arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۲۶۰۳۶
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۲ - ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲

سخنگوی شورای نگهبان: هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص به مصوبه واردات خودروهای کارکرده ایراد گرفته / مصوبه به مجلس ارجاع داده شده

هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ به سئوالی مبنی بر این‌که چرا مصوبه خودروهای کارکرده در بودجه ۱۴۰۲ رد شد؟ گفت: شورای نگهبان مستقلا به این موضوع اشکالی نداشت اما هیئت عالی نظارت بر حسن اجرای سیاست‌های کلی ایراداتی داشت که بر این اساس مصوبه به مجلس ارجاع داده شد. الان هم گویا مصوبه‌ای در مجلس شورای اسلامی درحال تصویب است که پس از تصویب و دریافت آن، اعلام نظر خواهیم کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ به سوالی درباره این‌که آیا شورای نگهبان  در خصوص فروش خودرو خارج از ضابطه ورود کرده است؟  گفت: ما هنوز در این زمینه چیزی دریافت نکردیم؛ لذا اظهارنظری نداریم ولی اگر خلافی صورت گرفته باشد در بررسی‌ها مورد توجه قرار می‌گیرد.

سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ به سئوالی مبنی بر این‌که چرا مصوبه خودروهای کارکرده در بودجه ۱۴۰۲ رد شد؟ گفت: شورای نگهبان مستقلا به این موضوع اشکالی نداشت اما هیئت عالی نظارت بر حسن اجرای سیاست‌های کلی ایراداتی داشت که بر این اساس مصوبه به مجلس ارجاع داده شد. الان هم گویا مصوبه‌ای در مجلس شورای اسلامی درحال تصویب است که پس از تصویب و دریافت آن، اعلام نظر خواهیم کرد.

نظرات بینندگان