arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۴۴۳۵
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۵ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۱

ادعای تازه شجونی: هاشمی گفت، این مملکت را بهزاد نبوی و میرحسین موسوی می‌توانند نگه دارند نه بازاری ها

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


به آقای هاشمی گفتم بهزاد نبوی دو بار در زندان مرتد شده، باید زیر سوال برود ولی آقای هاشمی در پاسخ به من گفت، این مملکت را بهزاد نبوی و میرحسین موسوی می‌توانند نگه دارند.

شیخ شجونی عضو جامعه روحانیت مبارز همزمان با هفته دولت و سالروز شهادت شهیدان باهنر و رجایی در گفت و گو با خبرگزاری دانشجو ضمن تشریح ابعاد ناگفته ای از عملیات ترورشهدای هشتم شهریور، از حمایت های برخی چهره های سیاسی کشور در جهت پیشبرد اهداف تروریستی دهه 60 سخن گفت. بخشی از این گفت و گو به شرح زیر است.   
 
نفوذی‌هایی که توانستند در ابتدای پیروزی انقلاب وارد بدنه نظام شوند چه خصوصیات و ویژگی‌هایی داشتند که توانستند با انقلاب همراه شوند و خودشان را یک انقلابی جا بزنند به طوری که حتی بعدها مشخص شد که کسانی در جریان این اقدامات تروریستی رسیدگی قضایی به این پرونده ها را از دستور کار خارج کردند، حتی به بسیاری از مبانی انقلاب هم اعتقادی ندارند.
شجونی: ببینید کشمیری چنان در کاخ ریاست جمهوری نفوذ کرده بود که در آنجا برای افراد مسئله نشر حرمت درباره شیردادن زن به بچه دیگری یا مسائل مربوط به ربا از توضیح المسائل می گفت.
 
کشمیری در خیابان پاستور روی برف های زمین نماز می خواند!
یکی از دوستان می گفت در خیابان پاستور، کشمیری را در حالی  دیدند که در زمستان و خیابان پوشیده از برف وقتی موذن اذان می‌گفت، کشمیری بلافاصله در همان شرایط اورکت خود را از تنش در می‌آورد، روی برف می‌انداخت و همان جا نماز می‌خواند؛ ما تا به امروز نشنیدیم که هیچ پیغمبری روی برف نماز خوانده باشد اما این آدم متظاهر اینگونه خودش را در این سیستم جا کرده بود.
 
یک سرهنگ بازنشسته در همین نظام جمهوری اسلامی به یک سربازی گفته بود اگر می‌خواهی راننده این حاج آقا باشی، نیم‌ساعت به اذان ظهر مانده آستین لباست را بالا بزن و حالت وضو گرفتن به خودت بگیر اگر این حاج آقا دو مرتبه تو را با این وضعیت ببیند حتماً می‌گوید بیا و راننده من باش، این درس تقلب و ریا و تزویر یاد دادن به افراد است.
 
البته کشمیری می‌خواست این بمب را در جماران منفجر کند، رجایی، باهنر و کشمیری با هم نزد امام رفته بودند اما پاسداران آنجا، اجازه ندادند کشمیری وارد شود و گفته بودند یا باید کیف دستی که همراهت است را همین بیرون بگذاری و خودت داخل بروی  یا اجازه نمی‌دهیم که داخل بروی.
 
او هم با حالت ناراحتی گفته بود که من همراه این آقایان هستم، به او گفته بودند به هر حال نمی‌توانی کیف را با خودت داخل ببری، کشمیری هم گفته بود پس من بر می‌گردم اما ای‌کاش کیف او را همان جا بازرسی می کردند.
 
عوامل پشت پرده این ترورها چه کسانی بودند، به هر حال کلاهی و کشمیری  با عواملی در ارتباط بودند و به واسطه آن‌ها وارد سیستم شدند، کسانی که علیه آن‌ها اسنادی وجود داشت، اما این افراد هیچ گاه به طور جدی محاکمه نشدند تا جایی که حتی بعد از فتنه 88 برخی از این افراد به خاطر ورود به ماجرای فتنه دستگیر شدند، اما هرگز به خاطر این موضوع محاکمه نشدند؛ چرا هیچ گاه این افراد را محاکمه نکردند.
 
