arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۹۶۷۲
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۱۶ - ۲۱ مهر ۱۳۹۱

بیست وسی متفاوت:گاف بهرام شفیع، افتتاح زوری با آرمیتا و نیکی کریمی ناجی فوتبال

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سته ویژه و هفتگی «صرفا جهت اطلاع» پنجشنبه شب با انتقادهایی از مسئولان کشور از جمله رئیس جمهور، طعنه به فدراسیون فوتبال، متلک به بهرام شفیع و درخواست معنادار از وزیر آموزش و پرورش همراه بود.

به گزارش خبرآنلاین، آیتم ابتدایی برنامه «صرفا جهت اطلاع» افتتاح یک برنامه به دست «آرمیتا» فرزند شهید رضایی‌نژاد بود. مراسم افتتاح نمایشگاه دستاوردهای آموزش فنی و حرفه‌ای که به گفته مجری، معلوم نیست آرمیتا چه ربطی به این برنامه داشته؟!

تصاویری که در این آیتم پخش شد، نشان از بی رغبتی این دختر بچه، گریه او و اصرار عجیب مسئول مراسم و انتظار مدت دار برای سرذوق آمدن آرمیتا داشت که بعد از دقایقی بالاخره با همراهی دیگران در میان نق زدن های آرمیتا روبان با مشقت فراروان قیچی شد! مجری روی این آیتم گفت: «آدم از عقل بعضیا شاخ در میاره! عقلای کل آرمیتا چه ربطی به فنی و حرفه ای داره؟!»
 
در ادامه با پخش تصاویری از اهدای عروسک توسط محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور به برخی کودکان در یک مراسم رسمی، تیتر و متن خبری با این مضمون پخش شد: 4 میلیون دلار عروسک چینی در بازار ایران... و بعد مجری صرفا جهت اطلاع گفت: این عروسک های چینی تا کجا آمده‌اند!

نیکی کریمی و حضورش در فدراسیون فوتبال سوژه بعدی برنامه بود. تصاویری از کنفرانس خبری کریمی و رئیس کمیته فرهنگی فدراسیون فوتبال که می گفت: ایشان اطلاعات خیلی خوبی در حوزه فوتبال دارند و به همین جهت برای ساخت مستند انتخاب شدند که امیدواریم فضای تازه در فوتبال ایران بوجود بیاید. و بعد تصاویر کریمی که می‌گفت: «من سال‌ها تنیس(!) بازی کردم، حرفه‌ای این ورزش را دنبال کردم و... دست آخر مجری در تصویر ظاهر شد و گفت: آخرین مشکل کشور هم حل شد و ما حتما یکراست به جام جهانی می‌رویم!»

پخش تصاویر بهرام شفیع در برنامه «ورزش و مردم» بخش بعدی «صرفا جهت اطلاع» این هفته بود. او با اعتماد به نفس درباره یحیی گل محمدی و علت جدایی او از تیم صبا می گفت: «به خاطر استرس و بیماری از این تیم جدا شده و من مطمئنم چون درباره‌اش شنیدم، مقاله خواندم و به هر صورت مطمئنم. و لحظاتی بعد گل‌محمدی روی خط تلفن «ورزش و مردم» خطاب به شفیع گفت: «شما روی چه حسابی برای خودتان بریدید و دوختید؟ من هیچ مشکل قلبی و بیماری ندارم...» وقتی شفیع از پخش وقت اضافه خواست و به او ندادند، مجری برنامه گفت: «خوب شد وقت اضافی ندادند وگرنه چند نفر دیگر را راهی بیمارستان می‌کردی!»

رئیس سازمان صنایع دستی سوژه بعدی این هفته بود. او در گفت‌وگو با شبکه جام جم پیشنهاد داد تا دانشجویان ایرانی مقیم خارج کشور، در هفته نیم روز را به فروش صنایع دستی کشور به صورت پهن کردن بساط در کشورهای در حال تحصیل بپردازند... مجری صرفا جهت اطلاع هم گفت: «مگر کشورهای دیگر بازار سید اسماعیل هستند که دانشجوی ما بساط پهن کند؟!»

پخش تصویر رئیس جمهور در مجلس دانش آموزی و توصیه به گرفتن عکس یادگاری با چفیه هم آیتم بعدی بود که شرحی بر آن ذکر نشد! همچنین سخنرانی وزیر آموزش و پرورش در مراسم روز جهانی کودک که گفته بود ای کاش آدم‌بزرگ‌ها دارایی‌های دوران کودکی خود را همیشه حفظ می کردند...مجری برنامه هم گفت: «تو رو خدا در تصمیم‌گیری‌هاتون از کودک درون استفاده نکنید!»
نظرات بینندگان