arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۸۵۵۰
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۱۲ - ۱۲ مهر ۱۳۹۱

معاون سياسي سپاه: تير دشمن در هجمه اقتصادي به سنگ خورده است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ملتی که به قدرت ایمان و ولایت‌پذیری مسلح است و در کنار هم و در یک جبهه می‌جنگند شکست ناپذیرند.

به گزارش انتخاب به نقل از ایسنا ، سردار علی اشرف نوری در مراسم یادواره شهدای شهرستان بیله‌سوار، با بیان اینکه "در جنگ تحمیلی علیه کشورمان، میدان جنگ نابرابر بود"، اظهار كرد: رزمندگان مومن و ولایتمدار کشورمان توانستند با برخورداری از کمترین امکانات و تجهیزات جنگی مرزهای کشور را حفظ کنند به طوری که حتی یک وجب از خاکمان را به دست دشمنان ندادند.

وی پیروزی، رمز سرفرازی و ماندگاری یاد و نام رزمندگان دوران دفاع مقدس را اتکا به قدرت ایمان، عشق به امام و ولایت‌پذیری دانست و افزود: امروز بعد از گذشت چندین سال از پایان جنگ نظامی و سخت، دشمن در جبهه‌های جنگ نرم و اقتصادی، کشورمان را مورد هجمه قرار داده است ولي باز تیرشان به سنگ خورده است؛ چراکه نسل رزمندگان دوران جنگ همچنان پابرجا هستند.

نوري خاطرنشان کرد: فرهنگ حاکم در دوران دفاع مقدس همچون دانشگاهی عظیم توانسته است نسل امروزی انقلاب اسلامی ایران را تربیت کند که حاضرند در راستای استقلال و سربلندی کشورشان جانشان را فدا کنند و نمونه‌های اخیر آن دانشجویان، شهدای هسته‌يی و علمی کشورمان هستند.

معاون سیاسی سپاه در پايان، استقلال هر کشور را منوط به فراگیری علوم هسته‌يی، هوافضا، دیجیتال، نانوتکنولوژی و ژنتیک عنوان کرد و گفت: ما ملتی هستیم که نه تنها تحریم ما را از پا درنمی‌آورد بلکه رسیدن به استقلال و ایستادن بر روی پاهای خودمان را برایمان به ارمغان می‌آورد.
نظرات بینندگان