کنید.

بهترین فیلم و سریال‌های فیلم نت

همانطور که گفته شد لیست فیلم‌ها و برنامه‌های اپلیکیشن فیلم نت بسیار متنوع بوده و شامل انواع فیلم‌های سینمایی ایرانی و خارجی، تاک شوها، سریال‌های به روز شبکه خانگی، انیمیشن و برنامه‌های مختلف کودک و نوجوان، مستند و... است. همچنین برخی از فیلم و سریال‌های خارجی در این سامانه با دوبله اختصاصی تیم دوبلاژ فیلم نت منتشر شده‌اند که در بخش اختصاصی فیلم نت می‌توانید به آنها دسترسی داشته باشید. در اینجا قسمتی از محبوب‌ترین سریال‌ها و فیلم‌های جدید این سامانه را معرفی می‌کنیم. فیلم‌های ایرانی از جمله:

- سریال پوست شیر

- سریال دیو و ماه پیشونی

- مسابقه مافیا

- فیلم سینمایی دوزیست

- فیلم سینمایی قصر شیرین

- شبی که ماه کامل شد

از جمله فیلم‌های خارجی محبوبی که در اپلیکیشن فیلم نت پخش می‌شود شامل:

- فیلم سینمایی همه چیز همه جا به یکباره

- سریال آخرین بازمانده از ما

- فیلم سینمایی محموله خاموش

- فیلم سینمایی برف سیاه

- سریال مشاور

کد تخفیف فیلم نت

فیلم نت نیز برای تسهیل خرید کاربران و استفاده آنها از طرح‌های اشتراکی به مناسبت‌های مختلف انواع کد تخفیف و طرح‌های ویژه تخفیفی را ارائه می‌کند از جمله کد تخفیف خرید اشتراک تا سقف 30 درصد، کد تخفیف کاربران اینترنت همراه، کد تخفیف 15 درصدی اشتراک 1 ماهه، کد تخفیف اشتراک 3 ماهه، کد تخفیف گپ فیلم، کد تخفیف ویژه کاربران شاتل و...

شما با مراجعه به صفحه فیلم نت در موپُن می‌توانید به انواع این کد تخفیف فیلم نت دسترسی یافته و طرح‌های اشتراکی این پلتفرم را با قیمتی پایین‌تر تهیه نمایید.

معرفی فیلیمو

فیلیمو نیز همچون همتایان VOD دیگر خود مانند فیلم نت و نماوا یک سامانه پخش آنلاین فیلم و سریال محسوب می‌شود که در سال 1393 ایجاد شد. این اپلیکیشن یکی از پرکاربرترین سامانه‌ها در زمینه سیستم VOD در ایران است که لیست بلند بالای 20 هزارتایی از فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی را می‌توانید در این پلتفرم تماشا کنید.

تخفیفات ویژه فیلیمو و نماوا و فیلم نت به مناسبت نوروز 1402

یکی از امکانات جالب این نرم افزار تطبیق کیفیت پخش فیلم با سرعت اینترنت کاربر است تا در حین تماشا تقطیعی رخ ندهد و کاربران بتوانند بدون وقفه فیلم دلخواه خود را تماشا کنند. علاوه بر این تماشای آنلاین فیلم و سریال در این سامانه برای برخی از اپراتورهای اینترنتی کشور به صورت کاملا رایگان بوده و شما تنها با خرید اشتراک ماهانه می‌توانید بدون مصرف حجم بالایی از اینترنت در هر زمانی که خواستید فیلم و سریال‌های مورد علاقه خود را ببینید و لذت ببرید.

یکی از مزیت‌های نرم افزار فیلیمو داشتن بخشی به نام اکران آنلاین است. اگر شرایط رفتن به سینما را ندارید می‌توانید در این بخش از سامانه فیلیمو به تماشای فیلم‌های سینمایی در حال اکران بنشینید. فعالیت بالا و تحسین برانگیز فیلیمو در ساخت اختصاصی فیلم و سریال‌های ایرانی باعث افزایش محبوبیت این نرم افزار بین کاربران ایرانی شده است و می‌توان گفت که فیلیمو در بخش اختصاصی خود موفق عمل کرده است. علاوه بر این، فیلیمو در پنلی اختصاصی با عنوان فیلیمو مدرسه برای دانش آموزان مقاطع تحصیلی مختلف محتواهای درسی و آموزشی بسیار متنوعی را تولید کرده است که بسیار هم مورد استقبال کاربران این اپلیکیشن قرار گرفته است.

بهترین فیلم و سریال‌های فیلیمو

با عضویت در فیلیمو و تهیه حق اشتراک آن می‌توانید به آرشیو به روز و متنوع این پلتفرم در بخش فیلم و سریال‌های ایرانی، خارجی، مستندها، انیمیشن‌ها و... دسترسی داشته باشید. از جمله محبوب‌ترین فیلم و سریال‌های ایرانی منتشر شده در فیلیمو می‌توان به مثال‌های زیر اشاره کرد:

- سریال یاغی

- سریال جیران

- سریال آکتور

- سریال رهایم کن

- فیلم سینمایی علف زار

- فیلم سینمایی درخونگاه

همچنین شما می‌توانید انواع فیلم و سریال‌های خرجی در ژانرهای مختلف را در این اپلیکیشن تماشا کنید. ار جمله:

- فیلم سینمایی مارلو

- فیلم مردی به نام اوتو

- فیلم همه چیز همه جا به یکباره

- فیلم قبلا مشهور بودم

- سریال جانگو

کد تخفیف اشتراک فیلیمو

فیلیمو برای کاربران جدید و قدیمی خود به صورت دوره ای طرح‌های تخفیفی را در قالب کد تخفیف ارائه می‌کند که جهت خرید طرح‌های اشتراکی این اپلیکیشن با قیمتی مقرون به صرفه است و شما می‌توانید با استفاده از انواع کد تخفیف فیلیمو از جمله کد تخفیف اولین خرید، کد تخفیف فیلیمو یک ماهه ،کد تخفیف اشتراک 3 ماهه برای کاربران جدید، کد تخفیف فیلیمو مدرسه، تخفیف فیلم و سریال‌های منتخب، تخفیف اشتراک 6 ماهه و... طرح‌های مورد نظر خود را با تخفیف‌های فوق العاده تهیه نمایید.

برای دیدن انواع کد تخفیف فیلیمو و نحوه استفاده از آنها می‌توانید به صفحه فیلیمو در موپُن مراجعه کرده و لیستی از جدیدترین کد تخفیف فیلیمو رو در این وبسایت مشاهده نمایید.

نظرات بینندگان