arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۸۱۴۵
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۹ - ۰۷ مهر ۱۳۹۱

امام جمعه خلخال: مردم خلخال با تحریم 48 ساعته گوگل 400 میلیون دلار به این سایت صدمه مالی وارد خواهند کرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

در حالیکه ایرنا به نقل از امام جمعه خلخال از ضرر 400میلیون دلاری گوگل با دو روز تحریم مردم خلخال خبر داده است، محاسبات نشان می دهد درآمد گوگل از تحریم خلخال، دویست درصد کل درآمد این شرکت از جهان بوده است:

امام جمعه خلخال گفت: اهالی مومن و ولایی شهرستان خلخال در محکومیت اهانت اخیر به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد (ص) سایت های گوگل و یوتویوپ را به مدت دو روز تحریم می کنند .

به گزارش  ایرنا ، حجت الاسلام امیر رشت بری روز یکشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی خلخال گفت: مردم مسلمان ومومن این شهرستان یک صدا با صدای سایر مسلمانان جهان از امشب به مدت دوروز اقدام به تحریم سایت های اینترنتی گوگل و یوتویوپ که همچنان به کار پخش اینترنتی فیلم موهن اهانت به ساخت مقدس پیامبر گرامی اسلام ادمه می دهند کرده وبا این کار انزجار خود را ازاقدام این سایت ها اعلام خواهند کرد .

وی با بیان اینکه دشمن از مقابله با اسلام وپیشرفت مسلمانان درمانده شده ودست به کارهای جنون آمیز می زند، افزود: این کار دشمنان اسلام از نوشتن کتاب آیات شیطانی توسط سلمان رشدی شروع وپس از آن نیز با آتش زدن قران کریم توسط یک کشیش بی دین ادامه یافته تا که این کارها منجر به ساخت فیلم اخیر موهن اهانت به ساخت مقدس پیامبر گرامی اسلام در روزهای گذشته شد.

به گفته وی ، این اقدام موهن واکنش بسیار گسترده مسلملانان جهان را به دنبال داشته ولی به رغم همه اعتراض های صورت گرفته توسط مسلمانان به اشکال مختلف برای توقف پخش این فیلم دوسایت گوگل ویوتویوپ همچنان به کار توهین امیز خود به مقدسات مسلمانان وپحش این فیلم با هدف جریحه دار کردن اخساسات مسلمین جهان ادامه می دهند.

اوبیان کرد: مردم خلخال با تحریم 48 ساعته این سایت ها ضمن اعلام انزجارخود ازاین کار به میزان 400 میلیون دلار به این سایتها صدمه مالی وارد خواهند کرد.

بهزادیان نژاد بامقایسه این رقم با جمعیت و درآمد گوگل نوشته است:

پس:

1- جمعیت خلخال ۱۳۷۹۹۲ است. یعنی هر نفر در این دو روز 2898 دلار به گوگل صدمه زده است.
2- نتیجه می گیریم که هر نفر خلخالی در روزهای غیر تحریم 1449 دلار به گوگل سود می رسونده.
3- از ضرب عدد بالا در جمعیت خلخال و تعداد روزهای سال به این عدد می رسیم: 72,981,898,920 دلار!

یعنی درآمد گوگل فقط از خلخال نزدیک به 73 میلیارد دلار در ساله که حدودن 2 برابر درآمد سالیانه گوگل از کل جهانه!

منبع: بازتاب

نظرات بینندگان