arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۷۱۲۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۲ - ۲۸ اسفند ۱۴۰۲

پلیس: مسافران با خودروی شخصی به فرودگاه نیایند

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور گفت: در تعطیلات نوروزی و زمان‌های پیک پرواز با توجه به محدودیت ظرفیت پارکینگ های فرودگاه مهرآباد، لازم است که مسافران و همراهانشان برای مراجعه به فرودگاه از وسایل حمل و نقل عمومی نظیر تاکسی فرودگاه و مترو استفاده کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور گفت: در تعطیلات نوروزی و زمان‌های پیک پرواز با توجه به محدودیت ظرفیت پارکینگ‌های فرودگاه مهرآباد، لازم است که مسافران و همراهانشان برای مراجعه به فرودگاه از وسایل حمل و نقل عمومی نظیر تاکسی فرودگاه و مترو استفاده کنند.

سردار محسن عقیلی؛ فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور به تشریح برنامه‌های پلیس فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ پرداخت و اظهار کرد: افتخار من و همکارانم در فرودگاه‌های سراسر کشور خدمت‌رسانی به هموطنان عزیزی است که از خطوط هوایی برای سفر استفاده می‌کنند، در همین راستا نیز تمهیداتی را در نظر گرفته و با تمام توان آماده خدمات‌رسانی به مردم شریف ایران در فرودگاه‌های سراسر کشور هستیم و در همین راستا نیز تیم‌های گشتی و نظارتی خود را افزایش داده‌ایم.

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور همچنین با اشاره به وضعیت فرودگاه مهرآباد به عنوان یکی از پرترددترین فرودگاه‌های داخلی کشور در ایام نوروز گفت: در تعطیلات نوروزی و زمان‌های پیک پرواز با توجه به محدودیت ظرفیت پارکینگ‌های فرودگاه مهرآباد، لازم است که مسافران و همراهانشان برای مراجعه به فرودگاه از وسایل حمل و نقل عمومی نظیر تاکسی فرودگاه و مترو استفاده کنند.

وی همچنین درباره عملکرد یک ساله پلیس فرودگاه‌های کشور نیز گفت: پلیس فرودگاه تنها در حوزه مبارزه با قاچاق، با افزایش ۱۳۲ درصدی کشف انواع کالا، طلا و ارز نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجه بوده که این موضوع نشان دهنده جدیت ماموران پلیس فرودگاه است.

نظرات بینندگان