arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۸۹۱۳
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۸ - ۱۵ مهر ۱۳۹۱

پس‌گرفتن برخی امضاهای استیضاح‌کنندگان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
معاون امور تقنینی معاونت پارلمانی رئیس‌جمهور با تأکید بر اینکه تعداد قابل توجهی از امضاکنندگان طرح استیضاح وزیر ورزش و جوانان امضایشان را پس گرفتند، اعلام کرد که قطعاً استیضاح رأی نمی‌آورد.

به گزارش انتخاب، سیدابراهیم ابراهیمی معاون امور تقنینی معاونت پارلمانی رئیس‌جمهور در گفت‌وگو با فارس با اشاره به طرح استیضاح محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان، اظهار داشت: مجلس و دولت قصد همکاری برای حل مشکلات را دارند.

وی افزود: هم‌اکنون تعداد قابل توجهی از امضاکنندگان طرح استیضاح وزیر ورزش و جوانان امضایشان را پس گرفتند و تعداد امضاهای طرح استیضاح عباسی، به مرز از حد نصاب افتادن نزدیک شده است.

معاون امور تقنینی معاونت پارلمانی رئیس‌جمهور بر همین اساس یادآور شد: اگر تعداد باقی مانده امضاهای طرح استیضاح وزیر ورزش، از 10 نفر کمتر نشده و استیضاح مطرح شود، رئیس‌جمهور مانند سایر طرح‌های استیضاحی که در مجلس بررسی شده، در صحن علنی برای دفاع از عباسی حاضر می‌شود.

به گفته وی، فضای حاکم بر مناسبات دولت و مجلس بسیار مطلوب ارزیابی می‌شود ولی احتمال اینکه تعداد نمایندگان منصرف شده از امضایشان بیشتر شود، وجود دارد.

سیدابراهیم ابراهیمی در خاتمه خاطرنشان کرد: اگر برخی برای استیضاح وزیر ورزش و جوانان اصرار و پافشاری کنند، تعداد مخالفین به مراتب بیشتر از موافقین استیضاح خواهد بود و قطعاً استیضاح رأی نمی‌آورد.

نظرات بینندگان