arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۴۶۶۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۳ - ۰۶ آذر ۱۴۰۲

بهترین برند دزدگیر اماکن خارجی چیست؟

توجه به امنیت خانه و محل کار مسئله‌ای نیست که بتوان به سادگی از کنار آن گذشت .سیستم‌های حفاظتی زیادی برای ایجاد امنیت در اماکن مختلف وجود دارد که در بین تمامی آنها دزدگیرهای اماکن بهترین و موثرترین سیستم بازدارنده در مقابل سرقت هستند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بهترین برند دزدگیر اماکن خارجی چیست؟

بهترین برند دزدگیر اماکن خارجی چیست؟دزدگیر خارجی بخرم یا ایرانی؟ اگر تصمیم به خرید دزدگیر اماکن را دارید احتمالا این سوالات را از خود پرسیده اید و تصمیم گیری برای شما کمی سخت شده.در این مقاله به تمام سوالات شما در این زمینه پاسخ خواهیم داد تا بهترین انتخاب را در خرید این محصولات داشته باشید.

توجه به امنیت خانه و محل کار مسئله‌ای نیست که بتوان به سادگی از کنار آن گذشت .سیستم‌های حفاظتی زیادی برای ایجاد امنیت در اماکن مختلف وجود دارد که در بین تمامی آنها دزدگیرهای اماکن بهترین و موثرترین سیستم بازدارنده در مقابل سرقت هستند.

تقریباً تمامی کشورها در سراسر جهان سعی در تولید دزدگیر اماکن کرده اند، به همین دلیل هنگام خرید با برندهای متنوعی از کشورهای گوناگون برخورد می‌کنید که این امر انتخاب را برای شما کمی دشوار می‌کند و شما برای تهیه بهترین دزدگیر نیاز به داشتن اطلاعاتی در مورد چگونگی کارکرد دزدگیر و آشنایی با برترین برندها دارید.

در ایران  نیز برندهای گوناگونی از دزدگیر وجود دارد که اگر آنها را سرچ کنید می‌بینید که در برخی از سایت‌ها از آنها به عنوان برندهای خارجی نام برده اند مانند : کلاسیک ،گپ ،سایلکس ،مستر، فایروال جی ام کا ،که اینطور نمی‌باشد تمامی این مدل‌هایی که مثال زدیم جز محصولات ایرانی هستند و تنها نام آنها شبیه برندهای خارجی است.البته این دزدگیر های ایرانی بسیار با کیفیت و کارامد هستند و نسبت به قیمت بسیار به صرفه میباشند.توصیه میکنیم حتما این دزدگیر های اماکن ایرانی را در سایت گذر کنترل ببینید و مشخصات آنها را را همراه با ویدیو آنها مشاهده کنید.

بهترین برند دزدگیر اماکن خارجی چیست؟

تنوع دزدگیرهای خارجی اصل و معتبر در ایران بسیار پایین است که علت آن هم وجود تحریم‌ها و وضعیت اقتصادی موجود می‌باشد. زیرا دزدگیرهای معروف با نام و نشان معتبر اگر در ایران به صورت اصل باشند بسیار گران قیمت هستند و بسیاری از افراد قادر به تهیه آنها نمی‌باشند و فقط از آنها در برخی از مراکز مهم استفاده می‌گردد.

بهترین دزدگیر اماکن خارجی چه برندی است؟

یکی از معتبرترین و قوی‌ترین مدل از دزدگیرهای اماکن خارجی در ایران برند پارادوکس است. دزدگیر اماکن پارادوکس به علت کیفیت عالی و ضریب اطمینان بالا تبدیل به یک سیستم امنیتی استاندارد در دنیا شده است و بالاترین سطح حفاظت را دارد به همین خاطر از آن در نصب اماکن مهم مانند موزه‌ها ،بانک‌ها، اماکن نظامی، اماکن حساس دولتی استفاده می‌شود و به خاطر قیمت بالایی که دارد کمتر کسی از آنها برای نصب داخل منزل استفاده می‌کند.


شرکت پارادوکس کانادا سیستم دزدگیرهای خود را بر اساس نیاز و نگرانی‌های متقاضیان طراحی و تنظیم می‌کند. از این رو پنل‌های مرکزی این برند در مدل‌های متنوع با انواع قابلیت‌های مختلف تولید می‌شوند که می‌تواند چند منطقه در داخل و خارج یک مکان را پوشش دهد. دزدگیرهای اماکن پارادوکس با پیشرفته‌ترین سیستم‌ها ،کدگذاری شده‌اند ،بنابراین تجهیزات آن چه با سیم چه بیسیم از پروتکل‌های خاص امنیتی  بهره برده‌اند که امکان نفوذ به محیط را به هر شکل ممکن می‌گیرد.

دزدگیر پارادکس مدل GM6250

از معروف‌ترین مدل‌های دزدگیر منزل پارادوکس کنترل پنل بیسیم GM6250 از سری تولیدات ماژلان می‌باشد. این مدل از پنل مرکزی مناسب متقاضیانی است که تمایلی به سیم کشی در محل نصب ندارند و می‌خواهند تعداد زیادی سنسور بیسیم را به پنل دزدگیر خود متصل کنند.

بهترین برند دزدگیر اماکن خارجی چیست؟

این مدل دارای ۶۴ زون بیسیم و دو پارتیشن جدا از هم می‌باشد که می‌توانید منزل و محل کار خود را به دو بخش مجزا تقسیم کنید و هر بخش را به صورت جداگانه مدیریت کنید. به عنوان مثال اگر محل نصب شما دارای دو طبقه ‌باشد که در آن دو طبقه انواع سنسورها نصب شده است ،شما می‌توانید سنسورها را در هر طبقه جداگانه فعال و غیر فعال نمایید.یعنی تمامی سنسورهای طبقه اول فعال اما در طبقه دوم غیر فعال باشند و یا برعکس .

۶۴ زونه بودن بیسیم بالاترین عدد زون در بین تمامی تولیدات دزدگیرهای اماکن است که با این قابلیت می‌توان ۶۴ عدد سنسور بیسیم چشمی ،شوک، مگنت، دتکتور دود و  آژیر را متصل کرد. این پنل مجهز به دو ورودی سیم کارت است که مدیریت آن می‌تواند توسط یک یا چند فرد انجام پذیرد و می‌توان مشخص کرد هر سیم کارت عهده‌دار چه وظیفه‌ای باشد. یعنی می‌توان از هر دو سیم کارت تماس برقرار شود و پیامک فرستاده شود یا فقط یک سیم کارت تماس‌ها را ایجاد و دیگری پیام‌ها را ارسال کند و قابلیت اپلیکیشن داشتن برای هر دو سیم کارت وجود دارد. گزارش‌هایی که این دزدگیر اماکن ارسال می‌کند شامل:


قطع برق شهر، میزان آنتن دهی سیم کارت، فعال و غیر فعال شدن دستگاه از چه طریق (ریموت، اپلیکیشن، کیپد) فعال شدن کدام زون و... می‌باشد. دزدگیر اماکن پارادوکس GM6250 دارای ۳۲ کاربر و ریموت کنترل است. یعنی در محلی که این دستگاه متصل است می‌شود از ۳۲ عدد ریموت کنترل برای دستگاه استفاده کرد.

نظرات بینندگان