شجونی: چرایی که شما می‌گویی من هم می‌گویم.  در دوره اول مجلس، نماینده مجلس بودم، من فرمایشات شهید لاجوردی را به طور صد درصد قبول داشتم.

آن زمان بهزاد نبوی می‌خواست به عنوان وزیر صنایع رای اعتماد بگیرد، چنان جوی علیه بهزاد نبوی درست شده بود که من تصور می‌کردم که بیشتر از سه رای نیاورد، همه ما علیه بهزاد نبوی حرف زدیم.
 
موقع رای گیری آقای هاشمی از بهزاد نبوی چنان دفاعی کرد که همه ما مبهوت ماندیم، چنان مغز نمایندگان را تسخیر کرد که بهزاد نبوی که من خیال می‌کردم سه رای هم نمی‌آورد، 183 رای آورد.
 
آقای هاشمی می گفت مملکت را بهزاد نبوی و میرحسین می توانند نگه دارند!
بعد که آقای هاشمی از آن بالا پایین آمد، رفتم پیش او و گفتم این طور که می‌گویند بهزاد نبوی دو بار در زندان مرتد شده، یک‌ بار مسعود رجوی مسلمانش کرده و یک بار شهید رجایی.
 
بیچاره شهید لاجوردی از بابت این ماجراها دارد نابود می‌شود، کشمیری را این آقا معرفی کرد، این آقا باید زیر سوال و پرسش برود.
 
آقای هاشمی در پاسخ به من گفت، این مملکت را بهزاد نبوی و میرحسین موسوی می‌توانند نگه دارند نه عسگراولادی و بازاری‌ها.
 
به موتلفه گفتم که آقای هاشمی به شما هیچ اعتقادی ندارد
من به موتلفه‌ای‌ها هم گفتم که آقای هاشمی هنوز هم به شما هیچ عقیده‌ای ندارند آن زمان عقیده‌اش این‌گونه بود؛ حالا که دیگر هیچ!

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۳
یک جهان سومی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
1
19
یاد جمهوری خواهها و دمکراتهای امریکا افتادم که دنبال کسب رای و نظر ..... هستند .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
1
31
....وزن سایتتون رو پایین نیارید.
نوید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
1
28
و همه این اتفاقات در زمان رهبری امام راحل اتفاق افتاد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
1
42
دورد بر هاشمی اگر چنین گفته
پیراسته فر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
1
31
این همشهریمان(حاج اقاشجونی)چراهمش برتنورافتراق می دمد!
بغضی که از آیت الله هاشمی دارد،ازامریکاندارد!
یعنی این دشمن دیرینه(هاشمی رفسنجانی)هیچ خوبی دروجودش نیست،هیچ خدمتی به اسلام وانقلاب اسلامی نکرده است!
علیراد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
1
29
این بنده خدا آقای هاشمی را انقدر موضوع حرفهایتان قرار ندهید . اگر این بنده خوب خدا نبود نمیدانم برای مصاحبه هایتان چه داشتید که بگوئید. کمی هم از دوران حکمرانی خود در کرج بکوئید بد تیست .؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
1
21
امام (ره)هم درزمان جنگ ازدولت حمایت کردندچه ربطی به امروزداردخودآقای شجونی آیاتمام عملکردشان موردتاییدبوده ومعصوم هستند؟آیاوقت آن نرسیده یک نفربگویدای الگوهابس است دیگر؟ ای راهنمایان چقدرسعایت رااشعاعه می دهید چقدرتخم نفاق می پراکنید.مردم .این ملت خیلی ازاینگونه رفتارهاخسته شده اند.ترابخداای شیعیان ازامام علی (ع)درس بگیرید.نه از..........
رضاقرسری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
2
29
1-اقای شجونی بفرماییدسابقه شما درقبل ازانقلاب چه بوده است
2-مگرشما مرجع هستید یادرشرایطی هستیدکه حکم به ارتدادافرادمی دهید
نظرات بینندگان