arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۳۲۹۳
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۱ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۱

"شهید بابایی" به خواب "شهاب حسینی" آمد؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مرور خاطرات ماه رمضان احساس خوشایندی را برای همه ما به ارمغان می‌آورد مخصوصا که شاید خاطره یک دوست، خاطره مشترک ما هم باشد. سید شهاب الدین حسینی دو خاطره زیبا از ماه مبارک رمضان دارد،

به گزارش انتخاب ؛ وی با یادآوری این خاطره می‌گوید: ماه رمضان چند سال پیش مصادف با تصویر برداری سریال شوق پرواز بود که با وجود حجم سنگین کار، باز هم روزه می‌گرفتم و در کنار سایر عوامل روزها را تا افطار طی می‌کردیم. در این ماه رمضان اول از خدا کمک خواستم که در کنار اعمال عبادی ماه رمضان به کارهایم برسم، به موقع سر صحنه حاضر شوم و با آرامش نقشم را دنبال کنم.


بعد از توکل به خدا از روح شهید بابایی کمک خواستم و جالب است که بگویم روز چهارم ماه رمضان خواب زیبایی دیدم و به خاطر ندارم آن که در خواب دیدم شهید بابایی بود یا فرد دیگری، اما با مهربانی به من اشاره کرد و گفت: نگران چیزی نباش همه برنامه هایت خوب پیش می‌رود.

آن ماه رمضان در نهایت آرامش و بدون سختی برای من گذشت و هروقت به یاد آن لحظات می‌افتم، مطمئن می‌شوم که هیچ ماه رمضان زندگی ام به این شکل نبوده است.

سال 76 یکی از بهترین دوستانم را در ماه مبارک رمضان از دست دادم و با این که غم بزرگی تمام وجودم را فرا گرفته بود، اما در انتهای ماه رمضان فرزند آن دوستم به دنیا آمد و بار دیگر هادی برای من زنده شد. امیدوارم در پناه خدا هادی کوچک آن روز که حالا بزرگ شده موفق و شاد باشد.
نظرات بینندگان