arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۲۶۴۶
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۸ - ۱۵ آبان ۱۳۹۱

توضیحاتی درباره تخلفات مالی در ارشاد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرپرست معاونت فرهنگی وزارت ارشاد درباره تخلفات مالی در دوره معاون قبلی وزیر ارشاد، توضیح داد.
به گزارش انتخاب  به نقل از مهر، نشست خبری بیستمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران صبح امروز دوشنبه ۱۵ آبان با حضور علی اسماعیلی، سرپرست معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس شورای سیاستگذاری هفته کتاب و محمد اللهیاری فومنی دبیر هفته کتاب در ساختمان فجر معاونت امور فرهنگی وزارت ارشاد برگزار شد.

در این کنفرانس مطبوعاتی، خبرنگار مهر از اسماعیلی درباره تخلفات مالی در دوره معاون قبلی امور فرهنگی وزیر ارشاد سئوال کرد و اینکه آیا تخلفات پولشویی بوده یا مربوط به صدور مجوزهای غیرقانونی و یا اختلاسی صورت گرفته است؟ که وی در این باره ابتدا گفت: مدیران نظام جمهوری اسلامی ایران عموماً مدیران متعهدی هستند و در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هم مدیران نوعاً پاکدست، متعهد، متدین و ارزشی هستند.

اسماعیلی ادامه داد: طبیعی است در هر مقطعی ممکن است اشکالاتی به وجود بیاید، ولی دستگاه‌های نظارتی وجود دارند و بر عملکرد این مدیران نظارت می‌کنند و اگر اشکالی هم وجود داشته باشد، با آن برخورد می‌کنند.

وی سپس گفت: تاکید مقام عالی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هم همین است که محیط اداری باید یک محیط پاک و مناسب باشد و ما هم وظیفه داریم از خودمان مراقبت کنیم و هم هم از زیرمجموعه‌مان. گاهی ممکن است سوء مدیریتی به وجود آمده باشد که متناسب با آن، با آن برخورد می‌شود.

سرپرست معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یادآور شد: این دستگاه‌ها هیچ اغماضی نخواهند داشت و وزیر محترم نیز از روزی که آمده، همواره تاکیدش این بوده که هم مدیران باید مراقبت کنند و هم زیرمجموعه‌های آنها و تاکنون هم هر جایی اشکالی وجود داشته، بدون اغماض با آن برخورد شده است و هیچ استثنایی هم در این حوزه وجود ندارد.

در ماه‌های اخیر بحث‌هایی درباره تخلفات مالی در دوره معاون قبلی امور فرهنگی وزارت ارشاد مطرح شده که از جمله آنها احضار چند تن از مدیران دفتر امور چاپ به مراجع قضایی است.
نظرات بینندگان