arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۵۹۲۰۱
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۱۳ - ۰۲ بهمن ۱۴۰۲

بازیکن امارات: ایران مدعی قهرمانی آسیاست

بازیکن تیم ملی امارات می گوید که ایران بازیکنان باکیفیت زیادی دارد که در اروپا بازی می کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ورزش سه: تیم ملی امارات برای قطعی شدن صعودش به دور بعدی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا و عدم نگرانی بابت نتیجه همزمان دیدار فلسطین و هنگ کنگ، در پی کسب امتیاز مقابل ایران است. البته این تیم می‌تواند در صورت پیروزی نیز به عنوان تیم نخست راهی دور بعد شود.

عبدالله رمضان بازیکن تیم ملی امارات که در نشست خبری پیش از این بازی شرکت کرده بود، درخصوص دیدار فردا گفت: ایران تیم بزرگ و قدرتمندی است و مدعی قهرمانی در جام ملت‌های آسیا است به همین خاطر بازی سختی پیش رو داریم.

این بازیکن اضافه کرد: با تمام قوا وارد زمین بازی می‌شویم و همه توان خود را می‌گذاریم تا نتیجه مطلوب را کسب کنیم. امیدواریم که بتوانیم راهی مرحله بعد شویم.

او درباره توقف امارات در بازی قبل برابر فلسطین نیز گفت: به دلیل شرایطی که در مسابقه قبلی برای ما ایجاد شد، بازی سختی پشت سر گذاشتیم که بر آن غلبه کردیم. تلاش می‌کنیم به دور حذفی مسابقات صعود کنیم.

رمضان با تمجید از بازیکنان تیم ملی اضافه کرد: تیم ملی ایران بازیکنان باکیفیت زیادی دارد که در اروپا بازی می‌کنند و برای دیدار با این تیم آماده هستیم. با اعتماد به نفس کامل برای کسب نتیجه خوب وارد بازی می‌شویم و بر این مسابقه تمرکز کرده‌ایم.

نظرات بینندگان