arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۰۸۸۳
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۲۳ - ۳۰ مهر ۱۳۹۱

طرح سوال از رئیس جمهور آرامش کشور را برهم نمی‌زند

افراد نباید کلام رهبری را تفسیر دلخواه کنند / ایشان در خراسان شمالی گفتند باید آرامش درکشور باشد اما این طورنیست که گفته باشند کسی به وظیفه‌اش عمل نکند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نماینده تبریز در مجلس نهم شورای اسلامی درخصوص این صحبت مقام معظم رهبری مبنی بر دعوت به آرام نگه داشتن فضای کشور اظهار داشت: طرح سوال از رئیس جمهور در کشور آرامش را بر هم نمی‌زند و افراد نباید کلام رهبری را تفسیر دلخواه کنند.

به گزارش انتخاب ، پزشکیان در همین زمینه به ایلنا گفت: مقام معظم رهبری از نمایندگان مجلس می‌خواهد که طبق قوانین و مقررات عمل کنند. ایشان در خراسان شمالی گفتند باید آرامش درکشور باشد. اما این طورنیست که گفته باشند کسی به وظیفه‌اش عمل نکند.

عضو کمیسیون پزشکی در مجلس نهم شورای اسلامی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب همیشه به همه توصیه می‌کنند که وظیفه خود را انجام دهند. از این رو وظیفه نماینده نوشتن و نظارت بر قانون است.

وی افزود: نماینده می‌تواند اگر کسی قانون را درست اجرا نکرد واردعمل شود.

نماینده تبریز یادآورشد: اگر کسی خلاف قانون عمل کردو مجلس واردعمل نشد آیا رهبری سوال نمی‌کنند که چرا وظیفه خود را انجام ندادید؟

پزشکیان گفت: از آنجایی هم که سوال از رئیس جمهور از اختیارات مجلس است قطعا نمایندگان می‌توانند از این اختیار برای در مسیر قانون قرار دادن رئیس جمهور استفاده کنند.
نظرات بینندگان